Äidin rooli on yleisesti ottaen tärkeä. Mistä te olette ottaneet mallia äidin rooliinne, kun teistä on tullut äiti?
Mistä äidin roolimalli?
4
253
Vastaukset
- 3:n äiti
vaan elänyt niinkuin oikealta on tuntunut.
Ja koska minä pienenä ilmeisesti olen tiedostamattani imenyt roolimallini äidiltä,
niin olen itsekin yrittänyt elää niin,
että kolme tyttölastani saavat minulta
oikeanlaisen roolimallin. :)) - äidiltä
Äidiltä, hyvässä ja pahassa. Ja isältä. Hyvässä ja pahassa.
Vaikka päätin etten toimi kuten minua kohtaan vanhempani ovat toimineet, silti huomasi että toisti samoja virheitä mitä omat vanhemmat ovat tehneet. Ikävä kyllä. Sitten on huono omatunto. Koska ne eivät mitään hyviä oppeja ole olleet, siis ne mistä haluaa päästä eroon!
Jotain olen yrittänyt ammentaa muiden, kavereiden, vanhemmista. Äideistä. Ja kasvatusoppaista jotakin.
Sillisalaatti, jossa kodin malli kuitenkin päällimmäisenä.
Hyvin usein huomaan käyttäväni tasan sanoja lauseenparsia ja ilmaisuja kuin vanhempanikin. :)
Sukupolvien ketju. - ------------------
Suurinta mitä äiti voi antaa lapselle on rakastaa heidän isää(pätee myös päin vastoin). Siitä se lähtee.
Onnea matkaan! - äiti-82
Olisin halunnut olla oma itseni roolimallina omalle lapselleni. Mutta haluamattaankin on tullut poimittuja kasvatusmetodeja omalta äidiltä, kun on kymmenkunta vuotta seurannut sivusta äitiä ja hänen hoitolapsiaan. Sitä automaattisesti on siirtänyt hänen tapansa omalle lapselle ja hänen hoitoonsa.
On myönnettävä että ainakin minä olen saanut äidin roolin omalta äidiltäni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760