lonkka- ja säärikipu

lenkuttaja

Hei..
Varailin tuossa lekurille aikaa, mutta yllättäen sain sen vasta parin viikon päähän.
Nyt on jo kuukauden - ellei ylikin - vaivannut vasen lonkka(ulkosyrjä) ja vähitellen parin viikon kuluessa alkanut särkemään myös vasemman säären ulkosyrjältä/sivulta tosi ikävästi. Lonkkakipu on sellaista vetävää "juimimista" mikä tuntuu välillä reidessä. Samoin sääressä vihloo ja "juimii" niin ettei välillä oikein mikään auta. Ei lepo, ei venyttelyt eikä hierominen tms.. Sattuu maatessa, istuessa, seisoessa.. Välillä kun reippaasti kävelee ei tunnu, mutta kun tahtia hidastaa tai jää seisomaan, alkaa inhottava kipu johon ei auta tosiaan istuminen, ei jalan nostelu tai liikuttelu tms.. Autolla ajaminen on välillä vaikeaa, samoin pyöräily. Usein aamulla on helpompaa, mutta viimeistään puolenpäivän aikaan alkaa särky. Särkylääkettäkin olen yrittänyt (buranaa), mutta eipä tuosta juuri ole apua.
Kuulostaako kenenkään "korvaan" tutulle? Mitään mielipiteitä/kokemuksia/vinkkejä tms? olen ihan ihmeissäni tämän kanssa, olen norm kokoinen 3-kymppinen nainen, jolla ei ole jalat ennen reistanneet. Joskus selässä iskias vaivasi, mutta eipä tämä sitä taida olla, ainakin tuntuu erilaiselle..

1

2297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnSKuli-_75

Kuullostaa vahvasti välilevyn pullistumalta.
      itselläni oli juuri samanlaiset kivut ja kipupaikat ja todettiin pullistuma joka leikattiin. kaikki alkoi pienellä selkäsäryllä joka lopulta katosi mutta pian alkoi lonkkia särkeen ja pikkuhiljaa kipu valui alemmas ja vasen jalka alkoi tuntua kylmältä myös kävely vauhti hidastui huomattavasti ja aina kun otti raskaampaa lastia syliin niin jalat ei toiminu juuri ollenkaan (kannattaa testata) myös kantapäillä kävely.
      selkäsäryistä olen kärsiny koko ikäni mutta tämä hermosärky jonka pullistuma aiheutti oli jotain aivan sietämätöntä loppuvaiheessa, onneks pääsin leikkaukseen viime tingassa sillä lääkärin mukaan päivä tai kaks ois enään menny siihen että oisin istunu loppu elämäni pyörätuolissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5376
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3711
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2525
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2112
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2047
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163