Onko täällä ketään joka on ryypiskellyt absinttia joskus? Voisitko kertoa aineen vaikutuksista? Sen väitetään aiheuttavan mm. hallusinaatioita.
Onko absintin juojia?
7
1541
Vastaukset
- Kuntsa
Känniin siitä tuli.
- valtsunen
Mun mielestä se on aika pahaa. Spriteä/vissyä voi kaataa päälle niin putoaa jotenkin. Kerran otin raakana baarissa ja hyvä ettei tullu vastapalloon.
Hallusinaatioon tarvitaan kai jotain muutakin sekaan. Niinkuin elokuvassa "From Hell". Muuten tulee vaan kova krapula. - absinthe
Eipä oo mitään hallusinaatioita tullu mut helvetin kovan kännin ja rapulan se tekee. Ulkomailta saa kuulemma hyvää absinttia missä on koiruohopitosuus korkeampi ku suomesta saatavassa. ja sillä se pää sekoaa!!
- Juupjuup
Saako tuota absinttia siis suomen ravintoloista? Tai siis korviketta, eikös absinth ole suomessa laitonta...
- kielletty
Juupjuup kirjoitti:
Saako tuota absinttia siis suomen ravintoloista? Tai siis korviketta, eikös absinth ole suomessa laitonta...
Aidon absintin myyminen kiellettiin Suomessa 1914. Korvikkeita onpi tarjola.
- velho
"aitoa" absua saa kun kipaset esim.kasvitieteellisestä puutarhasta koiruohon maanpäällisen osan ja tuikkaat sen alkon absinttipulloon likoomaan n.viikoks huoneenlämpöön,kokeillu oon ja muutama snapsi lasi niin jo alko juhlat päässä=)
- xXx
Kiitos informaatiosta.
Sitä tarvitsin koska kirjoitan fiktiivistä tarinaa, jossa on sellanen sivuhahmo josta absintti on tehnyt juoppohullun (delirium). Koska itse olen ollut aina tällainen lasiin sylkijä (ja siksi varmaan jään) niin on kysyttävä muilta.
Sellaistakin väitetään että absintti voi laskea älykkyystasoa pysyvästi. Mielenkiintoista, vai mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760