kumpi olet

enemmän

ujo vai muuten vaan hiljainen/vetäytyvä? Kysymys on siis skorpioneille. Kerro samalla oletko syntynyt loka-marraskuun taitteessa, marraskuun puolivälissä vai marraskuun lopulla.

15

1960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lokakuun skorppari

      en ole ujo enkä hiljainen mutta joskus on kiva istua ja olla omissa oloissaan, varsinkin silloin kun porukat puhuu jotain puuta heinää mistä ei jaksa innostua. Olen lokakuun lopulla syntynyt.

    • Donna Skorppari

      En ole ujo, mutta välillä haluan vetäytyä omiin oloihin, muuten olen puhelias (kuten muut sanoo sosiaalinen), olen syntynyt marraskuun puolessa välissä.

    • sinna***

      Mä olen etenkin isossa porukassa/vieraassa porukassa vetäytyvä. Tai ehkä enemmän tarkkaileva. Muutenkaan en anna ihmisten tutustua itseeni helpolla. Ja syntymähetki on lokakuun loppu.

      • tumma skopu

        Sellaisessa pienessä porukassa, joka koostuu lähinnä vanhoista kavereista, saatan olla hyvinkin puhelias ja avoin. Varsinkin jos on pari kaljaa alla. Selvinpäin olen huomattavasti pidättyväisempi, varsinkin jos porukassa on tuntemattomia tai jotain puolituttuja. Yleisesti ottaen olen ehkä pikkuisen ujo, mutta ennen kaikkea olen sellanen tarkkailijaluonne. En tykkää itse olla jatkuvasti äänessä enkä halua huomiota kuin korkeintaan yhdeltä ihmiseltä aina kerrallaan.

        Marraskuun ensimmäisellä viikolla olen syntynyt.


      • täällä..
        tumma skopu kirjoitti:

        Sellaisessa pienessä porukassa, joka koostuu lähinnä vanhoista kavereista, saatan olla hyvinkin puhelias ja avoin. Varsinkin jos on pari kaljaa alla. Selvinpäin olen huomattavasti pidättyväisempi, varsinkin jos porukassa on tuntemattomia tai jotain puolituttuja. Yleisesti ottaen olen ehkä pikkuisen ujo, mutta ennen kaikkea olen sellanen tarkkailijaluonne. En tykkää itse olla jatkuvasti äänessä enkä halua huomiota kuin korkeintaan yhdeltä ihmiseltä aina kerrallaan.

        Marraskuun ensimmäisellä viikolla olen syntynyt.

        Tämä kuvaus sopi minuun täydellisesti :)
        myöskin marraskuun ekalla viikolla syntynyt.


    • skorpionez

      Olen isomassa ryhmässä ujo pienemmässä porukassa en ujostele. Omiin oloihin vetäytyvä olen kyllä.

      Ja lokakuun vimppoja päiviä oli kun synnyin

    • skopu

      Läheisten ystävien kans olen melko puhelias.. vieraammassa seurassa saatan hieman vetäytyä taka-alalle ja seurailla hiljokseen. Joskus on vain mukava istuksella yksikseen kaikes rauhas. Olen syntynyt lokakuun lopussa.

    • tarkkailija++

      löytyy täältä. pienessä ystävien piirissä olen puhelias, mutta isommassa joukossa olen taka-alalla. en tykkää olla huomion keskipisteenä. olen syntynyt isänpäivän tienoilla.

      • -----

        mutta olen syntynyt loka-marraskuun vaihteessa


    • scorpioniii

      kaikki sanoo että olen melko hiljanen, no yksinkertasesti puhun vähän mutta asiaa. en hölötä turhia, enkä halua olla kaiken keskipisteenä (tulee vaivaantunut olo). Pienemmissä ja tutuissa porukoissa olen sitten taas ehkä yksi niistä äänekkäimmistä ihmisistä, mutta ison porukan ja uusien ihmisten keskellä en kuulu niihin, jotka väenpakolla haluaa tuoda itseään esille ja olla päättämässä kaikesta ja saada huomion itselleen.

      olen syntynyt ihan marraskuun alkupuolella.

    • skorppari-51

      Niinkuin moni skorppari,,uudessa porukassa,mieluimmin sivussa,,tutummassa taas erilainen,,ja Liisan päivä tuo synttäri

    • ppixeli

      En ole ujo, vaikka minusta helposti sellaisen kuvan saakin. Olen siis aika hiljainen,sillä puhun hieman oudommassa seurassa vain, jos minulla on jotain asiaa.
      Olen syntynyt marraskuun loppupuolella.

    • tulee tässä

      Marraskuun alkupäivinä syntynyt, olen hiljainen ja syrjäänvetäytyvä.

      Kaverini on syntynyt päivää myöhemmin kuin minä ja hän on erittäin ulospäin suuntautunut. Lähes täydellinen vastakohtani tuossa mielessä.

      • marraskuussa keskitienoilla syntyny tarkaileva ja ulos päin suuntautunu.


    • scorpu

      Tota oon ennemmän ujo ja vetäytyvä.Marraskuun puolivä suunilleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe