..jos opiskelee yliopistossa, niin jääkö siinä aikaa käydä töissä jossain...???? Asuminenhan o etenkin pääkaupunkiseudulla senverran kallista ettei noi opintotuet taida riiittä...
Eli jossei haluu skipata luentoja, niin ehtiikö silti tekemään jotain duunia? Onko noi luennot aina johonki tiettyyn aikaan, vai voiko ne olla millo vaan?
TÄRKEETÄ TIETÄÄ!
5
1160
Vastaukset
- qwe
Luennot pidetään yleensä "virastoaikaan" eli 16 jälkeen proffat lähtee kotiin. Assarien vetämät kurssit järjestetään joskus 16-20(21), mutta pitää vaan yrittää päästä semmoseen ryhmään joka kokoontuu päivällä. Myös jotkut kielikurssit pidetään iltaisin.
- .onlyone.
...ehkä tää auttaa mua mun "uransuunnittelussa"!!
- Salla
Minulla on kahtena iltana viikossa luentoja klo 18 asti ja muutenkin luennot juuri iltapäivällä/illalla kun aamupäivällä on harjoituksia yms.. Ei kannata vetää mitään yleistyksiä, sillä jokaisessa yliopistossa on tavat varmasti erilaiset.
- Aki
Ite en opiskele yliopistolla vaan TKK:lla, mutta mitä on kavereitten kanssa huomannu niin aika samantyyppistä meininkiä.
Eihän yleensä alun jälkeen oo edes luentopakkoa, joten ihan hyvin sillon tällön voi skippaa luennon pari ja lukea himassa.
Luentoja suuremmaks ongelmaks ainakin mulla (ja HY:ssa opiskelevilla kavereilla) tuntuu muodostuvan se luentojen ulkopuolella tehtävä työ (laskut, luvut ym. opiskelu). Äärimmäisen v*****ista ruveta aukoo kirjoja joskus klo 23.00 töistä tultuaan =(
Tietty jos ottaa vähän vähemmän kursseja ja venyttää vähän valmistumisaikaa niin suht hyvin kerkee / jaksaa. Pääkaupunkiseudulla kun varmasti kukaan ei pelkillä opintotuilla asu / elä. Lainaa taas kammoon viimiseen asti, vaikka periaatteessa se edullista oiskin. Ihan vaan periaate. Siihin mihin ei oo käteistä sitä ei myöskään hankita =) - zaro
itselläni oli 2 työpaikkaa samaan aikaan opintojen ohella. viikot meni opiskellessa ( silloin tällöin töissä) ja viikonloppuisin tehtiinkin 4 työvuoroa kahdessa päivässä... rahaa tuli niin että jouduin perumaan tuet ainakin yhdeltä kuulta. mutta opintoviikkoja kertyikin sitten 20... nyt jätin toisen työn ja tämän lukuvuoden suunnitelma olisi 48 ov.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770