Kauanko olette vuotaneet lääkkeellisen abortin jälkeen?
Itsellä abortista nyt hipun päälle viisi viikkoa, ja vuotoa on edelleen. Vuoto on vähäistä ja vaalentunutta, näyttää siltä että loppuu hetkenä minä hyvänsä. Mutta kun ei lopu! Tälläistä vähäistä vuotoa on kestänyt jo pari viikkoa, sitä ennen runsaampaa.
Kävin viime viikolla jälkitarkastuksessa jolloin kaikki kuulemma OK, mutta onko näin kauan kestänyt vuoto ihan normaalia? Voisiko johtua e-pillereistä(yasmin) jotka aloitin heti abortin jälkeen?
Kokemuksia ym.
Ja ennen kun joku ehtii hyökätä, niin muistutettakoon, että jotkut eivät sitä aborttia tahdostaan tee, vaan esim. keskenmenon seurauksena.
Lääkkeellisen abortin jälkeinen vuoto
10
9838
Vastaukset
- Raju meininki
Yleensä olen kohdannut ihmisiä, jotka ovat eri syistä teettäneet abortin.
- uuuh.
Juu, itse tuossa tekaisin :)
Toivoisin vastauksia myös ihmisiltä, jotka ymmärtävät mitä haen takaa.
- Sisely
Varmaankin ihan normaalia kun kerran vaalenee ja vähenee, eikä jälkitarkastuksessa löytynyt mitään poikkeavaa.
Vertaan synnytyksen jälkeiseen vuotoon, koska periaatteessahan se on sama asia, mulla jälkivuoto kesti n. 7vko:a ja vaaleni loppua kohti, eikä tipottelusta meinannu tulla loppua millään.
Kannattaa huolestua vasta jos vuodon väri muuttuu, siitä tulee runsaampaa tai sinulle nousee korkea kuume.
Pillereiden vaikutuksesta en kyllä osaa sanoa mitään.. - satua
myös pillerit (kylläkin minipillerit) ja vuoto kesti 5 viikkoa myös. Pääasiassa loppupuolella hyvin niukkaa, mutta tuon 5 viikon aikana välillä tuli vuotoa yllättäen aika paljonkin.
- kysellään
tätä samaa, onko se nyt niin vaikeeta kattoo aiempia samasta aiheesta joita varmaan näkyy vielä tälläkin sivulla?
Ja vielä hankalampaa tuntuu olevan tajuta että tottakai elimistö on aivan sekasin tollasen luonnonvastasen rääkin jäljiltä!!
Huhhuh, taitaa ne olla tullu abortoitua aivotkin joiltain samaan syssyyn..- Se voi olla.
Mutta uskallan väittää, että jos aloittajalta olisi abortoitu aivotkin, ei hän osaisi tänne kirjoittaa omasta tilanteestaan.
- samaa jauhaa muutkin
En ymmärrä, miten asiallinen kysymys on jotenkin paha, mutta tuo eräs saa tehdä useita aloituksia samasta ja yhdestä aiheesta. Varmaan olisi helpompi selailla noita aikaisempia samaa aihetta käsitteleviä aiheita, jos jotkut eivät jatkuvasti floodaisi. Ihan kaikille varmaan voisi olla vinkkinä, että jos aiheesta on jo samalla sivulla keskustelu, niin ei tarvitse luoda uutta.
No, ainakin joillain on ollut joskus aivot. Tuolla yhdellä trolliprovopollilla ei tunnu sellaisia juuri kehittyneen tai sitten niihin tulee päivittäin oikosulkuja, kun tuntuu päivittäin provoilevan.
- vastaaja..
Minulla kesti lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen vuoto 5 viikkoa. Välillä runsaampaa, välillä hyvinkin niukkaa.
Minulla ainakin on ollut sama juttu, kun pillerit on aloittanut, niin vuotoa kestää koko sen ensimmäisen liuskan ajan sinne "oikeisiin" kuukautisiin asti.
Kokemusta on silloin kun olen lasten saannin jälkeen aloittanut pillerit tai jos taukoa on ollut jostain muusta syystä. (Tuon lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen siitä ei ole kokemusta.) - viikkoa
keskeytyksestä ja vuoto jatkuu edelleen!
Aloitin pillerit myös heti lääkkeellisen jälkeen.
Testeissä kaikki oli ok.
Lääkäri epäili että johtuu pilleireistä myös jotka aloitin (olivat eri merkkiä kuin sinulla)
Itsellä on näyttänyt myös kauan aikaa että vuoto loppuu koska vain. Välillä päiväksi loppunut, ja sitten taas alkanut pientä tiputtelua.- alkup.
Kiitos tästä asiallisesta viestistä, ja aikaisemmistakin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742647
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492638Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on772336- 231861
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2161811Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681680Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok921489Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti201471Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221470Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121450