Minkä takia kala-miehet ovat niin vetovoimaisia?? :D Huomasin juuri että yli puolet ihastuksistani ovat olleet kaloja, ja nykyinen ihastukseni on myös kalat. Onko kaloilla ja jousimiehellä mahdollisuutta pitkään suhteeseen?
Ihastun aina kaloihin...
11
1306
Vastaukset
- joulukuun lapsi
Moikka mulla käynyt kuule ihan samanlailla. Väittävät ettei kala ja jouskari oo oikeen hyvä yhdistelmä...mutta tiedä sitten. Onhan kalat kyllä hirmu herkkiä, että joutuu joskus katumaan sanomisiaan...mutta kyllä ainakin minä olen sitä mieltä, että kala-mies on paras jousimiesnaiselle.
Eikä tuijoteta liikaa horoskooppeihin ..eihän??:))- Kalatyttö
Ja mulla taas on ollu edellinen vakava ja pitkä suhde jouskarimieheen ja nyt oon jo vuoden seurustellu taas Jouskarin kanssa, ja loppua ei näy! =) Eli kyl se on uskottava ettei jouskari-kalat yhdistelmä voi ihan syvältä olla..Myönnän että olen ERITTÄIN herkkä kala, ja mieheni jouskarina loukkaa minua vähän väliä (heh..), mutta kyllä niistä yli pääsee! =)
- .......
....
- Annuska
niin no, kaikkien horoskooppien mukaan tämä on hyvin huono yhdistelmä, olen kuitenkin itse kalat ja poikaystäväni jousimies ja takana 3 vuotta seurustelua(mutta vastoinkäymisiltä ei olla vältytty)! tsemppiä sulle...
- JUPITER
OLEN JOUSIMIES PITÄÄ MYÖNTÄÄ ETTÄ VÄLILLÄ OLEN VAIKEA LUONNE MUTTA VAIN SILLOIN JOS VASTAPUOLI ON EPÄREHELLINEN MUUTEN OLEN VARMAAN AIKA TYYPPILLINEN JOUSIMIES
- Anna-Maija
JUPITER kirjoitti:
OLEN JOUSIMIES PITÄÄ MYÖNTÄÄ ETTÄ VÄLILLÄ OLEN VAIKEA LUONNE MUTTA VAIN SILLOIN JOS VASTAPUOLI ON EPÄREHELLINEN MUUTEN OLEN VARMAAN AIKA TYYPPILLINEN JOUSIMIES
Olen minäkin, ja olen itsessäni huomannut saman , oikeudenmukaisuutta kaipaan, sekä rehellisyyttä, siksi "KARVANI" nousee ja sisuni kuohahtaa jos minulle valheita lykätään, ne paljastuu kuitenkin jossain vaiheessa.
Tulisieluja olemme. Kuitenkin anteeksiantavainen.
Olemme siis Jousimiehiä, meilläkin on omat vikamme, mutta niitten kanssa yritettävä elää. - Miret
Anna-Maija kirjoitti:
Olen minäkin, ja olen itsessäni huomannut saman , oikeudenmukaisuutta kaipaan, sekä rehellisyyttä, siksi "KARVANI" nousee ja sisuni kuohahtaa jos minulle valheita lykätään, ne paljastuu kuitenkin jossain vaiheessa.
Tulisieluja olemme. Kuitenkin anteeksiantavainen.
Olemme siis Jousimiehiä, meilläkin on omat vikamme, mutta niitten kanssa yritettävä elää.Olen ollut jo 23v saman kalamiehen huushollissa ja eiköhän tuo jatku samaan malliin edelleenkin. Toimeen on tultu ihan hyvin. Joskus tulee sanottua liian suoraan asioita, mutta yllättävän hyvin tuo on niistä selvinnyt. Tottunut kai jo. Osaa joskus olla itsekin oikein `kohtelias` , tahattomasti. Kyllähän sitä aikoinaan ajatteli, että kuinkahan tässä käy, kun lueskeli horoskoopeista ettei meidän pitäisi milläänmuotoa sopia yhteen. Lähdin päivä kerrallaan ja onhan näitä päiviä riittänyt. Mutta senverran vapautta rakastan, ettemme ole menneet naimisiin, vieläkään. : )
- 23.vuotta yhdessä
Eipä tästä horoskooppien mukaan mitään tule, mutta kuitenkin ollaan oltu 23.v yhdessä ja 20.v naimisissa.On ollut ylä- ja alamäkeä, mutta eiköhän niitä löydy, joka suhteesta.
- minä vaan n
Halusin vain kertoa mielipiteeni, että KALAT on todella ihania ihmisiä. Tunnen monta kalat-merkkistä ihmistä, ja kaikki ovat lämpimiä, ihania, herkkiä ihmisiä. Itse olen joukkari enkä ole suhteessa kalat-merkkiseen. That´s all!!! Ja...HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!!!! :))))))
- villiori1
Ei sovi yhteen, mutta ystävinä kyllä kala ja jousimies voivat olla. Liian erilaisia. Kala on liian herkkä ja ripustautuu ja on mustasukkainen. Jousimies huomaa sen pian, koska on tunneälykäs. On parempia vaihtoehtoja kummallekin. Kaloille käy rapu, skorppari tai kalat. Jouskarille toinen jousimies, vesimies tai vaaka esim.
- Perus oinas
Mihin unohtui jousimies naisen valinta mies oinaaseen olisi aikalailla yhteisiä tapoja, asioita,ajatuksia,seksiä?Näin pika tuntumalla vuoden vaihteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272850Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän312473- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542229Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241850Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1031624- 3081539
- 1341438
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131436