Käynnistä-nappulan viereisellä ollut Näytä työpöytä- pikakuvake on mennyt "hukkaan" jossain vaiheessa. Olen etsinyt, miten voisi sen palauttaa, mut en ole löytänyt keinoa. Täällä joku saattaisi tietää....
Näytä työpöytä- pikakuvake
5
1204
Vastaukset
- tai tehdä itse
http://www.vistax64.com/tutorials/70009-show-desktop.html
Lataaminen vaatii ilmaisen rekisteröitymisen.
Voit tehdä myös muistiolla tiedoston, joka sisältää viivojen välissä olevat rivit
-------------------------------------------
[Shell]
Command=2
IconFile=shell32.dll,34
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop
-------------------------------------------
Tämä tallennetaan seuraavasti
Klikataan Tiedosto -> Tallenna nimellä
Valitaan tallennusmuodoksi "Kaikki tiedostot" (tämä on välttämätö, jotta ei tallennu tekstinä)
Kirjoitataan nimeksi
Työpöytä.scf
ja klikataan OK
Tuon voi raahata pikakäynnistysalueelle.
Muistiossa pitää klikata ennen tallennusta- ohjeella tehtynä
Kiitos. Tein sen itse, kun en viitsinyt regata sivustoon.
- MinäIte.
Minäkin tein ton itse ohjeesi mukaan, kätevää. ;)
Tuo oli mulle uutta kun ei ole ennen tarvinnut tehdä. - As If
Kiitoksia avusta!
- kaalikalle
Kiitos! Minäkin hukkasin ja siis löysin taas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191247- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481181- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979