1. Onko kellään kokemusta Webaston tai vastaavan järjestelmän asennuksesta jälkikäteen (-03 vuosimallin) Octaviaan? Onko ylipäätään järkevää tehdä jälkiasennuksella?
2. Missä kannattaisi asennus teettää, merkkiliike vai joku muu ja mitä maksaa?
3. Mitkä on käytännön käyttökokemukset Webastosta?
Webaston jälkiasennus Octaviaan???
8
5772
Vastaukset
- JoJ
Ei kai lämmitintä saa tehdasasennettuna Skodaan? Oikaiskaa jos olen väärässä. Se on ihan sama milloin laitteen asennutat. Kuopiossa ainakin huolto teettää asennukset alihankintatyönä. Webasto nimeä käytetään monesti yleisnimenä Webasto ja Eberspächer polttoaine lämmittimistä.
Suosittelen asennusta kokeneella ammattilaisella.
Itselläni radio-ohjattu eberi. Lisäksi autossa on akkulaturi, jotta ei pääse virrat loppumaan kesken pakkasten.
Hyviä laitteita molemmat!!- Eberi
Mitä eroa on radio-ohjatulla Eberillä ja normaali ajastinkello Eberillä? Kerrotko erot.
- JOJ
Eberi kirjoitti:
Mitä eroa on radio-ohjatulla Eberillä ja normaali ajastinkello Eberillä? Kerrotko erot.
Kauko-ohjain on lisävaruste, jolla voit ajastaa, käynnistää ja sammuttaa Eberin max noin kilsan päästä. Käytännössä etäisyyn on joitakin satoja metrejä. Koska se toimii radioaalloilla, seinät eivät ole esteenä. Laite on tulitikkuaskin kokoinen avaimenperämalli. Ajastukseen on myös systeemi joka toimii tekstiviestillä. Luulisin sen tarvitsevan oman liittymän - tietääkö kukaan asiasta. Jos ostat ohjaimen, voit jättää minikellon pois. kojelautaan tulee vain on/off nappi jossa on merkkivalo. Itselläni on myös minikello. Mitähän laite maksoi, olikohan 2400 mummoo. Kallishan tuo on, mutta erittäin mukava kun ei tarvitse käytännössä ajastella lämmitintä. Käynnistää laitteen 30 min ennen lähtöä.
- kylmäkalle
Mulla edessä eberin asennus edessä tässä kuussa. Kellokytkimellä hinta noin 1500 webasto /eberi...alan erikoisliikkeissä...hintakilpailutus tuotti saman loppusumman kolmessa eri liikkeessä....
- Archie
...on oikea. Skodakauppias lupasi 1400 eurolla autokaupan yhteydessä.
- kauko-ohjain
Archie kirjoitti:
...on oikea. Skodakauppias lupasi 1400 eurolla autokaupan yhteydessä.
Niin eli siis paljon se kaukosäädin siihen maksaa ittellä eberi mut tollanen kaukosäädin ois kyllä kiva lisä siihen
- Webasto
kauko-ohjain kirjoitti:
Niin eli siis paljon se kaukosäädin siihen maksaa ittellä eberi mut tollanen kaukosäädin ois kyllä kiva lisä siihen
Mä mistään mitään tiedä mut luulis olevan hankala laittaa kaukokäyttö jälki käteen, kun tulee antenni asennus yms. ( ainakin webastossa ) ja mahtaako olla ns. peruslämmittimessä valmiuksia em. laitteelle???
- kylmäkalle
Webasto kirjoitti:
Mä mistään mitään tiedä mut luulis olevan hankala laittaa kaukokäyttö jälki käteen, kun tulee antenni asennus yms. ( ainakin webastossa ) ja mahtaako olla ns. peruslämmittimessä valmiuksia em. laitteelle???
Kauko-ohjaimen saa jälkikäteenkin...300euroo plus työt....ohjaimen kantavuus 1000metrii....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881597
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151491- 981400
- 1191305
- 691260
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n259998- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18945- 37927