Onko ketään kaveriporukkaa, joka haluais täyttää naisen unelman...ja joka olis valmis tulemaan sinne, mihin nainen haluaa??? Eli haluaisin olla kahden tai useamman kanssa yhtaikaa/vuorotellen/ pitkään, pitkään ja pitkään..
kahta tai kolmea
7
2558
Vastaukset
Uuuuuhhh... Juuri näin. Olen kokenut kimppapaneskelija, ja olemme kaikki nauttineet kimppajutuista. Olen 35 v hyvännäköinen ja kestävä mies...
Kaksi herrasmiestä ilmoittautuu vapaaehtoisesti.
Mutta mielellämme keskustelisimme hieman tarkennuksista [email protected]löytyy täältä:
[email protected]- goodloking
Kyllä täällä ,on vain yksi mies ,mutta eikö se riitä lupaan tyydyttää sinut oikein kunnolla !=)
- hans
mä 35v luotettava osaava mies
- sonnia ilmoittautuu
Pitämään kimppakivaa yhdelle horatsulle :D
Et sitten veloita mitään "palveluksistasi" - Nimetön
Lahdesta oon. mies 42v. Minua kiinostais kanssa. Kavikin löytyis. Mistä paikasta porukkaa etsit? Siis miehiä! [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511