Onko kellään henkilökohtaisia kokemuksia Comtess 200 mg -nimisestä lääkkeestä ja sen haittavaikutuksista?
Etukäteen kiittäen :)
löytyykö tietoa...?
5
2100
Vastaukset
- epäileväinen
olen jo monta vuotta käyttänyt comtessia. Se voimistaa levodopan vaikutusta yhtaikaa otettuna. yksinään se ei tee mitään. haittoja en ole havainnut,muuta kuin virtsan värjäytymisen tummemman väriseksi. Nykyään, monen vuoden jälkeen en ole varma, onko sillä enää mitään vaikutusta.
- -parkin tytär-
Kiitos vastauksesta:) Lähinnä tuo lääke aiheutti omaiselleni yli kymmenen kilon laihtumisen ja jatkuvan ripulin. Siksi kyselin asiaa noista haitoista.
- edelleen epäileväinen
-parkin tytär- kirjoitti:
Kiitos vastauksesta:) Lähinnä tuo lääke aiheutti omaiselleni yli kymmenen kilon laihtumisen ja jatkuvan ripulin. Siksi kyselin asiaa noista haitoista.
Ei oikein tunnu tutulta. Saattaa toki näinkin vaikuttaa, etenkin jos muutenkin syö huonosti.
Onhan se tosi pahan makuista tavaraa. Ilmankin varmasti tulee toimeen. - -parkin tytär-
edelleen epäileväinen kirjoitti:
Ei oikein tunnu tutulta. Saattaa toki näinkin vaikuttaa, etenkin jos muutenkin syö huonosti.
Onhan se tosi pahan makuista tavaraa. Ilmankin varmasti tulee toimeen.Jep, nyt sitten kokeiltiin tätä ilman oloa. Ja vatsaoireet ovat hävinneet :)
Hyvää jatkoa sinulle ja kiitos vastauksista. - repa47
...itse olen vaihtanut sen jo vuosia sitten Stalevo nimiseen lääkkeeseen joka on yhdistelmälääke comtes ja levodopa yhdessä.
Etuna ainakin on se ettei tarvitse popsia niin paljon pillereitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446