Eli tätä olen kysynyt ennenkin mutta olen liian väsynyt hakemaan. Eli katselin joskus pikkunappulana japanilaista piirrossarjaa, muistaakseni ainakin 10 vhs:ää.
Siinä oli pikkutyttö joka asui jossain kartanossa(jos oikein muistan). Sitten tyttö eksyi tai meni vain muuten hukkaan, ja viimeisessä jaksossa tyttö löysi takaisin kotiin.
Enempää vihjeitä en valitettavasti voi antaa (ei millään muista) mutta jos joku tunnistaa niin iso kiitos.
Anime piirretty
2
413
Vastaukset
- ginda
Itse katslin lapsena ainakin Lady Lady -nimistä animea, jossa äitinsä menettänyt pikkutyttö asui isänsä kartanossa. Itselläni oli 2 vhs:ää, joiden aikana pikkutyttö Lynn kärsii ilkeiden sukulaisten metkuista, mutta ei ainakaan niiden filmien aikana ehdi eksyä.
- miukutuubi-90
Kasettimäärä vastaisi ainakin Sandybell sarjaa, jota on julkaistu useampaan otteeseen, 10 kasettia, ja myöhemmin samat jaksot 15 kasetilla.
Tässäkään tosin sarjan päähenkilö ei eksy, vaan lähtee lontooseen toimittajaksi. Siitä, palaako hän kotiin, en osaa sanoa mitään :P Puhe on suomijulkaisuilla ruotsiksi, ja tekstitys suomeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775