onko teillä muilla

yks kaksonen

ongelmia rapujen kanssa? mulla aina on ja siitä on aika paljon haittaa, kun en vaan pysty oleen niiden kanssa oma itteni. tuntuu että ravut ottaa aina kaiken niin henkilökohtaisesti ja on herkkiä, ettei niille voi ees puhua, vaikka oikeesti tykkäänkin puhua. mitens muuten myös te muut kaksoset, ootteko usein sellasia kriittisiä? :D tai mä en ole maailman puheliain ihminen, mutta nautin suorastaan keskusteluista ja sitten jossain vaiheessa täräytän jonkun lyhyen nasevan kommentin mikä saa kaikki hiljasiksi :D oon siis nainen, ja kyllä näitä kaksosmaisia piirteitä löytyis vaikka kuinka, mutta mua askarruttaa etenkin miehet :D en ikinä rakastu tai edes ihastu kunnolla, vaan oon poikien kaa aina hirveen kaverillinen ja tykkään niiden seurasta paljon enemmän kun tyttöjen, mutta sitten syvemmällä tasolla ei tuu mitään :D

4

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäkuinen

      juu ihan sama täällä..! ootko muuten minkä ikäinen..? itse olen päälle 20v. nainen :) aina menee kaverilinjalle.. hemmetin hemmetti.. ;D oon miettiny et vika on kummiski minussa itsessä ja siinä mitä viestin itsestäni käytökselläni, joka on ennen kaikkea aivan liian pinnallinen ja toverillinen.. minkäs teet, vähän semmonen heh heh -asenne kaikkeen.. :S

      • yks kaksonen

        joo oon vasta 16 v, mutta silti, en oo ikinä seurustellut :D kun on vaan niin sellanen justiinsa pinnallinen ja ei yhtään vakava asenne mihinkään, niin siitä kertyy kyllä ongelmia. tai enhän kaksosena ikinä ota noin vain vikoja niskaani vaan syydän ne jonkun toisen harteille :D mutta kummiskin, kun pidemmän päälle ajattelee, niin onhan tää aika vakava asia.


    • on ongelmia...

      ...juuri ravun kanssa! Olen supliikki seuranpitäjä, mutta kun rapu tulee vastaan, hukkaan kaikki sanani.

      Osiltaan tuohon voi vaikuttaa se, että olen ihastunut tähän rapuun enkä uskalla avata suutani, koska pelkään sanovani jotain tätä hellyyttävän herkkää ihmistä loukkaavaa...vaikka se ei missään nimessä ole tarkoitus!

      Toisaalta minulla on tunne, että rapu kykenee näkemään tunteeni ja ajatukseni lävitseni. Minulla on niin alaston olo hänen edessään, että olen alkanut pelätä häntä.

      • Kaippu

        Jollekin muulle tapahtuu siis samoin. Minäkin lörpöttelen ja hölpöttelen ihan mitä sattuu vaikka kenelle, mutta rapumiehen edessä unohdan autuaasti koko suomenkielisen sanavarastoni, ihme jos saan ainuttakaan järkevää lausetta suustani. Yleensä pystyn vain hymyilemään, nyökkäilemään ja ynähtelemään ja jälkeenpäin tunnen itseni totaalisen hölmöksi. Olen alkanut vältellä tätä miestä, johon olen aivan mielettömän tykästynyt, sillä en kestä ajatusta, että hän pitää minua jotenkin hidasälyisenä :)
        Onneksi olemme kuitenkin tunteneet useita vuosia, joten hän tietää kyllä, että osaan joskus myös puhua. Tämä vaiva iski minuun vasta, kun meillä alkoi olla säpinää ja ihastuin varsin hulvattomasti. Ihastuminen on ihanaa, mutta miksi ihmeessä se vaikuttaa näin????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe