Miltä sivuilta te yleensä tsekkaatte horoskooppinne? Onko ne yleensä pitäneet paikkansa? Kertokaa jotain hyviä sivuja!:P
Luotettava horoskooppi..?
4
988
Vastaukset
- Skorpparitar
Yleensä luen jippiin sivuita viikkohoroskoopin ja usein ne pitää paikkaansa.. sillon ainakin kun oikeen rupeaa miettimään asioita, niin horoskooppi on jossain määrin aina oikeassa! Ja normaalisti luen myös horoskoopit lehdistä (esim. Mix, Demi ja Suosikki) ja yleensä nekin pitävät paikkaansa.=)
- kala
Kantsii katsoa omasta henk.kohtasesta horoskoopista astrologiakeskuksen sivulta, kun teet oman karttasi ja luonneanalyysisi yms. Jostain syysta mulla on pitänyt paljon paikkaansa iltasanomien horoskoopit.
- Lindy
Mä olen kanssa lueskellut noitten Ilta-sanomien ja pitänyt ihmeen hyvin paikkansa!:) Outoa.. Just pitäis olla kaikista "epätodennökösimmin" paikkansa pitävä..xD
- Anne
Lindy kirjoitti:
Mä olen kanssa lueskellut noitten Ilta-sanomien ja pitänyt ihmeen hyvin paikkansa!:) Outoa.. Just pitäis olla kaikista "epätodennökösimmin" paikkansa pitävä..xD
No niinpä tietysti, tottakai ne horoskoopit pitää paikkansa jos oikein miettii mihin oman elämän asiaan ennustukset yhdistää. Mutta oikeasti, älkää viitsikö. Jos ne joskus _oikeasti_ jotain yllättävän todenmukaista elämästänne kertoo, niin se on sattumaa. Todellakin, kun miettii että nuo netissä ja lehdissä olevat horoskoopit eivät ole mitään muuta kuin mielikuvituksekkaan ihmisen tuotosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760