Häpeän...

Nimetön...

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001456&posting=22000000035009975

Häpeän sitä, mitä olen joskus kirjoittanut... Luullen olevani mukamas rakastunut/ihastunut. Kaikki on vain ollut harhaa, itse kehittelemääni. Totuus ---> http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001647&posting=22000000035064862

Toivottavasti hän ei ole saanut käytöksestäni väärää kuvaa. Anteeksi. Nyt olen virallisesti unohtanut hänet ja jatkan elämääni onnellisena elämäni loppuun asti odotaen sitä oikeaa rakkautta tulevaksi... Tai palaavaksi. Miksi olen ollut niin tyhmä? Miksi haluan rikkoa itseni lopullisesti? Sitä en ymmärrä ja sitä häpeän! JOKU RAJA!

4

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön...

      Sitä, että tulin joskus tänne palstalle. Häpeän myös sitä, kun luulin erästä kirjoitusta hänen kirjoittamakseen, ketä en edes koskaan ole rakastanut, vaikka niin luulin. Tulostin jopa tuon kirjoituksen - KUVITELKAA! Miten alas ihminen voi vajota? Mutta tänään tulin järkiini, nousin maanpinnalle ja aloin elämäni, oman elämäni. Sain revittyä sen tekstin, ja voitte vain kuvitella, kuinka vapauttavan tunteen sen repiminen toi. ELÄMÄ ALKAKOON ILMAN MURHEITA, SYDÄNSURUJA TAI ILMAN MUUTAKAAN PASKAA, JOTA EN KESTÄ!!!!! Voimia myös muille; Jaksakaa älkääkö vaipuko epätoivoon. Kyllä se elämä vielä hymyilee, ei ehkä tänään, mutta joskus. Hymyilee kuitenkin! Peace.

    • Nimetön...

      Tarkoitan, että aikaisempien viestien kirjoittaminen auttoi. Kun olin koulussa aamulla, en tiennyt, kuinka kestäisin. Olo oli taas masentunut ym. paskaa, mutta kun pääsin tänne kotiin hyppytunnilla kirjoittamaan nuo viestit lähinnä itselleni tarkoitettuna, en enää ollut niin masentunut. Pystyin jopa keskittymään oppitunnilla eikä hänenkään näkemisensä lannistanut minua. On tästä sivustosta sittenkin jotain hyötyä - omakätistä terapiaa! :) Toivottavasti auttaa muitakin kuin minua.

    • ap.

      olen. En pysty unohtamaan häntä; en edes vaikka kuinka yritän. Hän on vain niin ihana, ja on kyllä pakko myönnettävä, että tässä on jotain enemmän; se ei ole siis itsekehittelemääni, vaikka itselleni niin yritin uskotella. Alussa se saattoi olla, mutta nyt en enää pääse irti...

      • nimetön¨å

        kukas sä oot? Et ainakaan alkuperäinen, koska olen tässä. Heh. Mutta joka tapauksessa koita jaksella. Itsekään en pysty unohtamaan häntä; olen riippuvainen hänestä, vaikka hän ei oikeastaan liity elämääni millään tavalla. Olisi ehkä parempi vain unohtaa, koska minusta ja hänestä ei tule mitään. Ei ole minua eikä häntä eikä tule koskaan tulemaankaan. Lisäksi luulen, että hän vihaa ja halveksii minua kaikilla mahdollisilla tavoilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe