Mikähän vois olla, kun suunnilleen koko ikäni oon kahvia juonut noin 1-3 kuppia päivässä ilman minkäänlaisia "oireita" (en siis ole ikinä ollut mikään kahvin suurkuluttaja) Nykyään kuitenkin tulee suunnattoman paha olo, jos edes juon kupillisen kahvia (yleensä en saa edes niin paljon alas vaan joudun menemään okselle tai kaatamaan loput kahvit viemäristä) nyt pari kertaa ollut sellainen tilanne, että suoraan kahvinjuonnilta vessaan okselle. Tämä "oireilu" alkanut max n 2kk sitten.
Voiskohan olla, että elimistö alkaa hylkimään jotenkin tuota kahvia, koska oon sitää kuitenkin niin kauan aikaa juonut..Muista kofeiinipitoisista juomista tai ylipäänsä mistään muista juomista/ruuasta ei kyllä tule vastavia oireita.
kahvista
2
871
Vastaukset
- lopeta se
Lopeta nyt ensin kuitenkin käyttämästä tuota "okse" -termiä. Ihan kammottavaa.
Mutta asiaan. Minulle kahvin kanssa kävi jokseenkin samoin. Ensin rupesi tökkimään kahvin tuoksu, sitten myös maku. Kiintiö oli täyttynyt. Join viimeisen kahvikupilliseni, tai tarkalleen ottaen kolmasosan siitä kesällä 2004. Sen jälkeen pelkästään teetä aamulla ja päivällä ainoastaan vettä. Aamuhikoilu ja paha olo häipyivät kyllä tyystin. Suosittelen.- Harrar
Mielenkiinoisia kokemuksia, muutta tiedättekö miksi tälläinen olo tulee? mikä on muuttunut että näin alkaa ihmisellä tuntumaan kahvin jälkeen tai niinkuin sanottu pelkästä hajusta? kävittekö lääkärissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315693
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134012- 1962369
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661760Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791676Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351467Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741345viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195