VesimiesN ja RapuM

Merituuli62

Hei!

Miten tämä yhdistelmä menee yhteen? Kenellä kokemusta tästä..Rapu mies olisi tarjolla.Haluaisin hiukan tietoa.

3

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai sitten

      ei yhtään. Sen huomaa kyllä aika nopeasti. Jos toimii, tietyt alueet tökkivät tosi paljon. Hyvällä tahdolla niistä saa kuitenkin hyvän yhdistelmän, on jopa onnellisia hetkiä.
      Yleensä veskari kaipaa enemmän vapautta ja rapu enemmän läheisyyttä kuin tuo suhde antaa. Rapu kaipaa lämpöä ja rakkautta, antaa niitä itsekin, veskari ei niinkään. Veskari saattaa myös flirttailla liikaa muiden kanssa mikä saa ravun kärsimään.
      Kokeile itse ja jos haluat että toimii, ole valmis tekemään töitä suhteen eteen, sitten myöhemminkin. Meillä toimi loppuun asti (kuolema)

      • waterwoman

        ed. mainitut asiat juuri toisinpäin. Minä olen lisäksi nouseva rapu. Oleme olleet suhteessa pari vuotta ja poikki minun aloitteesta mennyt pari kertaa. Aikansa mietittyään on tullut asioita selvittelemään. Hän lähtee mökille viikonloppuisin minulle ilmoittamatta (ei ole ilmoitellut koskaan ex.vaimollekaan) ja emme ehkä näe pariin kolmeen viikkoon. Hänellä paljon omia juttuja, kalastus,rakentelu, veneily. Häntä ei saa ahdistaa, kuten ei minuakaan. Sopii minullekin hyvin, mutta mustasukkaisuus minun puoleltani haittaa ja siihen on ollut aihettakin. Hän on flirtti katseillaan ja naiset pörrää ympärillä häpeilemättä ja epärehellinenkin, mutta sänkyyn ei kuitenkaan kenenkään kanssa mene,ei ole tarvetta. Kova miellyttämisen tarve, saattaa kumartaa kavereille ja minulle pyllistää. Nyt suhde poikki ja katsotaan haluaako muuttua hieman rehellisemmäksi. Aina jotain epäselvää meneillään, mutta hirveä ikävä on silti. Hänen rauhallisuus, hellyys, ruoanlaittotaito,siisteys, komea kroppa, ihana ääni kiehtoo,lapseni tykkäävät hänestä myös. Todella pitkää pinnaa ja omaa elämää tarvitaan minun puoleltani, jos tämän rapuherran kanssa haluaa olla. Ns. suoraselkäisyyttä ja "miestä" hänessä joskus kaipaisin. Jos tässä nyt edes enään yhdessä ollaan. Tätä odottelua on paljon tässä suhteessa, mutta olen jo maailmaa ja miehiä sen verran nähnyt, että tiedän ettei täydellinen ole kukaan ja jokainen arvostaa eri asioita suhteessa. Vetovoima on voimakas, ujoja luontoihmisiä kumpikin


      • Vesimiesnainen..

        Juuri tasan tarkkaan näin minullakin..ja meidän Rapumies/Vesimiesnainen suhde on ollut ja toiminut..Kuin sama mies kyseessä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2031
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1523
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe