Audi ja Skoda

samoja autoja

Senhän jokainen ihminen tietää että Audi ja Skoda
ovat samoja autoja.Audilla vaan ajelee heikomman
itsetunnon omaava koska kuvittelee imagorengaiden
olevan jotakin suurta.

54

2625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "rengaiden"

      Mitä samoja osia on minun A6 3.0TDI avant quattrossa ja Skodassa?

      Osaatko? Pystytkö? Yritä edes...

      • pojat kylällä

        No kun noi pojat sano kylällä että Audit ei oo
        autoja.Ne sano että ne on kottikärryjä.
        Skodaa ne taas kehui aivan mahtavasti.


      • osittain,
        pojat kylällä kirjoitti:

        No kun noi pojat sano kylällä että Audit ei oo
        autoja.Ne sano että ne on kottikärryjä.
        Skodaa ne taas kehui aivan mahtavasti.

        Fabia ja Octavia ovat luokissaan huippuautoja päihittäen korean ja japanin ihmeet selvästi.

        Myös uusi A4 on luokkansa paras kuten useat vertailuvoitot kertovat.

        OLIKO APUA?


      • Accord auto
        osittain, kirjoitti:

        Fabia ja Octavia ovat luokissaan huippuautoja päihittäen korean ja japanin ihmeet selvästi.

        Myös uusi A4 on luokkansa paras kuten useat vertailuvoitot kertovat.

        OLIKO APUA?

        Mun Honda päihittää nää volkkarikonsernin romut
        mennen tullen.


      • Hondasi
        Accord auto kirjoitti:

        Mun Honda päihittää nää volkkarikonsernin romut
        mennen tullen.

        on perämoottori merkki


      • rinkuloiden

        Liian pitkästyttävä tehtävä. Kun helpompi olisi luetella ne vähät osat, jotka eivät ole samoja...Riippuu tietysti siitäkin, mihin skodan malliin vertaa.


      • tynkää

        Pian esiteltävässä uudessa Superbissa paljonkin; esim. sama moottorivaihtoehto saatavana, siis jos tuo Audisi on "brand-new" tai ainakin melkein.


      • vastaus!
        rinkuloiden kirjoitti:

        Liian pitkästyttävä tehtävä. Kun helpompi olisi luetella ne vähät osat, jotka eivät ole samoja...Riippuu tietysti siitäkin, mihin skodan malliin vertaa.

        Noin vastataan jos ei pystytä nimeämään sitä yhtäkään!


      • dfgdre
        tynkää kirjoitti:

        Pian esiteltävässä uudessa Superbissa paljonkin; esim. sama moottorivaihtoehto saatavana, siis jos tuo Audisi on "brand-new" tai ainakin melkein.

        on skodassa poikittain ja Audissa pitkittäin tuskin käy aivan suoraan audin moottori skodaan.


      • Audi-Miekkonen
        dfgdre kirjoitti:

        on skodassa poikittain ja Audissa pitkittäin tuskin käy aivan suoraan audin moottori skodaan.

        Saakos siihen uuteen Superbiin esim. 3-litraista kuutosdieseliä automaatilla tai 4,2-litraista bensa-kahdeksikkoa, nelivedolla ? Taitaa sotkan moottorit jäädä aika hengettömiksi tässä seurassa...


    • itsetunto

      Jos Audisteilla on heikko itsetunto niin, sulla on kyllä vielä heikompi kun pitää täällä vinkua. Ei se ole muiden vika että et pysty ostamaan uutta Audia.

      • Vituttaa!!!

        olla köyhä epäonnistuja, toisaalta pahaa oloani hiukan helpottaa Audin haukkuminen.

        Onhan tämä muille kuitenkin terveellisempää kun yöllä harrastamani vastaantulijoiden pahoinpiteleminen.


    • Psykiatrille

      kun ostit vahingossa sen kalliin merkkipaidan?
      Ihan hyvin olisit pärjännyt sillä Dressmanin rätillä, jostain kumman syystä kuvittelit, että merkkipaidan ostamalla statusarvosi nousee.

      Samaa puuvillaa, toinen 12.99e, toinen 129.95e.

    • menee samaan ansaan

      Ettekö te väsy jo? Ettekö todella huomaa mitenkä nämä viisaammat kiusaavat teitä? Täytyy totellakin sanoa että teillä on oikeasti heikko itsetunto. Huomenna varmaan on taas joku joka teitä Skoda jutuilla kiusaa, osoittakaa miehuutenne, jättäkää vastaamatta.

      • vikaa

        onkin vastaajissa ei eikä idioottialoittajissa.


      • löytyy
        vikaa kirjoitti:

        onkin vastaajissa ei eikä idioottialoittajissa.

        Vika löytyy vastaajissa.Aloittaja yleensä fiksu.


      • se...
        löytyy kirjoitti:

        Vika löytyy vastaajissa.Aloittaja yleensä fiksu.

        paskansuolto on tehnyt ihmisestä fiksun? On sulla ja arvot kunnossa.


      • sivistynyt
        se... kirjoitti:

        paskansuolto on tehnyt ihmisestä fiksun? On sulla ja arvot kunnossa.

        Audi-ihminen. Haa-haa, mitä kielenkäyttöä.


      • aito...
        sivistynyt kirjoitti:

        Audi-ihminen. Haa-haa, mitä kielenkäyttöä.

        "Intellektuelli", älykkyytesi oikein loistaa verbaalisessa ilottelussasi.


    • huono auto

      HUONO ON AUDI.HONDA PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • kelpaa nykyään

      ...silkkimunahiplareille. Vielä muutama vuosi sitten ei olisi sipsuttajapoikien ego mahtunut skodaan, mutta nykyään jo elvikset ajelee Skodalla samalla tavalla ylimielisesti kuin Audipuppelitkin.

      • hakee

        omaa seksuaalisuuttaan kirjoittelemalla näistä mielessään pyörivistä asioista.

        Ihan ok, mutta väärä Thread.


    • eri autoja

      Senhän jokainen ihminen tietää että Audi ja Skoda ovat eri autoja. Skodalla vain ajelee heikomman itsetunnon omaava joka ei uskalla ostaa kuin "järkevän" Skodan mikä naapurillakin on. Hän ei uskalla nauttia elämästä koska pelkää jotain pahaa tapahtuvan ollessaan elämäänsä tyytyväinen.

      Muiden mielipiteet ovat myös Skodakuskille tärkeitä ja hän hakeekin usein vahvistusta ostokselleen kirjoittelemalla internetin keskustelepalstoille itsetuntoaan pönkittäviä viestejä joissa hakee hyväksyntää hankinnalleen.

      • Kehittyy

        Koko ajan.


      • mersu?
        Kehittyy kirjoitti:

        Koko ajan.

        V*tuttaako?


      • Ovat Sentään
        mersu? kirjoitti:

        V*tuttaako?

        Premium-autoja.Audi ja Skoda ovat kylläkin hyväää vauhtia tulossa.


      • mutta...
        Ovat Sentään kirjoitti:

        Premium-autoja.Audi ja Skoda ovat kylläkin hyväää vauhtia tulossa.

        bemari on teiniauto. Uudet Bemarit on rumia kuin rullatuolit, Audeissa on sentään tyyliä, laatua ja voimaa. Vertaappa vaikka A3 1.4 TFSI vs BMW 116i ja A4/A5 3.0 TDI ja 330d. Bemarin 1.6 on vanhanaikainen ja hidas ja 3.0d hidas verrattuna Audin diisseliin.


      • Audikin
        mersu? kirjoitti:

        V*tuttaako?

        ei sitä ole rosterista tehty. Katso mat.fi niin näet lahoja Audeja, v*tuttaako?


      • Premium.
        Ovat Sentään kirjoitti:

        Premium-autoja.Audi ja Skoda ovat kylläkin hyväää vauhtia tulossa.

        Tarkoittaa ruostuvaa koria niin toivottavasti Audista ei tule koskaan premiumia.

        Mutta täytyyhän sen olla hienoa käydä välillä Veholla maalauttamassa remiumin peräkonttia ja välillä ovia ja milloin mitäkin.

        P.S. Mersutkin oli ennen vielä Autoja.


      • voi hyvänen aika
        Audikin kirjoitti:

        ei sitä ole rosterista tehty. Katso mat.fi niin näet lahoja Audeja, v*tuttaako?

        Ei ole rosterista tehty mutta joissakin malleissa on alumiinikorit.

        Ja voin vakuuttaa ettei v*tuta pätkääkään :D Audi vastustaa ruostetta todella hyvin, mikä on todettu useissa korroosiotutkimuksissakin.

        Tuolta www.mat.fi sivulta löytyi muuten yksi kahdeksankymmentäluvun ralliaudi joka oli ruostunut. Tuon jälkeen (jo 21 vuotta sitten!) Audeihin on tullut täyssinkityt korit. Eli olisiko sinunkin aika siirtyä jo tähän päivään?


      • sinkkikoreista,
        voi hyvänen aika kirjoitti:

        Ei ole rosterista tehty mutta joissakin malleissa on alumiinikorit.

        Ja voin vakuuttaa ettei v*tuta pätkääkään :D Audi vastustaa ruostetta todella hyvin, mikä on todettu useissa korroosiotutkimuksissakin.

        Tuolta www.mat.fi sivulta löytyi muuten yksi kahdeksankymmentäluvun ralliaudi joka oli ruostunut. Tuon jälkeen (jo 21 vuotta sitten!) Audeihin on tullut täyssinkityt korit. Eli olisiko sinunkin aika siirtyä jo tähän päivään?

        Audi 100/200-mallisarjaan sinkkikori tuli mallivuodesta 1986. Audi 80/90 taas sai sinkkikorin mallivuodesta 1987 alkaen eli kun legendaarinen B3 tuli markkinoille.


      • on lähes kaikissa
        voi hyvänen aika kirjoitti:

        Ei ole rosterista tehty mutta joissakin malleissa on alumiinikorit.

        Ja voin vakuuttaa ettei v*tuta pätkääkään :D Audi vastustaa ruostetta todella hyvin, mikä on todettu useissa korroosiotutkimuksissakin.

        Tuolta www.mat.fi sivulta löytyi muuten yksi kahdeksankymmentäluvun ralliaudi joka oli ruostunut. Tuon jälkeen (jo 21 vuotta sitten!) Audeihin on tullut täyssinkityt korit. Eli olisiko sinunkin aika siirtyä jo tähän päivään?

        autoissa sinkki kori eli ei Audi ainoa ole. Jo vuonna 87 tuli Volvoon sinkki kori mutta ei Volllekuskit sitä ole jokapaikassa mainostamassa. Tiedät kai että ei se sinkkaus ole kuin ohut kerros eli kiven iskukin tekee siihen jäljen ja ruostuminen alkaa. Ainoa auto josta voi puhua ettei se ruostu on DELOREAN koska siinä on kori rosteria, lasikuitukorit sit erikseen..Minä olen ajanut jo 15v Audilla ja voin kertoa että on tullut varmasti sen merkin sarvissa enemmän kilometrejä kuin sinulla, ja kokemuksesta voin kertoa että ruostuu se Audikin...


      • on...
        on lähes kaikissa kirjoitti:

        autoissa sinkki kori eli ei Audi ainoa ole. Jo vuonna 87 tuli Volvoon sinkki kori mutta ei Volllekuskit sitä ole jokapaikassa mainostamassa. Tiedät kai että ei se sinkkaus ole kuin ohut kerros eli kiven iskukin tekee siihen jäljen ja ruostuminen alkaa. Ainoa auto josta voi puhua ettei se ruostu on DELOREAN koska siinä on kori rosteria, lasikuitukorit sit erikseen..Minä olen ajanut jo 15v Audilla ja voin kertoa että on tullut varmasti sen merkin sarvissa enemmän kilometrejä kuin sinulla, ja kokemuksesta voin kertoa että ruostuu se Audikin...

        Ei Audi tietenkään ole ainoa, Vollet (ei pikkumallit) kestää ruostetta hyvin. Mutta toisaalta sinkitty mersu ei kestä.

        Eri merkkien sinkkikerroksien paksuuksissa on eroja ja myös siinä onko sinkki molemmin puolin peltiä. Kerroksen paksuus olisi hyvä tietysti olla yli parikymmentä mikroa.

        Ja voin kertoa sinulle että "ruostumaton" teräskin ruostuu sopivissa olosuhteissa. Tosin Delorean oli tehty austeniittiseesta 304 laadusta joten käytännössähän sen kori ei ruostu.

        Tottakai Audikin ruostuu, mutta se jos ei 15-20 vuoteen ole tiedossa hitsausprojekteja kelpaa minulle.


      • huoletonta autoilua
        on... kirjoitti:

        Ei Audi tietenkään ole ainoa, Vollet (ei pikkumallit) kestää ruostetta hyvin. Mutta toisaalta sinkitty mersu ei kestä.

        Eri merkkien sinkkikerroksien paksuuksissa on eroja ja myös siinä onko sinkki molemmin puolin peltiä. Kerroksen paksuus olisi hyvä tietysti olla yli parikymmentä mikroa.

        Ja voin kertoa sinulle että "ruostumaton" teräskin ruostuu sopivissa olosuhteissa. Tosin Delorean oli tehty austeniittiseesta 304 laadusta joten käytännössähän sen kori ei ruostu.

        Tottakai Audikin ruostuu, mutta se jos ei 15-20 vuoteen ole tiedossa hitsausprojekteja kelpaa minulle.

        Kun ostatte uuden Mersun, tuli nimittäin sellainen takuu. Senjälkeen se voi ruostuakkin, vaikkakin Mersut kestävät tekniikaltaan huomattavasti pidempään.


      • yksikin...
        huoletonta autoilua kirjoitti:

        Kun ostatte uuden Mersun, tuli nimittäin sellainen takuu. Senjälkeen se voi ruostuakkin, vaikkakin Mersut kestävät tekniikaltaan huomattavasti pidempään.

        ...öljynvaihto muualla kuin Veholla niin ei tartte sen jälkeen mennä kyselemään jokakeväisiä ovienmaalauksia takuuseen.

        Täytyy kyllä myöntää että takuun ollessa voimassa Veho on kiitettävästi hoitanut maalauksia takuun piikkiin.

        Audeja tosin ei tarvi käydäkään maalauttelemassa samalla tavalla...


      • uusien....
        yksikin... kirjoitti:

        ...öljynvaihto muualla kuin Veholla niin ei tartte sen jälkeen mennä kyselemään jokakeväisiä ovienmaalauksia takuuseen.

        Täytyy kyllä myöntää että takuun ollessa voimassa Veho on kiitettävästi hoitanut maalauksia takuun piikkiin.

        Audeja tosin ei tarvi käydäkään maalauttelemassa samalla tavalla...

        hopeanväristen Audien muovipuskureita. Ovat eri sävyisiä uudesta pitäen eli saisi maalauttaa jo uuteen autoon puskurit uudestaan. Valitin asiasta myyjälle ja hän kertoi värieron johtuvan siitä että puskurit maalataan tehtaalla erikseen ja pystyasennossa. Huono selitys.. Varsinkin auringonvalossa värieron huomaa selvästi, eli se siitä maalauksesta...


      • Jambe--
        uusien.... kirjoitti:

        hopeanväristen Audien muovipuskureita. Ovat eri sävyisiä uudesta pitäen eli saisi maalauttaa jo uuteen autoon puskurit uudestaan. Valitin asiasta myyjälle ja hän kertoi värieron johtuvan siitä että puskurit maalataan tehtaalla erikseen ja pystyasennossa. Huono selitys.. Varsinkin auringonvalossa värieron huomaa selvästi, eli se siitä maalauksesta...

        Minulla on hopeanvärinen Audi A3, ja siinä on kyllä kaikki maalatut pinnat saman sävyisiä.


      • aakolme
        uusien.... kirjoitti:

        hopeanväristen Audien muovipuskureita. Ovat eri sävyisiä uudesta pitäen eli saisi maalauttaa jo uuteen autoon puskurit uudestaan. Valitin asiasta myyjälle ja hän kertoi värieron johtuvan siitä että puskurit maalataan tehtaalla erikseen ja pystyasennossa. Huono selitys.. Varsinkin auringonvalossa värieron huomaa selvästi, eli se siitä maalauksesta...

        Enpä ole moista huomannut.


      • Ford
        mutta... kirjoitti:

        bemari on teiniauto. Uudet Bemarit on rumia kuin rullatuolit, Audeissa on sentään tyyliä, laatua ja voimaa. Vertaappa vaikka A3 1.4 TFSI vs BMW 116i ja A4/A5 3.0 TDI ja 330d. Bemarin 1.6 on vanhanaikainen ja hidas ja 3.0d hidas verrattuna Audin diisseliin.

        Tällainenkin löytyy, sekin on 3-litrainen. Ja kaksilitrainen 123d. Taitaapi se Audin 3-litrainen olla vanhanaikainen.


    • diin

      tottakai samoista osista koska molemmat hyviä...

      • Team ahma

        Ai niin.Nythän mää vasta hokasin ne on tosiaan
        samoja autoja.


      • Huutokauppa!!!!
        Team ahma kirjoitti:

        Ai niin.Nythän mää vasta hokasin ne on tosiaan
        samoja autoja.

        Korkein koskaan maksettu hinta autosta on tällä hetkellä Audilla..joten pulinat pois.......
        Bugatti on hyvänä kakkosena ja audi leirissä sekin.
        Audin insinöörithän kyseisen nykyäänkin rakentavat!
        Hienoja merkkejä...Audi ja Bugatti!!!!


      • Ranska jyrää
        Huutokauppa!!!! kirjoitti:

        Korkein koskaan maksettu hinta autosta on tällä hetkellä Audilla..joten pulinat pois.......
        Bugatti on hyvänä kakkosena ja audi leirissä sekin.
        Audin insinöörithän kyseisen nykyäänkin rakentavat!
        Hienoja merkkejä...Audi ja Bugatti!!!!

        Koska Bugatti on Ranskalainen niin kait se sitten on Audikin koska ovat samaa leiriä. Audit Ranskasta ja Unkarista, laatua, laatua


      • on Auto Unionilla
        Huutokauppa!!!! kirjoitti:

        Korkein koskaan maksettu hinta autosta on tällä hetkellä Audilla..joten pulinat pois.......
        Bugatti on hyvänä kakkosena ja audi leirissä sekin.
        Audin insinöörithän kyseisen nykyäänkin rakentavat!
        Hienoja merkkejä...Audi ja Bugatti!!!!

        eli v-39 kilpurilla, Audia ei silloin oltu vielä edes keksitty. Auto unionin jälkeen tuli Horch ja Wanderer niin ja Dkw ennenkuin nimeksi tuli Audi eli pysy totuudessa..


      • ......
        on Auto Unionilla kirjoitti:

        eli v-39 kilpurilla, Audia ei silloin oltu vielä edes keksitty. Auto unionin jälkeen tuli Horch ja Wanderer niin ja Dkw ennenkuin nimeksi tuli Audi eli pysy totuudessa..

        Juurihan täällä on Audia haukuttu kivikautiseksi Auto Union tuotteeksi. Nyt kun on tyhmällekin selvinnyt että Auto Union on historian premiumia, kerrotaan että Audilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Säälittävää!!! Nuo neljä rengasta ovat nimittäin Auto Unionin tunnus, ota selvää asioista urpo!

        http://carscoop.blogspot.com/2007/01/1939-auto-union-type-d-racing-car-to-be.html

        http://www.seriouswheels.com/art-four-rings-1.htm

        Perhaps the most expensive car ever to be sold in the history of the prestigious auction house Christie's is due to go under the hammer on 17 February at the international vintage car fair Rétromobile in Paris: one of two remaining original Type D racing cars from Auto Union dating from 1939. Christie's has estimated the value of the car at 8.8 to 12 million euros. That would be a new record in the British auction house's long history. Worldwide interest in the vehicle is huge. For that reason, Christie's is holding a press conference in collaboration with Audi of America and Audi Tradition in New York on 25 January (10.30 am). Audi France will be exhibiting an original Auto Union Type D from Audi Tradition to mark the auction in Paris (12 February, 11.30 am).


      • pönttö....
        ...... kirjoitti:

        Juurihan täällä on Audia haukuttu kivikautiseksi Auto Union tuotteeksi. Nyt kun on tyhmällekin selvinnyt että Auto Union on historian premiumia, kerrotaan että Audilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Säälittävää!!! Nuo neljä rengasta ovat nimittäin Auto Unionin tunnus, ota selvää asioista urpo!

        http://carscoop.blogspot.com/2007/01/1939-auto-union-type-d-racing-car-to-be.html

        http://www.seriouswheels.com/art-four-rings-1.htm

        Perhaps the most expensive car ever to be sold in the history of the prestigious auction house Christie's is due to go under the hammer on 17 February at the international vintage car fair Rétromobile in Paris: one of two remaining original Type D racing cars from Auto Union dating from 1939. Christie's has estimated the value of the car at 8.8 to 12 million euros. That would be a new record in the British auction house's long history. Worldwide interest in the vehicle is huge. For that reason, Christie's is holding a press conference in collaboration with Audi of America and Audi Tradition in New York on 25 January (10.30 am). Audi France will be exhibiting an original Auto Union Type D from Audi Tradition to mark the auction in Paris (12 February, 11.30 am).

        millanen on vuosimallin 62 Audi? Autounion ja Audi on eri asiat..Katsele audin historiaa ja laitappa seuraava lainaus vaikka Kiinan kielellä vitun idiootti. Hosch Wanderer Nsu Dkw 2tahtia put put köh köh


      • premium...
        ...... kirjoitti:

        Juurihan täällä on Audia haukuttu kivikautiseksi Auto Union tuotteeksi. Nyt kun on tyhmällekin selvinnyt että Auto Union on historian premiumia, kerrotaan että Audilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Säälittävää!!! Nuo neljä rengasta ovat nimittäin Auto Unionin tunnus, ota selvää asioista urpo!

        http://carscoop.blogspot.com/2007/01/1939-auto-union-type-d-racing-car-to-be.html

        http://www.seriouswheels.com/art-four-rings-1.htm

        Perhaps the most expensive car ever to be sold in the history of the prestigious auction house Christie's is due to go under the hammer on 17 February at the international vintage car fair Rétromobile in Paris: one of two remaining original Type D racing cars from Auto Union dating from 1939. Christie's has estimated the value of the car at 8.8 to 12 million euros. That would be a new record in the British auction house's long history. Worldwide interest in the vehicle is huge. For that reason, Christie's is holding a press conference in collaboration with Audi of America and Audi Tradition in New York on 25 January (10.30 am). Audi France will be exhibiting an original Auto Union Type D from Audi Tradition to mark the auction in Paris (12 February, 11.30 am).

        oooo eli Dkw vai oliko peräti Ifa heh heh laatua sinisine savuineen köh put put Säälittävä historia, kukaan ei halunnut paskaa merkkiä itselleen, Yksi autohistorian surkeimmista historioista. Todella typerää ratsastaa 30luvun saavutuksilla jotka oli vielä eri merkillä ajettuna. Siinä olet oikeassa että Audin premium on 30 luvulta kivireki jousituksineen.Eikös nuo neljä rengasta ole Dkw:n tunnus, ota selvää asioista urpo!


      • Ford
        on Auto Unionilla kirjoitti:

        eli v-39 kilpurilla, Audia ei silloin oltu vielä edes keksitty. Auto unionin jälkeen tuli Horch ja Wanderer niin ja Dkw ennenkuin nimeksi tuli Audi eli pysy totuudessa..

        Taitaa ne kalleimmat Bugatit olla tehty viime vuosisadan alkupuolella. Hienoja autoja joilla ei ollut mitään tekemistä Audin tai Auto-Unionin kanssa. Audi omistaa vain Bugatin merkin ja käyttää sitä oman imagonsa kohottamiseen (onkohan se sitten Audin munan jatke????)


      • sen Bugatin
        Ford kirjoitti:

        Taitaa ne kalleimmat Bugatit olla tehty viime vuosisadan alkupuolella. Hienoja autoja joilla ei ollut mitään tekemistä Audin tai Auto-Unionin kanssa. Audi omistaa vain Bugatin merkin ja käyttää sitä oman imagonsa kohottamiseen (onkohan se sitten Audin munan jatke????)

        nimen omista Volkswagen konserni, ei Audi joka taas on vain yksi konsernin merkeistä.

        Mikä Fordin munanjatke on? Volvo?


    • nuivuri

      Jos sallit minun käyttävän samaa yleistysmallia: Jokainenhan tietää, että skodakuskit kovin haluaisivat, että heidän autonsa olisivat yhtä kuin audi. Moottoritilavuuden ja vaihteiden lukumäärän täsmätessä ei muuta tarvitakaan; kun tilavuus on 1.8 ja 1.8 litraa molemmissa, tietysti kyseessä on sama laite.

      Omata-verbiä käyttää tyypillisimmin ihminen, joka haluaa kuulostaa oppineelta ja sivistyneeltä. Tosiasiassa vaikutus on verrattavissa nk. äijäsuihkuun, deodorantin levittämiseen hikiseen kainaloon. Väkisin suomennettu have-verbi ei valitettavasti riitä korvaamaan puuttuvia välimerkkejä ja -lyöntejä, saati faktuaalisia perusteluja puolivillaisille yleistyksille ja mielipiteille.

    • palle ramsted

      Kolme kirjainta. VAG. Se on autokonserni joka tekee autoja niille jotka haluaa autoja ostaa. Kymmenen vuotta vanhassa autossa on iihan herttaisen sama mitä nokassa lukee. Audeja muuten ei yksityisten kannata ostaa. Huomaahan sen vaikkapa jo varustelujen hinnoittelusta.Se on työsuhdeauto reppureille ja valkokaulustoimistokansalle.

    • BISNESTÄ BISNESTÄ

      Ei kai kukaan voi olla niin tyhmä, ettei suostu hyväksymään, että sama konserni nykyteollisuudessa ei minimoisi eri osien valmistamisen rinnakkaismerkkien välillä. Ei kukaan tee niin huonoa bisnestä, että jättäisi käyttämättä sen mahdollisuuden. Totta kai Audi ja Skoda ovat osittain samoja autoja. Kaikilta niiltä osin, joissa se on mitenkään mahdollista. Ja mitä tulee Audin neljään renkaaseen (vai sanotaanko rengaisiin), niin en usko, että on yhtään Audin ostajaa, joka ei myös osta renkaita eli imagoa. Tekopyhyyttä väittää muuta. Esim. oma vaimoni ei suostu ostamaan Skodaa vaikka tietää hyvin yhteyden Audiin. Audi kiinnostaa kuulema siksi, että imago onkin sitten ihan eri "osista" tehty kuin Skoda..

      P.S. Itselläni on kuitenkin Mercedes!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe