löytyä jotain marjoja? Noista ku en niin tie mut kiinnostais kyllä lähteä poimimaan.
Vastaukset 2
- Mikke
että nyt juuri on korvasienten aika.
Eteläisessä Keski-Suomessa, missä itse asustelen, niin siinä heinäkuun puolivälin maissa on lakkojen kypsymisaika ja niitä voi lampien ja järvien reunamilta ja muualtakin soilta katsastella. Mustikat kypsyvät heti perään tai samanaikaisestikin ja niiden poimint -aaika kestää kuukaudenkin verran. Puolukoiden aika on sitten syyskuun puolella ja sen jälkeen voi etsiskellä karpaloita. Suomi on aika pitkä maa ja sen mukaan kypsymisaika vaihtelee. Viimeaikaiset poikkeavat sääolot saattavat myös vaikuttaa kypsymiseen l. satokausi voi aikaistua.Tämän viikon napakat yöpakkaset voivat aiheuttaa huomattavan sadon menetyksen. Mustikka on ollut paikoin kukinnassa ja pulmia tuntuu tulevan. Kannattaa sitten miettiä olisiko pohjoisemapana sato parempi. Vaihtelun ja tuottavuuden varmistamiseksi suosittelisin myös sienestykseen ja yrttien poimintaan tutustumista ja paneutumista.- ojijojo
missä muka napakoita pakkasia? Mut kiitoksia paljon:) täytyy käydä katsomas espoon leppävaarast jos vaik löytyis joku paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1582616
- 561129
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160937Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....56833- 83777
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173740- 4739
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e163666- 53647
- 59646
- 67646
- 6644
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.189623Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21578- 54568
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32538Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?121536Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66529- 55508
- 34507