Aikaisempia keskusteluja mielenkiinnolla seuranneena on alkanut tuo lastupaketin tilaaminen kiinnostamaan. Tuo boxi ei taida kummoinen olla asentaa, mutta autossani (9-3t -99) ei ole valmiina magneettiventtiiliä. Mietityttääkin asennuksen vaikeus tuon suhteen kun ei kokemusta autojen rassailusta juuri ole? Se vissiin kuuluisi olla/asentaa vänkärin puoleisen ajovalon takana olevaan tilaan?
Olen myös ymmärtänyt, että jotkin myyjät haluavat alkuperäisen boxin vaihdossa? En taida antaa...
Mitä eroa on Maptunin ja Speedpartsin stage 1 paketeilla muuta kuin hinta? Kumpaa suosittelette?
Magneettiventtiili?
3
493
Vastaukset
- Vigge
http://www.speedparts.se/arkiv/anvisningar/anv_magnetventil_alla.pdf
Tossa SP:n ohje magneettiventtiilin asennukseen. Ohjeet on tonnarille, mutta kyllä niiden avulla pitäisi selvitä.
Kaikki minun tietämät viripajat haluavat orkkisboksin vaihdossa, toki sen saa pitää mutta se maksaa. SP veloittaa muistaakseni 2000Sek.- Vigge
Ohjeessa oli näköjään myös 9-3.
- Turbo Sensonic
"Olen myös ymmärtänyt, että jotkin myyjät haluavat alkuperäisen boxin vaihdossa? En taida antaa..."
No homma toimii niin, että viritysfirma lähettää sinulle vaihtoboksin ja palautat heille alkuperäisen boksin takaisin, jonka he sitten käyttävät "raaka-aineiksi" uusien tilaajien bokseihin. Mikäli haluaa pitää oman boksinsa, on lisähinta 2500 SEK.
"Mitä eroa on Maptunin ja Speedpartsin stage 1 paketeilla muuta kuin hinta? Kumpaa suosittelette?"
No mä suosittelisin tietysti kumpaakin, kun on ollut kokemusta aikaisemmin Speedpartsin setistä ja nyt sitten Maptunin setistä. Kyselepä jyväskyläläiseltä Pro-Car Serviceltä, paljonko kyseinen Speedpartsin virisetti maksaa. Speedpartsin hinta/laatu -suhde on hyvä, mutta heidän softansa on samaa "sarjatuotanto" -softaa. Maptunilla voit "muokata" softaa omien mieltymystesi mukaan, esim. ahtopainepiikkejä voi lisätä tai vähentää jne. Eli molemmissa on hyvät puolensa. Speedpartsin hyvänä puolena on vielä se, että heillä on jälleenmyyjä Suomessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760