Moi!
Enpä löytänyt parempaakaan foorumia kysymykselleni, joten osaisikohan joku antaa kommenttia:
Mikähän mahtaa olla hehkulampun pintalämpötila? Riippuu kai wateista, mutta esim 25/40? Pitäisi kiinnittää juttuja ihan hehkulampun lähelle ja ajattelin käyttää kuumaliimapistoolia. Vaan sittenpä mietitäänkin, kestääkö se? Luin jostakin, että kuumaliiman sulamispiste olisi 150 astetta?
Tiestysti ratkaisuna voisi olla vaihtaminen viileämpään energiansäästölamppuun, jolloin ei tarvitsisi huolehtia lämpötilasta?
Kuumaliima+hehkulamppu
3
1812
Vastaukset
- arska
Tavallin kuumaliima kestää korkeintaan 100 astetta lämpöä.
- kai kahdenlaisia
mikäs ero mahtaa olla ns. high temperature- ja low temperature -kuumaliimapistooleilla? näihin oon törmännyt mutta kokemusta ei ole.
- temperature...
kai kahdenlaisia kirjoitti:
mikäs ero mahtaa olla ns. high temperature- ja low temperature -kuumaliimapistooleilla? näihin oon törmännyt mutta kokemusta ei ole.
High=Korkea
Low=Matala
Temperature=lämpötila
Lähde: Peruskoulun / Ammattikoulun käynyt asentaja.
Oliskohan niin, että kuumaliimoja on eri lämpötiloissa sulavia siksi eri pistoolit eri liimoille?
Lähde: Yllämainitun asentajan maalaisjärjen käyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693