Runosmäki on rauhallinen ja viihtyisä asuinalue nykyään hyvien urheilumahdollisuuksien varrella. Runosmäen maineen 80 luvulla pilanneet rähinöitsijät ovat kuolleet tai linnassa.
RUNOSMÄKI RAUHALLINEN NYKYÄÄN
4
689
Vastaukset
- jos asiaa katsotaan
Runotuopon tupakansavuisen ja kiljunhuuruisen lasin läpi.
Hommaa silmälasit niin näet paremmin että siellä lähijuottolassa ne kaikki pystyynkuolleet linnassa istuneet hiipparit istuu.- paljasjalkainen r-mäkeläinen
Joo kyllä on totta että alue on rauhoittunut 90-luvulta. Kaikki palvelut lähellä ja lapsiperheitä ja vanhuksia Runosmäessä enimmäkseen. Pahimmat rähinöitsijät kiven sisässä. Kyllä täällä uskaltaa myöhään tai aikaisin aamulla liikkua, koiran ulkoiluttajia paljon jne. Ei täällä enää sitä meininkiä ole kuin ennen... Ei taida edellä kirjoittaneet olla edes Runosmäkeläisiä. Runotuopo? Se on kyllä Runostuoppi. ;)
- hah-ha-haa
paljasjalkainen r-mäkeläinen kirjoitti:
Joo kyllä on totta että alue on rauhoittunut 90-luvulta. Kaikki palvelut lähellä ja lapsiperheitä ja vanhuksia Runosmäessä enimmäkseen. Pahimmat rähinöitsijät kiven sisässä. Kyllä täällä uskaltaa myöhään tai aikaisin aamulla liikkua, koiran ulkoiluttajia paljon jne. Ei täällä enää sitä meininkiä ole kuin ennen... Ei taida edellä kirjoittaneet olla edes Runosmäkeläisiä. Runotuopo? Se on kyllä Runostuoppi. ;)
Hei sori,mä olen niin tuhannen juovukkeessa että toi oikoinkiriotus on vähä sitä sun tätä.
- Turunlinnan tonttu
Juujust,että rauhallinen.Näkemys sekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864