onko teillä muilla

yks kaksonen

ongelmia rapujen kanssa? mulla aina on ja siitä on aika paljon haittaa, kun en vaan pysty oleen niiden kanssa oma itteni. tuntuu että ravut ottaa aina kaiken niin henkilökohtaisesti ja on herkkiä, ettei niille voi ees puhua, vaikka oikeesti tykkäänkin puhua. mitens muuten myös te muut kaksoset, ootteko usein sellasia kriittisiä? :D tai mä en ole maailman puheliain ihminen, mutta nautin suorastaan keskusteluista ja sitten jossain vaiheessa täräytän jonkun lyhyen nasevan kommentin mikä saa kaikki hiljasiksi :D oon siis nainen, ja kyllä näitä kaksosmaisia piirteitä löytyis vaikka kuinka, mutta mua askarruttaa etenkin miehet :D en ikinä rakastu tai edes ihastu kunnolla, vaan oon poikien kaa aina hirveen kaverillinen ja tykkään niiden seurasta paljon enemmän kun tyttöjen, mutta sitten syvemmällä tasolla ei tuu mitään :D

4

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäkuinen

juu ihan sama täällä..! ootko muuten minkä ikäinen..? itse olen päälle 20v. nainen :) aina menee kaverilinjalle.. hemmetin hemmetti.. ;D oon miettiny et vika on kummiski minussa itsessä ja siinä mitä viestin itsestäni käytökselläni, joka on ennen kaikkea aivan liian pinnallinen ja toverillinen.. minkäs teet, vähän semmonen heh heh -asenne kaikkeen.. :S

• yks kaksonen

joo oon vasta 16 v, mutta silti, en oo ikinä seurustellut :D kun on vaan niin sellanen justiinsa pinnallinen ja ei yhtään vakava asenne mihinkään, niin siitä kertyy kyllä ongelmia. tai enhän kaksosena ikinä ota noin vain vikoja niskaani vaan syydän ne jonkun toisen harteille :D mutta kummiskin, kun pidemmän päälle ajattelee, niin onhan tää aika vakava asia.

• on ongelmia...

...juuri ravun kanssa! Olen supliikki seuranpitäjä, mutta kun rapu tulee vastaan, hukkaan kaikki sanani.

Osiltaan tuohon voi vaikuttaa se, että olen ihastunut tähän rapuun enkä uskalla avata suutani, koska pelkään sanovani jotain tätä hellyyttävän herkkää ihmistä loukkaavaa...vaikka se ei missään nimessä ole tarkoitus!

Toisaalta minulla on tunne, että rapu kykenee näkemään tunteeni ja ajatukseni lävitseni. Minulla on niin alaston olo hänen edessään, että olen alkanut pelätä häntä.

• Kaippu

Jollekin muulle tapahtuu siis samoin. Minäkin lörpöttelen ja hölpöttelen ihan mitä sattuu vaikka kenelle, mutta rapumiehen edessä unohdan autuaasti koko suomenkielisen sanavarastoni, ihme jos saan ainuttakaan järkevää lausetta suustani. Yleensä pystyn vain hymyilemään, nyökkäilemään ja ynähtelemään ja jälkeenpäin tunnen itseni totaalisen hölmöksi. Olen alkanut vältellä tätä miestä, johon olen aivan mielettömän tykästynyt, sillä en kestä ajatusta, että hän pitää minua jotenkin hidasälyisenä :)
        Onneksi olemme kuitenkin tunteneet useita vuosia, joten hän tietää kyllä, että osaan joskus myös puhua. Tämä vaiva iski minuun vasta, kun meillä alkoi olla säpinää ja ihastuin varsin hulvattomasti. Ihastuminen on ihanaa, mutta miksi ihmeessä se vaikuttaa näin????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      188
      13413
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      49
      4719
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      70
      4326
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      216
      3718
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      102
      3514
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      100
      3383
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      73
      2020
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1355
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1070
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      287
      1043
    Aihe