Tuli tuossa kavereiden kanssa puheeksi että oliko Keskustan Antti Kaikkosella lapsia edellisestä suhteestaan? Osa muisteli että olisi mutta ei mistään löydy tietoa.
Muistaako kukaan kuulleensa?
Antti Kaikkonen+lapset?
4
1046
Vastaukset
- ooooooi
Ei ole lapsia aiemmasta avioliitostaan.
- maalainen...
Vaikuttaa hyvin vastuuntuntoiselta ja asialliselta. Vuosia sitten kuullun haastattelun mukaan myös nöyrältä kansan palvelijalta ja jos merkit pitävät paikkaansa, niin miehelle on joskus kaikki ovet avoinna. Hieno mies. En usko että on lapsia.
Mies on niin suosittu että hän varmaan pärjäisi suomen euroviisu karsinnoissakin. Onneksi ei kuitenkaan ole ottanut niihin osaa. Tai mistä sitä tietää millainen Enrico Caruso Kaikkosen sisällä piilee.- Anonyymi
Nöyrä kansan palvelija sai tuomion Asuntosäätiön toimistaan. Keskustalaiset ovat aina olleet nöyriä keskustalaisen kansan palvelijoita. Muut kansalaiset ovat heille ilmaa.
Lukekaa kirja: Keskustan valtakunta. Kertomus Rahasta, vallasta ja korruptiosta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nöyrä kansan palvelija sai tuomion Asuntosäätiön toimistaan. Keskustalaiset ovat aina olleet nöyriä keskustalaisen kansan palvelijoita. Muut kansalaiset ovat heille ilmaa.
Lukekaa kirja: Keskustan valtakunta. Kertomus Rahasta, vallasta ja korruptiosta!Sai tuomion ja sen tuomion takia evättiin lapsen adoptiomahdollisuus, että näin hieno kansanpalvelija. Kun jäi kiinni niin totesi vaan, että: Maan tapa tämä kansanedustajien rikollisuus!
Aiemmista liitoista ei lapsia, mutta kolmas kerta toden sanoi, vartoovat toista penskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232