Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihastun aina kaloihin...

Jousimies N

Minkä takia kala-miehet ovat niin vetovoimaisia?? :D Huomasin juuri että yli puolet ihastuksistani ovat olleet kaloja, ja nykyinen ihastukseni on myös kalat. Onko kaloilla ja jousimiehellä mahdollisuutta pitkään suhteeseen?

11

1290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulukuun lapsi

      Moikka mulla käynyt kuule ihan samanlailla. Väittävät ettei kala ja jouskari oo oikeen hyvä yhdistelmä...mutta tiedä sitten. Onhan kalat kyllä hirmu herkkiä, että joutuu joskus katumaan sanomisiaan...mutta kyllä ainakin minä olen sitä mieltä, että kala-mies on paras jousimiesnaiselle.
      Eikä tuijoteta liikaa horoskooppeihin ..eihän??:))

      • Kalatyttö

        Ja mulla taas on ollu edellinen vakava ja pitkä suhde jouskarimieheen ja nyt oon jo vuoden seurustellu taas Jouskarin kanssa, ja loppua ei näy! =) Eli kyl se on uskottava ettei jouskari-kalat yhdistelmä voi ihan syvältä olla..Myönnän että olen ERITTÄIN herkkä kala, ja mieheni jouskarina loukkaa minua vähän väliä (heh..), mutta kyllä niistä yli pääsee! =)


    • .......

      ....

    • Annuska

      niin no, kaikkien horoskooppien mukaan tämä on hyvin huono yhdistelmä, olen kuitenkin itse kalat ja poikaystäväni jousimies ja takana 3 vuotta seurustelua(mutta vastoinkäymisiltä ei olla vältytty)! tsemppiä sulle...

      • JUPITER

        OLEN JOUSIMIES PITÄÄ MYÖNTÄÄ ETTÄ VÄLILLÄ OLEN VAIKEA LUONNE MUTTA VAIN SILLOIN JOS VASTAPUOLI ON EPÄREHELLINEN MUUTEN OLEN VARMAAN AIKA TYYPPILLINEN JOUSIMIES


      • Anna-Maija
        JUPITER kirjoitti:

        OLEN JOUSIMIES PITÄÄ MYÖNTÄÄ ETTÄ VÄLILLÄ OLEN VAIKEA LUONNE MUTTA VAIN SILLOIN JOS VASTAPUOLI ON EPÄREHELLINEN MUUTEN OLEN VARMAAN AIKA TYYPPILLINEN JOUSIMIES

        Olen minäkin, ja olen itsessäni huomannut saman , oikeudenmukaisuutta kaipaan, sekä rehellisyyttä, siksi "KARVANI" nousee ja sisuni kuohahtaa jos minulle valheita lykätään, ne paljastuu kuitenkin jossain vaiheessa.
        Tulisieluja olemme. Kuitenkin anteeksiantavainen.
        Olemme siis Jousimiehiä, meilläkin on omat vikamme, mutta niitten kanssa yritettävä elää.


      • Miret
        Anna-Maija kirjoitti:

        Olen minäkin, ja olen itsessäni huomannut saman , oikeudenmukaisuutta kaipaan, sekä rehellisyyttä, siksi "KARVANI" nousee ja sisuni kuohahtaa jos minulle valheita lykätään, ne paljastuu kuitenkin jossain vaiheessa.
        Tulisieluja olemme. Kuitenkin anteeksiantavainen.
        Olemme siis Jousimiehiä, meilläkin on omat vikamme, mutta niitten kanssa yritettävä elää.

        Olen ollut jo 23v saman kalamiehen huushollissa ja eiköhän tuo jatku samaan malliin edelleenkin. Toimeen on tultu ihan hyvin. Joskus tulee sanottua liian suoraan asioita, mutta yllättävän hyvin tuo on niistä selvinnyt. Tottunut kai jo. Osaa joskus olla itsekin oikein `kohtelias` , tahattomasti. Kyllähän sitä aikoinaan ajatteli, että kuinkahan tässä käy, kun lueskeli horoskoopeista ettei meidän pitäisi milläänmuotoa sopia yhteen. Lähdin päivä kerrallaan ja onhan näitä päiviä riittänyt. Mutta senverran vapautta rakastan, ettemme ole menneet naimisiin, vieläkään. : )


    • 23.vuotta yhdessä

      Eipä tästä horoskooppien mukaan mitään tule, mutta kuitenkin ollaan oltu 23.v yhdessä ja 20.v naimisissa.On ollut ylä- ja alamäkeä, mutta eiköhän niitä löydy, joka suhteesta.

    • minä vaan n

      Halusin vain kertoa mielipiteeni, että KALAT on todella ihania ihmisiä. Tunnen monta kalat-merkkistä ihmistä, ja kaikki ovat lämpimiä, ihania, herkkiä ihmisiä. Itse olen joukkari enkä ole suhteessa kalat-merkkiseen. That´s all!!! Ja...HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!!!! :))))))

    • villiori1

      Ei sovi yhteen, mutta ystävinä kyllä kala ja jousimies voivat olla. Liian erilaisia. Kala on liian herkkä ja ripustautuu ja on mustasukkainen. Jousimies huomaa sen pian, koska on tunneälykäs. On parempia vaihtoehtoja kummallekin. Kaloille käy rapu, skorppari tai kalat. Jouskarille toinen jousimies, vesimies tai vaaka esim.

      • Perus oinas

        Mihin unohtui jousimies naisen valinta mies oinaaseen olisi aikalailla yhteisiä tapoja, asioita,ajatuksia,seksiä?Näin pika tuntumalla vuoden vaihteesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe