Pappi menetti kappalaisen oikeutensa

bubastis.babustis

12

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saavat rangaistuksen

      Hyvä, että iljetykset saavat rangaistuksensa. Kyseessä oleva henkilö on minullekin tuttu eräästä yhteydestä.

      Siitä taas nousee kysymys, miksi kaikenlaiset retaleet ja ateistit änkeävät kirkon työhön. Luulevatko he siten saavansa helpommin käytettyä hyväkseen ihmisen heikkoa tilaa? Olisivat edes rehellisesti ateisteja ja toimisivat tehtävissä, joissa ei tarvitse olla sielun paimen. Mutta ei ateisti ole noin rehellinen, vaan umpikiero ja vilpillinen.

      • Meikku-matelija

        "Olisivat edes rehellisesti ateisteja ja toimisivat tehtävissä, joissa ei tarvitse olla sielun paimen."

        Vai ovat jo rappiokristitytkin ateisteja. Ei mee ateistit kyllä kelpuuteta joukkoomme jumalaan uskovia, vaikka olisivat ihan pappismiehiä. Jos ko. pappi uskoo jumalaan, hän ei kertakaikkiaan voi olla ateisti. Jos hän uskoo raamatun jumalaan, niin kyllä hän on jokaisen kristityn uskonveli, halusit sinä sitä tai et. Koeta nyt vaan hyväksyä, että kaikissa ihmisryhmissä on rappioporukkansa, kuten myös eettisesti toimivat ja vastuuntuntoiset yksilönsä. Tämän papin toimet vain osoittavat, että pelkkä usko ei sitä moraalia ja oikeamielisyyttä tuo, jos ei sen lisäksi ole halua kehittyä ihmisenä. Vaikka usko voi olla jollekin välttämätön innoittaja, niin aina tarvitaan myös omaa panostusta ja halua kehittyä.


      • saavat rangaistuksensa
        Meikku-matelija kirjoitti:

        "Olisivat edes rehellisesti ateisteja ja toimisivat tehtävissä, joissa ei tarvitse olla sielun paimen."

        Vai ovat jo rappiokristitytkin ateisteja. Ei mee ateistit kyllä kelpuuteta joukkoomme jumalaan uskovia, vaikka olisivat ihan pappismiehiä. Jos ko. pappi uskoo jumalaan, hän ei kertakaikkiaan voi olla ateisti. Jos hän uskoo raamatun jumalaan, niin kyllä hän on jokaisen kristityn uskonveli, halusit sinä sitä tai et. Koeta nyt vaan hyväksyä, että kaikissa ihmisryhmissä on rappioporukkansa, kuten myös eettisesti toimivat ja vastuuntuntoiset yksilönsä. Tämän papin toimet vain osoittavat, että pelkkä usko ei sitä moraalia ja oikeamielisyyttä tuo, jos ei sen lisäksi ole halua kehittyä ihmisenä. Vaikka usko voi olla jollekin välttämätön innoittaja, niin aina tarvitaan myös omaa panostusta ja halua kehittyä.

        On tietenkin selvää, että atterukatkaan eivät halua tunnustaa joukkoonsa teeskentelijää, joka on leikkinyt pappia! Kristityksi uskovaksi ei tuollainen tietenkään kelpaa.

        Mutta mistä tämä ateistien halu leikkiä pappia oikein juontaa alkunsa? Helposta leivän hankinnasta? Halusta pilata kirkon maine Pohjois-Korean tyyliin? Laiskuudesta? Älyllisestä epärehellisyydestä? Pappeinahan toimii paljon sellaisia, joilla ei ole edes kunnollista peruskokemusta kristinuskosta, mutta silti pitää leikkiä niin pappia. Miksi tällaiset leikki-uskovaiset yleensäkään hakeutuvat kirkon hommiin?


      • päätellen
        saavat rangaistuksensa kirjoitti:

        On tietenkin selvää, että atterukatkaan eivät halua tunnustaa joukkoonsa teeskentelijää, joka on leikkinyt pappia! Kristityksi uskovaksi ei tuollainen tietenkään kelpaa.

        Mutta mistä tämä ateistien halu leikkiä pappia oikein juontaa alkunsa? Helposta leivän hankinnasta? Halusta pilata kirkon maine Pohjois-Korean tyyliin? Laiskuudesta? Älyllisestä epärehellisyydestä? Pappeinahan toimii paljon sellaisia, joilla ei ole edes kunnollista peruskokemusta kristinuskosta, mutta silti pitää leikkiä niin pappia. Miksi tällaiset leikki-uskovaiset yleensäkään hakeutuvat kirkon hommiin?

        kristinusko on sinussa saanut oivan kasvualustan.

        Jeesustelu on jeesus-uskon korkein olotila: pappikin muuttuu siinä ateksi. Ketä luulet huijaavasi?


      • Meikku-matelija
        saavat rangaistuksensa kirjoitti:

        On tietenkin selvää, että atterukatkaan eivät halua tunnustaa joukkoonsa teeskentelijää, joka on leikkinyt pappia! Kristityksi uskovaksi ei tuollainen tietenkään kelpaa.

        Mutta mistä tämä ateistien halu leikkiä pappia oikein juontaa alkunsa? Helposta leivän hankinnasta? Halusta pilata kirkon maine Pohjois-Korean tyyliin? Laiskuudesta? Älyllisestä epärehellisyydestä? Pappeinahan toimii paljon sellaisia, joilla ei ole edes kunnollista peruskokemusta kristinuskosta, mutta silti pitää leikkiä niin pappia. Miksi tällaiset leikki-uskovaiset yleensäkään hakeutuvat kirkon hommiin?

        Jatka vaan samaan malliin. Uskottavuus on vielä vähän siin ja siin. Mä en ainakaan usko, että kukaan voi olla oikeesti noin höynä. Vai ootko muka joskus nähnyt?


      • Kössönöm

        tuossa uutisessa oli kyse.


      • Kössönöm
        saavat rangaistuksensa kirjoitti:

        On tietenkin selvää, että atterukatkaan eivät halua tunnustaa joukkoonsa teeskentelijää, joka on leikkinyt pappia! Kristityksi uskovaksi ei tuollainen tietenkään kelpaa.

        Mutta mistä tämä ateistien halu leikkiä pappia oikein juontaa alkunsa? Helposta leivän hankinnasta? Halusta pilata kirkon maine Pohjois-Korean tyyliin? Laiskuudesta? Älyllisestä epärehellisyydestä? Pappeinahan toimii paljon sellaisia, joilla ei ole edes kunnollista peruskokemusta kristinuskosta, mutta silti pitää leikkiä niin pappia. Miksi tällaiset leikki-uskovaiset yleensäkään hakeutuvat kirkon hommiin?

        tuosta papista ateistin sait? Kirkkoon tuo kuuluu, eikä papin oikeuksiakaan viety pois.


      • Kössönöm
        päätellen kirjoitti:

        kristinusko on sinussa saanut oivan kasvualustan.

        Jeesustelu on jeesus-uskon korkein olotila: pappikin muuttuu siinä ateksi. Ketä luulet huijaavasi?

        kunhan yrittää ärsyttää.


    • puolin ja toisin. Voi vain ihmetellä kuinka paljon kärsimystä mahtuu yhden ihmisen elämään.

      • bubastis.babustis

        Molemmat olisivat saaneet asianmukaista apua ja hoitoa lääkäriltä. Mikä meni vikaan?

        On ikävää että usko tai virka estää ihmistä saamasta toimivaa hoitoa. Sukupuolitauti ei lähde papilta rukoilemalla, ja jeesus ei suojellut naista.


    • moosegoose.e

      Raamattuhan kehottaa myymään ylimääräriset tyttäret huoriksi ja sallii vieraiden, omaan porukkaan kuulumattomien naisten prostituution.

    • jmp35

      Susia lammasten vaatteissa,ja leipäpappeja,surettaa todella uskovaisten pappien puolesta,pitäisi testata paremmin papeiksi pyrkiviä ja heidän moraaliaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe