apua, ahmimiskohtaus!

werty

en tiedä onko tämä normaalia, rakastanko vain ruokaa niin paljon vai meneekö syömiseni vähän yli. kun on nälkä, syön hirveitä määriä ja nimenomaan epäterveellisesti. asun vanhempieni kanssa, ja äiti on tottunut ostamaan kaapit täyteen herkkuja. kun tulen nälkäisenä kotiin, en pysty vastustamaan kiusausta, vaan tyhjennän kaikki kaapit itkien ja tietäen ettei siinä ole järkeä, mutten voi itselleni mitään. olen kieltänyt äitiäni ostamasta herkkuja, mutta turhaan. kun näen keksit ja suklaan, tulen vihaiseksi ja masentuneeksi, eikä ole muuta vaihtoehtoa kuin syödä kaikki. joskus yritän paastota ja tavallaan kostaa äidille, mutta aina lopulta ratkean. voin kerralla syödä nuudeleita, jätskipaketin, keksipaketin, puolikkaan suklaalevyn, pullan.. viikoiksi tarkotetut herkkuvarastot kuluvat minulta hetkessä. tuntuu ettei tämä ole enää normaalia. mikä ajaa BEDiä sairastavan ahmimaan, ja mitä he syövät ahmimiskohtauksen iskiessä?

5

2231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyynyliina kyynelissä

      et ole yksin. en tiedä mitä tekisin, mutta tällästä tää on ollut mulla jo vähän alle vuosi.

      nimim. tänään alotin aamuni vetämällä kokonaisen leivän (400g) ja puoli litraa jäätelöä. Hieman myöhemmin meni 13 suolaista muffinssia, jotka leivoin eväiksi töihin otettavaksi. Olivat kyllä aika pieniä, kaloreita alle 60 per kpl. sitten semmoinen litra piimä mehukeittoa. ja vielä annos pastaa ja kanakastiketta plus omenoita.

      jaksaisin ehkä vielä jotenkin kestää tän ajatuksen tän päivän syömisistä, ellei tää olis kaikenlisäksi ollut jo kolmas päivä putkeen lähes samalla tavalla vedettynä. vituttaa.

      kaiken tuon lisäksi mitä olen tänään jo ahtanut sisääni mietin koko ajan jos kävisin vielä kaupassa hakemassa suklaata kun vähän tekisi mieli. syön itteni vielä perikatoon. palkalla piti ostaa muutakin kuin vain ruokaa.

      • terapian tarpeessa..

        Niin.. ihan sama täällä.. syön itseni kohta hengiltä, tai siltä ainakin tuntuu että sydäri on lähellä kun illalla käpertyy mahansa viereen nukkumaan..
        aamulla syön pari leipää ja kahvia, töissä pienet eväät ja jonkun hedelmän , mutta sitten illalla töistä tultuani syön koko valveillla olo aikani, ihan mitä tähänsä ja aivan taukoamatta...
        sairasta.. hävettää ja maha vaan kastvaa... pitäis lahduttaa kesäks, mutta minäpä näköjään lihotan itseäni kesäkuntoon..
        hävettää senkin takia, että minulla ei ole nälkä missään vaiheessa, syön huvikseni enkä juurikaan syödessäni tunne huonoa omaatuntoa vaan lähinnä seuraavana päivänä kun muistelen mitä kaikkea tulikaan syötyä..
        terapian tarpeessa uskoisin olevani..


    • ...........

      Olen tehnyt koneelleni kansion joka on täytetty läskien ja laihojen naisten kuvilla. Ainakun tekee mieli syödä jotain ylimääräistä niin selaan ne.
      Yleensä nälkä lähtee mutta jos ei lähde niin rupena kuuntelemaan musiikkia. Itselläni toimii "perfect lie" -biisi.

      • Brrbrr

        Itsekin olen yrittänyt tuollaista vihkosta tehdä. Erityisesti auttaa siinä, kun on omia kuvia ja "läskien ja laihojen kuvia". Mutta sitten kun tulee vaan se pakonomainen tarve ja marssii jääkaapille, ei sitä sitten ajattele, että en ikinä laihdu tai näytä niin hoikalta kun ne jotkut siellä vihkosessani.


      • cacasca
        Brrbrr kirjoitti:

        Itsekin olen yrittänyt tuollaista vihkosta tehdä. Erityisesti auttaa siinä, kun on omia kuvia ja "läskien ja laihojen kuvia". Mutta sitten kun tulee vaan se pakonomainen tarve ja marssii jääkaapille, ei sitä sitten ajattele, että en ikinä laihdu tai näytä niin hoikalta kun ne jotkut siellä vihkosessani.

        Ja mulle tulee ainakin olo, että "no laihdutan sitten huomenna", ja vedän sellaisen nollan kalorin päivän, jos toisenkin. Ja sit voi taas syödä 5000 kaloria ilman ongelmaa... Ja sit taas paastoa. Ja syömistä. Ja oksentamista. Ja sit taas syödään... Ihan kamalaa...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe