onko tosi

totuus esiin

mua ottaa niin,niin aivoon kaverini valkoiset valheet mitkä sillä hetkellä keksii.ja tiedän että asia ei ole niin.itse olen rehellinen hänelle,mutta aika ajoin hänen puoleltaan tulee jotain häikkää esille.onko muilla näin ketkä elätte härkä miehen kanssa?

19

3834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkinut

      Minulla tapailus s7.05 härkämies. Ei kierompaa ihmistä voi olla. Jäin naintiin kiinni. Sen homman osaa ... Muu valhetta... Kun tosissani haluan lähteä välill'ä pois hän puhuu minut jäämään alkaen suunnitella matkoja yhessä. Sitten kuitenkin joka toinen viikko kun ei ole hänellä lapsiviikonloppua. Tulee 3tunniksi perjantaina lauantaina häviää yleensä ja krapulapanot sitten taas kelpaa sunnuntaina. Mitä kauheinta voi viedä toiselta koko viikónlopun tullen tai on tulossa aamu kymmenestä ilta kuuteen. Aina vaan lupaa tulla ja venyy tuleminen. Tietää että mun perässä liuta sankareita jotka yrittää mua. Näin menen halpaa aina, ja en ole ottanut muita 4vuoteen ja harvakseen tältä saa mutta kunnolla kerrallla mutta ei riitä mulle. Nyt olen juuri häviämässä todella. Voimani kasvaa ja on todella huipuissaan. Tiedän nautin hän jää lehdelle soittelemaan kun meikäläistä viedään kovaa....;-) nauttikaa härästä mutta ei kannata haaskata elämäänsä heihin vain naida rakastella heitä.

      • ikuinen romantikko

        Tää on totuus.Härkä pettää ja valehtelee
        työkseen.Naintimies,parhaasta päästä,muuhun
        hänestä ei olekkaan.Jaksaa kiusata ja häiritä
        eronkin jälkeen.Luulee olevansa täydellinen
        ja korvaamaton,itsekäs paska.Äkkipikainen
        ja mustis.Siinä pahimmat ominaisuudet Härästä.


    • Yksi vastaus

      Joo, mites sinulla ?? lasketkos nyt itse "valkoisia valheita" nimittäin oletkos tään miehen "kanssa" ettet vain roiku väkisin ja levittele perättömiä juttuja itse??

      • :):):):):):)

        Jaahas, tulit sitten tännekin uskottomuuspalstalta?


    • härkämiehistä

      siinä jää runeberg toiseksi näiden miesten rinnalla kun laskettelevat luikuria sen minkä kerkeevät.

      • jouskaritypy

        Totuus on juuri tuollaista.Härkä pettää ja
        valehtelee minkä kerkeää.Todellaki
        hyvä panomies,mutta siihen se jää.
        Muuhun asiaan siittä ei pidemmän päälle ole.
        Naintiin jäin itsekki kiinni häneen ja sitä
        nautintoa riitti.


      • niin hyvää ollut
        jouskaritypy kirjoitti:

        Totuus on juuri tuollaista.Härkä pettää ja
        valehtelee minkä kerkeää.Todellaki
        hyvä panomies,mutta siihen se jää.
        Muuhun asiaan siittä ei pidemmän päälle ole.
        Naintiin jäin itsekki kiinni häneen ja sitä
        nautintoa riitti.

        se nainti nimittäin, olen tottunut naimaan siten että kaverikin on mukana hommassa.


      • Lisätietoa
        niin hyvää ollut kirjoitti:

        se nainti nimittäin, olen tottunut naimaan siten että kaverikin on mukana hommassa.

        Sehän se ainut missä on naiseen mukana naintiin. Kyselee sulle ei kyllä yksi riitä. Kysyin Etkö tajua naista??? Nainen tarvii vähän useimmin, kun joka toinen viikko pari tuntii jos todella ihastuu mieheen, ja etkö tajua nainen rakastuu ihastuu yhteen miehen kerralla, ja haluaa sitä. Ei se tarvi tarkottaa kovat halut kaikkiin miehiin. Kun tapaa miehen joskus elämässään johon haluaa yhtyä sitä haluaa enempi kun kaksi kertaa kuussa. Härkämieheni teki ongelman tästä kun haluan häntä. Eli haluan ja nain muita kuulemma kun ei pääse.Eli tajuaa asian näin kun itse viilettää naisesta naiseen. Eli vielä tyhmäkin tunteissaan, kun itse osaa vain sen nainnin ei kehitä itseään tunteisiin.Ei tajua naista kun se ihastuu ei se pysty pettää nainen. Ei halu ole olemassa se syttyy kun tapaa oikean.Härkä vain omistaa on mustasukkanen, ja ei puhu tunteistaan muuta kuin omistamisestaan. Pitää erakko aikojaan. Käy ryyppääs huvittelees esim.veljensä kanssa. Tai työmatkoillaan. Käskee mennä naisenkin, mutta kun kertoo iloisena olin kaverien kanssa kylpyläs viikonlopun saa kuulla olevansa huora. Härkäherra itse häviää viikonloppuisinkin pitää kuulemma luottaa, ja jos kännyki kiinni.;-) Eli muistakaa nyt naiset ne härkämiehet hyviä puhumaan itelleen pysyvää naintiseuraa ei rakkautta rakastelua vaan naintiseuraa joka niitten mielestä sitä mitä nainen kaipaa. Kokemuksen ääni puhuu. Tunnen monta naiskaveria joilla myös härät kyläilee;-).


      • HärkäTÄR
        niin hyvää ollut kirjoitti:

        se nainti nimittäin, olen tottunut naimaan siten että kaverikin on mukana hommassa.

        Just joo, taitaa meillä olla sama härkä !!!! minä nimittäin hommat teen ja hän senkun vain kuuntelee ( ensimmäinen tällainen mies)


    • Donna Skorppari

      kaksi pitkää suhdetta härkämiehen kanssa, ja voin sanoa, että kovia miehiä ovat puhumaan, mutta tekoja ei vaan löydy, elikä voisinko sanoa, että aikamoisia luusereita.

      He ovat hyvin itsekkäitä, ja kun kaikki menee niinkuin he haluavat, niin hyvä on. Toisaalta ovat onnettomia reppania, jotka tarvitsevat "äidin" potkimaan heitä eteenpäin.

      Mun kohdalla osuneilla härillä on ollut myös erittäin huono itsetunto, eli yleensä etsivät vahvan naisen itselleen, joka vetää heitä perässään. Kun heidät on jätetty, kohtalo on aika surkea, suurinpiirtein katuoja häämöttää...

      Seksi heidän kanssaan on loistavaa.

      Mutta jatkossa en enään ikinä sekaannu härkämieheen, sen olen nyt oppinut.

    • anna valehdella

      ihan itsekseen, turhaan itseäsi rasitat tuollaisella torvelolla, on niitä muitakin miehiä maailmassa, itse olen onnellinen kun ei tarvitse kuunnella hänen "ontuvia" selityksiä ja suoranaisia valheita.

      • Myös härkä

        Aivan kuin minun suustani ! Voiko nämä uros härät olla kaikki samanlaisia? ihmettelen kovasti. Minulla on nimittäin aivan samanlainen härkä. En ole saanut vaan voimia jättää häntä, riipun aina hänessä ja vertaan toisia miehiä häneen, sillä seurauksella ettei toiset ole mitään hänen rinnallaan,, siinä kierteessä sitä ollaan !!


      • niin huomaat sitten
        Myös härkä kirjoitti:

        Aivan kuin minun suustani ! Voiko nämä uros härät olla kaikki samanlaisia? ihmettelen kovasti. Minulla on nimittäin aivan samanlainen härkä. En ole saanut vaan voimia jättää häntä, riipun aina hänessä ja vertaan toisia miehiä häneen, sillä seurauksella ettei toiset ole mitään hänen rinnallaan,, siinä kierteessä sitä ollaan !!

        vasta niiden muiden miesten erot härkään verrattuna, itse kyllästyin siihen kylmyyteen ja että aina olis pitänyt olla vain härkämiehelle mieliksi, aivan kuin olisi ollut pikku kakaran vahtina, nyt olen tyytyväinen kun voin olla vapaa tekemään ja tulemaan ja olemaan kenen kanssa haluan eikä tarvitse miettiä että hyväksyykö härkämies vai ei.


      • on ja Härkään
        niin huomaat sitten kirjoitti:

        vasta niiden muiden miesten erot härkään verrattuna, itse kyllästyin siihen kylmyyteen ja että aina olis pitänyt olla vain härkämiehelle mieliksi, aivan kuin olisi ollut pikku kakaran vahtina, nyt olen tyytyväinen kun voin olla vapaa tekemään ja tulemaan ja olemaan kenen kanssa haluan eikä tarvitse miettiä että hyväksyykö härkämies vai ei.

        oon aina palannut. Olet vain katkera jollekulle härkämiehelle, onko muutkin suhteesi kariutuneet tuollaiseen katkeruuteen?
        Kaikista merkeistä löytyy ihmisinä narsisteja ja katkeria, varmaan myös häristä. Itse olen kohdannut salaperäisen tunteikkaita tulisia rakastajia, jotka osaavat yllättää vuosienkin jälkeen... tasapainoisia ja miehekkäitä, nimittäin Härkämiehiä.


