erilaisia unikkojen siemeniä ja laitoin ne purkkiin kaikki sekaisin, kylvin ne tuonne maahan ja nyt innolla odotan kun ne kasvavat. Viime kesänä tein samalla tavalla ja tuli hienoja unikoita. Osa siemenistä on viime kesän unikoista kerätty.
ostelin pitkin kevättä
hortsonomi
2
370
Vastaukset
- silkkiunikko.
kun unikontaimet kasvaa isommiksi?
Minä olen aina joutunut harventamaan,vaikka olen
sekoittanut siemenet hiekkaan,ettei tulisi liian
tiheä kylvös,kun ne unikon siemenet on niin
pienen pieniä.
Kukkapenkkiin rivikylvönä olen kylvänyt.- hortsonomi
harventaa, ihan kaunis "unikkomeri" oli. Ehkä ne levisi sopivasti kun ihan huitaisin ne multaan. Kun ilmat lämpenee niin teen samanlaisen "unikkomeren".
Täytyy myöntää että olen vähän laiska harventelemaan, täytyy nyt katsoa mitä sieltä tänä kesänä nousee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427362
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463544- 623288
- 512974
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512812Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1851820- 471541