Myin vihdoinkin rutku-autoni, diesel-fabian, oli se sentään huono auto, en suosittele! Vaihdoin opel corsaan, joka ei sekään ole mikään kovin hyvä auto, ei todellakaan, mutta aina se fabian voittaa!!
Eroon Fabiasta
7
1563
Vastaukset
- Faabio
Jaa että se Corsa on hyvä peli? Milläs tavalla Skoda oli Corsaa huonompi? Olen tuossa itsekin Skodaa harkinnut eli tieto ei olis pahitteeksi.
- toinen Niki
kyllä se Skoda on huomattavasti Corsaa parempi auto, niin varustelultaan kuin tiloiltaankin. Itse olen ollut tyytyväinen, tuo kuulosti enimmäkseen vaan provolta eikä kovin moni täällä ole käyttänyt "niki" nimimerkkiä... Mulla on juuri tuollainen SDI-Diesel-fabia, eikä ole ollut valittamista, mitä nyt tehoa saisi olla vähän enemmän.
Skoda ei ole millään tavalla Opel Corsaa huonompi auto, ehkä asia onkin juuri päin vastoin (?)
- OIKEA NIKI
En tiedä haluatko tahallasi pilata "maineeni" täällä palstalla vai onko sulla muuten vaan sama nimimerkki
Mutta minä en ainakaan tätä kirjoittanut ja olen diesel-fabiaani enemmän kuin tyytyväinen >(- kyllä mäkin oon oikea
se nyt vaan on niin että joku c3 sitikkakin pelle-fabian voittaa, ulkonäöltään ja monilta muiltakin osin, puhumattakaan puntosta, uudesta ypsilonista, micrasta...
vw yhtymä on kriisissä 2005 mennessä, sen on moni ennustanut. - JoJ
Minä epäilin alun alkain Niki:n viestiä. Jaa että joku provoilee toisten nimimerkeillä - halpamaista.
- kyllä mäkin oon oikea
valitettavasti fabia on huono auto, se häviää sellaisellekkin sudelle kuin c3. puhumattakaan hyvistä autoista kuten micra, punto, Ypsilon, ne voittavat niin ulkonäöllään kuin monella muullakin tavalla.
moni on ennustanut että 2005 mennesssä vag on kriisissä. - yritysjohto
kyllä mäkin oon oikea kirjoitti:
valitettavasti fabia on huono auto, se häviää sellaisellekkin sudelle kuin c3. puhumattakaan hyvistä autoista kuten micra, punto, Ypsilon, ne voittavat niin ulkonäöllään kuin monella muullakin tavalla.
moni on ennustanut että 2005 mennesssä vag on kriisissä.Minua ei kiinnosta kypsä epäilysi vag:n talousasioista. En ole asiantuntija, muttet ole kyllä sinäkään. Skoda on niin hyvä auto nykyään, että tämmöiset vale-nikit ja muut riisipaperiauton omistajat tulee tänne häröilemään pelkkää kateuttaan ;)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862