Olen täällä nyt seurannut keskustelua

Helinä

Ja ihmetyttää tämä vauvavastainen ja lapsivastainen suhtautuminen tällä kyseisellä palstalla..eikös tämän pitänyt olla se vauvakuume-paikka?? Minä olen käsittänyt että vauvakuume on hienoa ja kihelmöivää testiviivan odotusaikaa?? Tai sitten tällaista pidemmän kaavan vauvankaipuuta, kuten itselläni kun en ole niitä herkimmin sikiäviä?? Minusta vauva-asiat ovat ihania ja just niistä pitääkin höpöttää vailla sen laskelmallisempia tavoitteita, eihän oman lapsen saaminen loppujen lopuksi ole ihan itsestä kiinni pelkästään vaan se on TOIVE, joka toteutuessaan on SUURI LAHJA!!

11

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enni

Jotkut taunot täällä on pakko tipauttaa maan pinnalle, sillä niillä ei oo varaa lisääntyä.

• Helinä

Suomessa eikä muuallakaan länsimaissa ole ketään kielletty lisääntymästä..vai oletkos sinä meidän muiden yläpuolella joka päätät tällaisista?? Just tätä tarkotin, lähinnä aika ikävä foorumi tämä enkä taida tänne enää sitten kirjoitella..

• nina
        Helinä kirjoitti:

Suomessa eikä muuallakaan länsimaissa ole ketään kielletty lisääntymästä..vai oletkos sinä meidän muiden yläpuolella joka päätät tällaisista?? Just tätä tarkotin, lähinnä aika ikävä foorumi tämä enkä taida tänne enää sitten kirjoitella..

myöskään ole lisääntymispakkoa! Ja elämässä on paljon muutakin kuin lapset. Joskus jopa ainoastaan muuta kuin lapset.
        Ja vilasehan aborttipalstalle. Siellä ne onnelliset perheenäidit jakelee neuvoja auvoisesta perhe-elämästä.(miten liittyy aborttiin, älä kysy!)
        Tasoitusta sisareni. Tasoitusta.
        Näin minä sen näen.

Ja eiköhän suomi24 perimmiltään ole antanut vain aiheen palstalle, ei määritellyt keskustelijaa.

• nina

• iskä
        nina kirjoitti:

myöskään ole lisääntymispakkoa! Ja elämässä on paljon muutakin kuin lapset. Joskus jopa ainoastaan muuta kuin lapset.
        Ja vilasehan aborttipalstalle. Siellä ne onnelliset perheenäidit jakelee neuvoja auvoisesta perhe-elämästä.(miten liittyy aborttiin, älä kysy!)
        Tasoitusta sisareni. Tasoitusta.
        Näin minä sen näen.

Ja eiköhän suomi24 perimmiltään ole antanut vain aiheen palstalle, ei määritellyt keskustelijaa.

Jaa. Näinkö naiset/miehet täällä keskustelevat? Kostavat, pilkkaavat ja häiriköivät nimimerkkien suojista...

Jokaisella aikuisella, vastuuntuntoisella ja hyvätapaisella (=~vanhemmaksi soveltuvalla), pitää olla kyky ottaa osaa keskusteluun, asiallisesti.

Mitä hyötyä on keskustelupalstasta jos sitä käytetään jatkuvasti väärin?

• aija
        iskä kirjoitti:

Jaa. Näinkö naiset/miehet täällä keskustelevat? Kostavat, pilkkaavat ja häiriköivät nimimerkkien suojista...

Jokaisella aikuisella, vastuuntuntoisella ja hyvätapaisella (=~vanhemmaksi soveltuvalla), pitää olla kyky ottaa osaa keskusteluun, asiallisesti.

Mitä hyötyä on keskustelupalstasta jos sitä käytetään jatkuvasti väärin?

Miten tätäkin palstaa käytetään väärin?

Ja sun mielestä on ihan oolrait mennä sanomaan esim. sokealle, että et usko kuinka kiva on katsella taivaalle ja nauttia elämästään??

Lisäx, kun jätetään toi asiallisuus henkilön itsensä arvioitavaksi - ylilyöntejä sattuu ja paljon.

• iskä
        aija kirjoitti:

Miten tätäkin palstaa käytetään väärin?

Ja sun mielestä on ihan oolrait mennä sanomaan esim. sokealle, että et usko kuinka kiva on katsella taivaalle ja nauttia elämästään??

Lisäx, kun jätetään toi asiallisuus henkilön itsensä arvioitavaksi - ylilyöntejä sattuu ja paljon.

Minun mielestäni esimerkiksi tämän ketjun viesti otsikolla "mutta", kirjoittajana "Enni", on häiriköintiä. Häiriköinti on palstan väärinkäyttöä.

"Ja sun mielestä on ihan oolrait mennä sanomaan esim. sokealle, että et usko kuinka kiva on katsella taivaalle ja nauttia elämästään?? "

Ei tietenkään ole "oolrait", mistä tuollaista keksit? Ei ole asiallista kommentoida tyylillä jota käytettiin aborttipalstan viestissä. Ei ole myöskään asiallista "kostaa" sitä uudella asiattomalla viestillä vauvakuume-palstalla...

• nina
        iskä kirjoitti:

Minun mielestäni esimerkiksi tämän ketjun viesti otsikolla "mutta", kirjoittajana "Enni", on häiriköintiä. Häiriköinti on palstan väärinkäyttöä.

"Ja sun mielestä on ihan oolrait mennä sanomaan esim. sokealle, että et usko kuinka kiva on katsella taivaalle ja nauttia elämästään?? "

Ei tietenkään ole "oolrait", mistä tuollaista keksit? Ei ole asiallista kommentoida tyylillä jota käytettiin aborttipalstan viestissä. Ei ole myöskään asiallista "kostaa" sitä uudella asiattomalla viestillä vauvakuume-palstalla...

aborttipalstalle voi mennä keljuilemaan perheonnella eikä se ole ollenkaan niin paha kuin tulla tänne kostamaan, eikö niin.
        Miksi poljet poljettua?
        Vai oletko se sama, joka oli siellä aborttisivulla onnensa kanssa?
        Potut pottuina.

• janna
        nina kirjoitti:

aborttipalstalla, jotta kyllä näitä riittää...

http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=116&conference=1500000000000024&posting=22000000001119693

siis aiheena on vauvakuume! tottakai täällä saa kommentoida aihetta eri näkövinkkeleistä,jos joku on vauvakuumeissaan niin herkkähipiäinen,että ei kestä krittiikkiä,niin hei! miten voit selvitä äitiydestä,et ole ihan kypsä!

mutta tuskin kukaan vauvakuumeinen edes on vaivautunut ottamaan osaa tähänkin turhaan keskusteluun,heillä on mukavampaakin puhuttavaa..ainakin niin toivon.:)

• kirsi
        janna kirjoitti:

siis aiheena on vauvakuume! tottakai täällä saa kommentoida aihetta eri näkövinkkeleistä,jos joku on vauvakuumeissaan niin herkkähipiäinen,että ei kestä krittiikkiä,niin hei! miten voit selvitä äitiydestä,et ole ihan kypsä!

mutta tuskin kukaan vauvakuumeinen edes on vaivautunut ottamaan osaa tähänkin turhaan keskusteluun,heillä on mukavampaakin puhuttavaa..ainakin niin toivon.:)

ja LUONNOLLISINTA olisi, jos nämä asiat olisivat siellä missä pitääkin, kahden kesken makkarissa...siellä ne meillä on. Siellä keskustellaan/päätetään ja siellä toimitaan.

En näe syytä, miksi mun pitäisi täällä siitä kehua etukäteen/jälkikäteen?

En myöskään tarvitse tukea mielipiteelleni.

Omituisia ihmisiä täällä. Ei mikään ihme, että lasten pahoinvointi lisääntyy...

• merja
        kirsi kirjoitti:

ja LUONNOLLISINTA olisi, jos nämä asiat olisivat siellä missä pitääkin, kahden kesken makkarissa...siellä ne meillä on. Siellä keskustellaan/päätetään ja siellä toimitaan.

En näe syytä, miksi mun pitäisi täällä siitä kehua etukäteen/jälkikäteen?

En myöskään tarvitse tukea mielipiteelleni.

Omituisia ihmisiä täällä. Ei mikään ihme, että lasten pahoinvointi lisääntyy...

Lapset unohtuu siinä vauvakuume hössötyksessä!
        Ihmeellinen asia sinänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe