Lemmikki.se

huutomerkkiC

Siis ; tämähän ei ole mikään lemmikki.se - lemmikki se saitilla. Vaan tulin vaan tänne kyselee juttuja kun en oikeen tiedä hirveesti noita html koodeja, niin:(Osaan kyl laittaa taustakuvan mut vaan sen ainuan asian :taustakuvan.)mikä koodi on se video,musiikki ja se koodi et saa niitä kuvia sinne sivun loppuun sinne alhaalle???? Kiitos jo etu käteen!

8

4758

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMJKLMS

      JOS JOSKUS OIS NIIN
      LOLA KULTAINENNOUTAJA TUMMA
      IIDA NEWFOUNDLANDINKOIRA
      GILDA NEWFOUNDLANDINKOIRA
      REETU SAKSANPAIMENKOIRA KELTAMUSTA
      IIDA SAKSANPAIMENKOIRA KELTAMUSTA

    • Nimetön

      Ensinnäkin, jos haluat laittaa videoita sivuillesi, kannattaa mennä youtubeen. Etsi sieltä video ja avaa se. Videon oikealla puolella on tiedot videon laittajasta, laittamisajasta ym. sellaisessa harmaassa "laatikossa." Laatikon ala-osassa on koodi, joka sinun pitää kopioida omiin tietoihisi.. Tietenkään kaikkia videoita ei voi laittaa sivuille ja sellaisissa videoissa ei ole koodia vaan koodin tilalla lukee jokin E:llä alkava lause englanniksi..

      Jos tahdot laittaa sivuillesi musiikkia, sinun kannattaa ihan ensiksi etsiä jonkun sellaisen jäsenen sivut, joilla on taustamusiikki ja klikata sen musiikin linkkiä. Sieltä löydät HTML-koodeja, jotka pitää kopioida omiin tietoihin..

      Ja jos tahdot laittaa kuvia, siihen on kaksi vaihtoehtoa:

      a) jos etsit kuvia katso, että löytyykö HTML-koodis, jos löytyy, kopioi se omiin tietoihisi..

      b)..mutta jos ei, tallenna kuva nimellä, vaikka omaan kansioosi tai omiin kuvatiedostoihin ja mene osoitteeseen www.tinypic.com. Etsi kuva kansiostasi ja ihan mitä tahansa seuraavaan kenttään. Sitten paina upload now ja kopioi omiin tietoihisi HTML-koodi..

      HUOM! MUISTA TALLENTAA OMIA TIETOJASI AINA VÄLILLÄ!

      Olen itsekkin jäsen lemmikki.se:llä, jos tahdot ottaa minuun yhteyttä, olen Antu_love!

      • huutomerkkiC

        Okhee..


    • perro95

      moi olen lemmikis perro95 laita mut lemmikais superiksi niin voi laitaa ja kertoo jos muistan käykö ???.....

    • Pinkki

      hmm..sun pitää vaan ottaa se koodi siitä kuvan alta,siellä sisustus sivulla.paitsi jos otat Tinypic:istä ni sillo sä voit ottaa siitä ylimmästä "laatikosta" siitä vierestä.^^

      • lemmikki.se-fani

        No, ainakin tältä sivulta saa hyviä kuvia: www.glitter graphics.com
        Oon lemmikissä jadesara ja emotyttö, eli mul on 2 tyyppiä. Kamuks saa laittaa!


    • Pinkki

      oon sama ku Ankeuttaja sivuilla Lemmikki.se

    • Konan1234321

      Ai tarkotat youtubest musaa? siin on sellaset 2 koodii oikeas reunas niin siitä alempi (Kopioi ja mee omiin tietoihin ja liitä sinne)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe