erilaisia unikkojen siemeniä ja laitoin ne purkkiin kaikki sekaisin, kylvin ne tuonne maahan ja nyt innolla odotan kun ne kasvavat. Viime kesänä tein samalla tavalla ja tuli hienoja unikoita. Osa siemenistä on viime kesän unikoista kerätty.
Vastaukset 2
- silkkiunikko.
kun unikontaimet kasvaa isommiksi?
Minä olen aina joutunut harventamaan,vaikka olen
sekoittanut siemenet hiekkaan,ettei tulisi liian
tiheä kylvös,kun ne unikon siemenet on niin
pienen pieniä.
Kukkapenkkiin rivikylvönä olen kylvänyt.- hortsonomi
harventaa, ihan kaunis "unikkomeri" oli. Ehkä ne levisi sopivasti kun ihan huitaisin ne multaan. Kun ilmat lämpenee niin teen samanlaisen "unikkomeren".
Täytyy myöntää että olen vähän laiska harventelemaan, täytyy nyt katsoa mitä sieltä tänä kesänä nousee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1612508- 801087
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121976
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä74813- 81676
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun96581Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50566- 38542
- 36498