      • härkään palautetta
        on ja Härkään kirjoitti:

        oon aina palannut. Olet vain katkera jollekulle härkämiehelle, onko muutkin suhteesi kariutuneet tuollaiseen katkeruuteen?
        Kaikista merkeistä löytyy ihmisinä narsisteja ja katkeria, varmaan myös häristä. Itse olen kohdannut salaperäisen tunteikkaita tulisia rakastajia, jotka osaavat yllättää vuosienkin jälkeen... tasapainoisia ja miehekkäitä, nimittäin Härkämiehiä.

        Niinpä tähän minäkin sanoisin. Todella hyviä siinä rakastelussa. Mutta jos vähänkin kunnioittaa itseään naisena ei lähe osan härkämiesten mukaan leikkimään. Täälä ehkä kahta lajia naisia moittimassa härkämiehiä osaa. On naisia jotka yhden miehen naisia, ja haluavat mies myös uskollinen yhden naisen mies. Sitten on naisia jotka tykkäävät leikkiä härkämiesten kanssa jotka myös tykkäävät leikkiä monen kanssa. Minäkin tunnen härkämiehiä. Osa haluaa vain yhden rakkauden ja ovat jopa vuoden selibaatis;-). Tunnen myös sellaisia niitä pakkaa nykyaikana vain olemaan enempi ja kaikissa merkeissä. Yhtä rakastetaan muita naiaan;-). Eli sanoisin ei tässä varmaan katkeruudesta ole kyse. Vaan luonteesta niin naisissa miehissä vain erilaisia. Eli sinä tykkäät mennä härkämieheen kun se välillä käy sen entisen luona sitten kun sen jälkeen tapasi sut, ja sit taas tulee sun luo ,ja ehkä löytää sun jälkeen uuden mutta hetken päästä tulee taas sun luo hetkeksi;-)... Tämä vain osalla nykyään elämän kierrätystä niinkuin nykyään tavaroita kierrätetään-. )


      • härkämiehistä täällä
        on ja Härkään kirjoitti:

        oon aina palannut. Olet vain katkera jollekulle härkämiehelle, onko muutkin suhteesi kariutuneet tuollaiseen katkeruuteen?
        Kaikista merkeistä löytyy ihmisinä narsisteja ja katkeria, varmaan myös häristä. Itse olen kohdannut salaperäisen tunteikkaita tulisia rakastajia, jotka osaavat yllättää vuosienkin jälkeen... tasapainoisia ja miehekkäitä, nimittäin Härkämiehiä.

        jos ne kerran on niin kultaisia ja ihania että pitää palata samaan uudelleen, mulla ei ole suhteita vaan on ollut tasan tarkkaan yksi härkämies ja loput mistä kirjoitin on muiden kokemuksia joten ei niin moni voi olla väärässä, härkämies on pettävä kakara, jos ei kaikki mene niinkuin itse haluaa niin sitten haetaan muualta, eikä sellainen ihminen voi olla tasapainoinen ei mitenkään.


    • Juha82

      kaikki härät.

      Julkisuudessa mm hyviä härkiä.
      Ja tunnen lähiympäristössä hyviä härkiä(sekä miehiä että naisia).

      Joten tuo on enemmän vain roskapuhetta, ei ne teidän kokemukset niistä häristä mutta...

      • nami nami

        ei pidä paikkansa.olen härkämiehen kanssa ,aivan ihana mies.ei ole pettäny.ollaan aina yhdessä.rakastan niin häntä.mustis kyllä on .tiedän monia hooskooppeja jotka paljon epäluotettavampia.ei saa yleistää härkää.ehkä vaan sovitaan yhteen kun olen rapu.härkä ei petä kun rakkautta saa.


      • .,.-.,,.---.,,..----
        nami nami kirjoitti:

        ei pidä paikkansa.olen härkämiehen kanssa ,aivan ihana mies.ei ole pettäny.ollaan aina yhdessä.rakastan niin häntä.mustis kyllä on .tiedän monia hooskooppeja jotka paljon epäluotettavampia.ei saa yleistää härkää.ehkä vaan sovitaan yhteen kun olen rapu.härkä ei petä kun rakkautta saa.

        Täälä tarkotetaankin niitä hyvännäköisiä härkiä ei sun pienta mussukkaa ...tosi vain on vielä sekin härkä etsii sen joka kotona kiltisti odottaa antavana eikä tosiaan liiku missään yksin... hänelle itselle se suodaan.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe