SKORPIONI vs OINAS

itse skopu..

kertokaapa rakkaat kanssasisaret miten olette tulleet toimeen oinaan kanssa..?
itseni on nyt pakko tunnustaa et viel kaverina ja pieninä annoksina saattaa mennä mut muuten ei. äitinikin oli skopu ja hänellä oli n1,5v nuorempi pikkuveli( oinas). muistan vain kuinka äitini inhosi veljeään yli kaiken..( hankki myös lähestymiskiellon veljelleen oikeudesta) nyt itse törmäsin myös tähän vähän toisessa muodossa; eli mieheni tytär.. ( ei minun) on juuri aikuistumassa ja jo aikaisemmin sain purra hampaitani hänen kanssaan mutta maltoin olla useimmiten hiljaa tai sentään pysyä asialinjalla...
nyt tässä taannoin sit pääsi piru irti kun en enää jaksanut esittää "sitä kilttiä "äitipuolta""...
mokoma keskenkasvuinen kakara täynnä itseään ja omaa ylpeyttä... eli meillä meni sukset ristiin pahasti, niin hyvin etten edes voi enkä edes halua yrittää minkään tasoista sopua hänen kanssaan...
(yli 10 vuotta sentään jaksoinkin)
onko teillä muilla vastaavia kokemuksia? olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja mielellään ottaisin vastaan myös hyviä neuvoja joilla päästä tämän vihan yli...

16

3335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minhep

kaksi jästiä yhdessä. ei hyvä. koska skorpioni on itseään täynnä. ei pysty juuri muuhun kuin minä itse.... oinas jästi mutta silti ajattelee loppu pelissä muita. oinaalta vaan lipsahtaa kaikki suoraan ja skorpioni ei sitä kestä kun kritiikki osuu häneen.

• Hot&Tasty

Pääsi pari tirskadusta, kun luin viestisi. Itse koen, että asiat on juuri toisinpäin. Otan muita ihmisiä huomioon, mutta oinaskumppani vain ajattelee itseään, tulee ja menee miten huvittaa, eikä siitä saa mainita muuten paukkuu ovet.Ja ne ovethan paukkuu päivittäin, kun skorpioni-minä päästelen suustani kaiken, mitä mielessä liikkuu. Mutta sänkyhommat skorpioni-oinas-pariskunnalla toimii 110%:sti vaikkei mikään muu toimisikaan ;)

• kokemukset...
        Hot&Tasty kirjoitti:

Pääsi pari tirskadusta, kun luin viestisi. Itse koen, että asiat on juuri toisinpäin. Otan muita ihmisiä huomioon, mutta oinaskumppani vain ajattelee itseään, tulee ja menee miten huvittaa, eikä siitä saa mainita muuten paukkuu ovet.Ja ne ovethan paukkuu päivittäin, kun skorpioni-minä päästelen suustani kaiken, mitä mielessä liikkuu. Mutta sänkyhommat skorpioni-oinas-pariskunnalla toimii 110%:sti vaikkei mikään muu toimisikaan ;)

On itselläkin, ei kertakaikkiaan Oinas-puoliskolle voi sanoa minkäänlaista eriävää mielipidettä ilman helvetinmoista draamaa. Eipä ole vastaavanlaista naista eteen tullut ja kyllä tässä on viime aikoina alkanut itse väsymään ja ajatukset kääntyneet siihen suuntaan että muualta omaa onnea pitää lähteä katselemaan.

• asiaa seurannut

oinas on impulsiivinen, karkeakin suoruudessaan ja itsetuntoinen, mutta todellakin ajattelee muita. Sitä ei aina huomaa töksähtelevissä sanoissa, mutta teoissa huomaa. Skorpioni taas elää oman navan ympärillä,mutta voi olla hyvinkin viehättävä käytökseltään, mikä hämää ulkopuolisia luulemaan, että skorpioni olisi sosiaalinen.

• oikku+skopu
        Hot&Tasty kirjoitti:

meillä ei kyllä toiminut promillekaan pidemmän päälle.

• itse oinas

mieheni veli on skorpioni. Ollaan väleissä mutta ihan eri maailmoissa eletään. En kestä skorpparin itseriittoisuutta ja oman edun tavoittelua eikä ystäväpiiriini kuulu ainoatakaan skorpionia. Oinas ja Skorpioni eivät tule toimeen keskenään kuin hyvin "virallisissa" väleissä.

• tumma skopu

Ei ole oinas/skopu mikään toimiva yhdistelmä. Yleensäkin tulimerkkien ja vesimerkkien pitäis kiertää toisensa mahdollisimman kaukaa.

• skoitse

Tuntemani oinaat on arvostettavan aikaan saavia ihmisiä, ja vievät asioita komealla tavalla eteenpäin. Melko kiivaita ovat, mutta jaksavat puurtaa.

Kumppanikseni ei heistä olisi minulle luultavimmin (eikä minusta heille), mutta ystävinä ja työkavereina ovat mitä parhainta seuraa.

• olen skorppiooni

ja minun mieheni on oinas.Hänen poikansa(15)ja hänen tyttönsä(17) ovat oinaita.Myös hänen entinen vaimonsa on oinas.Minun lapseni ovat jo aikuisia ja heillä on jo omia lapsia.Olen 48v ja mieheni on 50.Olen asunut mieheni kanssa kaksivuotta yhdessä.Täytyy sanoa,että alku oli tosi vaikeata.Oinas on tosi vahva ja oma päinen,kaikki olis pitänyt mennä niinkuin hän halusi,tuntui että en osaa tehdä mitään oikein.Kaikki mentiin vanhan kaavan mukaan.Ei mitään uutta olis saanut kokeilla,tai ainakaan sellaista mitä minä ehdotin.Hänen pojan kanssa menee ihan hyvin.Tyttö onkin vähän vaikeampi,ei mitään ihmeempiä,mutta en saa häneen samanlaista sidettä kuin poikaan.Ehkä johtuu siitä että minulla on itselläni vain poikia.Mieheni on tosi ahkera,tekee kaikkea mitä vaan osaa jos ei osaa niin opettelee.Meillä tehdään koti työt yhdessä ja erikseenkin.Harrastamme moottoriurheilua ja tykkäämme toisistamme.Meillä olen minä joka suutahtelee ja kiukuttelee,sanon kaikki suoraan mikä vähänkään ottaa kupoliin.Mieheni tykkää siitä piirteestä,tuleepahan selville mitä milloinkin ajattelen.Mieheni ei koroita ääntään oikeastaan koskaan,hän on kova auttamaan muita,niinkuin minäkin jos vaan resurssit antavat myöten.Eli meillä menee ihan mukavasti nyt kun kumpikin tietää missä mennään,ja tuntee toisensa paremmin.En ikinä vaihtaisi häntä toiseen mieheen.Vaikka on vähän itseppäinen niin parempaa saa etsiä.Eli toinen toistaan voi kehittää olkoon mitä horoskooppimerkkiä tahansa.Ja täytyy välillä muistaa katsoa peiliinkin.

• ---------------------

seurustelin n. kuukauden loppu äkkiä.. tylsää ja liian hiljasta seuraa voimakkaalle skorpionille..
      tyhmä ;p

• piikki lihassa

toistaiseksi vielä oinaan kanssa. Rankkaa välillä on. Itse kun ei jaksa kinata aina omaa tahtoa läpi. Ja kompromissiinkin saa taistella. Tuntuu että oinas jatkuvasti loukkaa solvauksillaan.. Tuskin sitä parhaimmasta päästä itsekkään olen. Riitaan tarvitaan yleensä kaksi.

Kumpikin kun haluaa johtaa, niin tulee _aina_ konflikteja.

Eihän kumpikaan merkki kestä kritiikkiä. Pinna kyllä onneksi kestää pitkään ennenkuin tapahtuu. Vaikka pinnan alla kuohuukin ja tulee mitä kamalimpia ajatuksia. Sitä vaan mielellään lähtee vaikka pihalle pohtimaan tilannetta.

En kyllä yhtään tykkää, että ovet paukkuu ja korotetaan ääntä. Sitä vaan joutuu kuulla lähes päivittäin (kovaa ääntä). Vaikka huudot ei edes kohdistukkaan minuun, niin se ottaa kyllä silti päähän.

• ppixeli
        piikki lihassa kirjoitti:

toistaiseksi vielä oinaan kanssa. Rankkaa välillä on. Itse kun ei jaksa kinata aina omaa tahtoa läpi. Ja kompromissiinkin saa taistella. Tuntuu että oinas jatkuvasti loukkaa solvauksillaan.. Tuskin sitä parhaimmasta päästä itsekkään olen. Riitaan tarvitaan yleensä kaksi.

Kumpikin kun haluaa johtaa, niin tulee _aina_ konflikteja.

Eihän kumpikaan merkki kestä kritiikkiä. Pinna kyllä onneksi kestää pitkään ennenkuin tapahtuu. Vaikka pinnan alla kuohuukin ja tulee mitä kamalimpia ajatuksia. Sitä vaan mielellään lähtee vaikka pihalle pohtimaan tilannetta.

En kyllä yhtään tykkää, että ovet paukkuu ja korotetaan ääntä. Sitä vaan joutuu kuulla lähes päivittäin (kovaa ääntä). Vaikka huudot ei edes kohdistukkaan minuun, niin se ottaa kyllä silti päähän.

Sellaista sutinaa oli ollut jo pitemmän aikaa, mutta kun aloimme tämän oinaan kanssa tutustua paremmin, joka asiasta tuli jonkinlaista kinaa. Ei kertakaikkiaan vaan tultu niin hyvin toimeen toistemme kanssa kuin olimme molemmat ensin kuvitelleet. Itsehän olen siis skorpioni.

• ehdottomasti

paras puolisoni koskaan.

Ei ole ollut koskaan riitoja, tai ainakaan isoja. Molemmat olemme keskenämme kyllä kiihkeitä ja tulisia, mutta se tulisuus tulee ilmi sängyssä.

Seksi on helposti sanottuna parasta mitä olen kokenut koskaan. Pidempiaikaisia kokemuksia erilaisista naisista on äkkiä laskettuna ollut 20 ja yksikään ei ole koskaan yltänyt nykyisen kumppanini tasolle.

Riettaampaa, uskaliaampaa ja kekseliäämpää ihmistä saa kyllä hakea. Kaikki käy, tai ainakin pitää kokeilla. Fantasiat vaihtelevat hellästä yhdessäolosta riettaisiin ja jopa laittomiinkin asioihin ja aina olemme kumpikin täysillä mukana mitä toinen keksii. Enkä puhu nyt mistään spänkkäyksestä, tai sitomisleikeistä. Ne ovat teinien typerää paskaa.

Olemme olleet jo 14 vuotta yhdessä ja paremmaksi vain muuttuu. Se ei todellakaan pidä paikkaansa että oinas ja skorpioni eivät muka kävisi yhteen.

• Piikkihäntä
        ehdottomasti kirjoitti:

paras puolisoni koskaan.

Ei ole ollut koskaan riitoja, tai ainakaan isoja. Molemmat olemme keskenämme kyllä kiihkeitä ja tulisia, mutta se tulisuus tulee ilmi sängyssä.

Seksi on helposti sanottuna parasta mitä olen kokenut koskaan. Pidempiaikaisia kokemuksia erilaisista naisista on äkkiä laskettuna ollut 20 ja yksikään ei ole koskaan yltänyt nykyisen kumppanini tasolle.

Riettaampaa, uskaliaampaa ja kekseliäämpää ihmistä saa kyllä hakea. Kaikki käy, tai ainakin pitää kokeilla. Fantasiat vaihtelevat hellästä yhdessäolosta riettaisiin ja jopa laittomiinkin asioihin ja aina olemme kumpikin täysillä mukana mitä toinen keksii. Enkä puhu nyt mistään spänkkäyksestä, tai sitomisleikeistä. Ne ovat teinien typerää paskaa.

Olemme olleet jo 14 vuotta yhdessä ja paremmaksi vain muuttuu. Se ei todellakaan pidä paikkaansa että oinas ja skorpioni eivät muka kävisi yhteen.

Olen skorpparinainen ja aviosa iihanan oinasmiehen kanssa. Kaikki aiemmat mieskokelaani ovat olleet niin tylsiä että olen joutunut aina ennen pitkään lemppaamaan ulos. Elämässä riittää positiivista poveria oinaan kanssa, ei käy olo tylsäksi!

• skorpioni nainen

oma kohtanen kokemus kaveri suhteesta oinaan kanssa on jonka olen tuntenut joku neljä vuotta,mies puolinen siis,luuli omistavansa minut ja kaverini vaikka kavereita vaan oltiin ja hänellekin tehty se selväksi mutta aina piti vetää hirveet herneet nenään jos joittenkin muiden kanssa oli jotai ja toisen miehen takia ne välit sitten kokonaan meni poikki,onneks vähän saanu takasin kuitenkin mutta on kyllä semmonen jääräpää että huh huh. juttua oli juuri vähän aika si oinaan kanssa noin kolme kuukautta,aivan ihana,parempaa saa hakee mutta sekin loppu yht äkkiä,ei enää soita tai pidä muutenkaan yhteyttä,enkä tajua että miksei,olisi ees suoraan sanonu ettei enää kiinnosta. vaikeeta toisaalta oli,välillä ei nähty johonkin kolmeen viikkoon ja sillonkin ku pääsi intistä vklopuks lomille niin samantien suurin piirtein ryyppään ja kännissä sit vaan soitellaan,todella hankala ihminen. tiedän ettei kestä roikkumista mutta kai sitä ny yhteyttä saa silti jonkin verran pitää. ja siinä oli ihminen kenen kaa ei pystyny melkein mitään puhuu, aika sulkeutunut.kaipaan silti todella paljon mutta turha sitä kai enää miettiä,ei kuulemma ole ollut koskaan mitään vakavia suhteita niin miks tosta olis tullu vakavempaa.

• jännä juttu..

Itse skorpioni siis.. Seurustelen oinaan kanssa. Tosiaan. Vaikeaa välillä. Hermot monta kertaa koetuksella. Silti tää mies on jtn aivan ihanaa. Ihastun aina ensimäisenä oinaisiin. Pari viimeistä oinasta, siis tää nykynen ja sitä edellinen, ovat oinaita ja vielä samana päivänä syntyneitä ja ovat kaiken kukkuraksi myös lapsuuden kavereita. Molemmista tykkään/sin, exän kanssa suhde meni jo 3 kk päästä poikki, mutta tää nykynen jatkuu, vuosi tapailtiin ja nyt 7 kk ajan seurusteltu, niin se vaan on, että hiljaa hyvää tulee..kyllä niitä riitoja edelleenkin on,mutta ei koskaan päi naamaa. Aina jotain puhelintekstiviesti kränää, eli ei niin hirveän vakavaa..:) Kaikille pareille tulee riitoja, joillekkin enemmän, joillekkin vähemmän, mutta niitä ei voi väistää, ne vaan pitää osata selvittää, ja se on sitten ihan eri juttu! Itseasiassa nytkin on "riita" menossa, juhannuksena tuli humalassa erimielisyyksiä ja laittoi sitten puhelimen kiinni ja kai se sen tänään avaa ja riita loppu. Pitää laitella aina ties mitä hanipuppeli viestiä ni kyllä se siitä leppyypi.. no oinaat on oinaita, eli niin oikeita ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe