Hei.
Viittaan nyt alenpana ketjussa olevaan huulenheittoon, ja irvailuihin.
Kannataisiko jo tässä vaiheessa lopettaa,
tai ainakin vähentää keskinäistä irvailuja
ainakin tällä palstalla?
Me olemme kohta uudessa Kouvolassa periferiaa,
ja yhteistä ns. köyttä täytyisi vetää,
jotta meidätkin uudessa kunnassa jotenkin noteeratan.
Nimenomaan yläjuoksun isonipia vastaan, jos aiomme pärjätä.
Katselin äsken livenä MYPA-TPS, hienoa !!!
että kotijoukkue = meidän joukkue, pärjäsi:
Hienolta tuntui Inksalaisestakin.
Mylsä-Inksa vastakkainasettelu.
18
1635
Vastaukset
- lopettaa!
Sitähän ei näillä kulmilla ole edes ollut!Irvailukin on elämän suolaa!Veikkolan Vaari on nyt ihan tosikko!!!!!
- mitään...
väliä mitä porukka täällä kirjottaa tai torilla huutelee.Ja on ihan sama vedetääkö tässä köyttä tai kaljaa.Ei meidän kirjotukset,puhumiset tai tekemiset vaikuta asiaan.Ne on ihan eri tyypit jotka meidän asioista päättää.Kyllähän se sinun pitäisi jo tietää jos kerran olet vaari.
- Ei multa ainakaan
kysytty haluanko liittyä Kouvolaan?Eikä keltään muultakaan tavikselta.Aina hiertää se Anjalankirjaston lopetus,kun ihmiset keräs adressinkin sen pelastamiseksi,mutta ei auttanut!Sileen täällä sivistetään,viedään tieto mahdollisemman kauaksi,lukeevat vielä liikaa kun kirjoja saa ihan kotinurkilta.Ei tämä Inksa-Mylsä mulle ainakaan ole,kuin leikinlaskua,olen asunut molemmissa,eipä näissä juuri eroja ole!
- huulenheittoa
Ei multa ainakaan kirjoitti:
kysytty haluanko liittyä Kouvolaan?Eikä keltään muultakaan tavikselta.Aina hiertää se Anjalankirjaston lopetus,kun ihmiset keräs adressinkin sen pelastamiseksi,mutta ei auttanut!Sileen täällä sivistetään,viedään tieto mahdollisemman kauaksi,lukeevat vielä liikaa kun kirjoja saa ihan kotinurkilta.Ei tämä Inksa-Mylsä mulle ainakaan ole,kuin leikinlaskua,olen asunut molemmissa,eipä näissä juuri eroja ole!
Ja pilke silmäkulmassa täällä on 'nokiteltu'. Ei näissä taajamisssa silmä oikein lepää.
Hulppea Kymijoki on kyllä kirkkaalla poutasäällä nätti kun sika pienenä
Liikkalan kumpuileva maasto hivelee toisaalta enemmän silmää. - haks yilee
Ei multa ainakaan kirjoitti:
Näissä isommissa kysymyksissä ei kysellä jokaisen kansalaisen mielipidettä
vastaisuudessakaan. Kattos toi nää kuntaelimien äänestykset näissä peuhaavat...
- mylsäläine
mylsä on aina ollu parempi ku inksa, inksas on kusipäisii pissiksii jotka kattoo nokka pystyssä alaspäin "huonompia" ihmisiä.
onneks muutettii pois inksasta.
oon saannu sikanaa hyvii kavereit mylsält...- heitto
sulla.Sukulaiseni tuli käväsemään ja mentii kohti kouvolaa ni se kysy miks ajat tän vankilan läpi.Ei kato tuntenu myllykoskee!!!
- Järkeä päähän!
Kumpikaan ole parempi tai huonompi.
Mitä järkeä tässä on, kun täällä vaan inksalaiset ja mylsäläiset puolustaa omaa paikkakuntaansa?
Luulen, että monet näistä jutuista on päästä keksittyjä ja niillä yritetään puolustaa omaansa.
Molemmissa asuneina, voin sanoa, ettei oikeastaan mitään eroa ole.
Kuolleita paskaisia pikkupaikkoja, joissa pultsarit nuokuilee ja kakarat hilluu.
Toki varmaan jokaisella omat hyvät ystävät paikoista löytyy, ihmisiä EI voi jaotella asuinpaikan mukaan.
Mutta en kyllä löydä oikein hyvää sanottavaa näistä, yksinkertaisesti kuollutta seutua koko Anjalankoski.
Onneksi muutettiin Kotkaan vuosi sitten, ah niin ihana Kotka! - vaan kotkassas
Järkeä päähän! kirjoitti:
Mitä järkeä tässä on, kun täällä vaan inksalaiset ja mylsäläiset puolustaa omaa paikkakuntaansa?
Luulen, että monet näistä jutuista on päästä keksittyjä ja niillä yritetään puolustaa omaansa.
Kuolleita paskaisia pikkupaikkoja, joissa pultsarit nuokuilee ja kakarat hilluu.
Toki varmaan jokaisella omat hyvät ystävät paikoista löytyy, ihmisiä EI voi jaotella asuinpaikan mukaan.
Mutta en kyllä löydä oikein hyvää sanottavaa näistä, yksinkertaisesti kuollutta seutua koko Anjalankoski.
Onneksi muutettiin Kotkaan vuosi sitten, ah niin ihana Kotka!mut mitä sä näitä anjalankosken sivuja luet jos niin ahistaa.Ja on muutes ihan turha ruveta sieltä neuvoo mitä me anjalankoskella tehdää tai puhutaa.
- Aloittaja
vaan kotkassas kirjoitti:
mut mitä sä näitä anjalankosken sivuja luet jos niin ahistaa.Ja on muutes ihan turha ruveta sieltä neuvoo mitä me anjalankoskella tehdää tai puhutaa.
No, hei.
Vaari ei ole missään tapauksessa omasta mielestään tosikko, päinvastoin.
Pitääkö keskinäinen irvailu ja huulenheitto pilke silmäkulmassa lopettaa?
Ehdottomasti ei.
Aloittaja asetti ehkä otsikon väärin.
Ajatus oli, että nyt on oikea aika iskeä...
Nyt Mylsälle sitä, mitä ovat ajatelleet.
Inksan puolessahan meillä tämä uimahalliprojekti
aikaistui, tuskin "uudessa Kouvolassa"
olisi käynyt näin, ja mitään remonttia olisi tuskin tullut, halli olisi lopetettu?
Kunta Elimäki on kuitenkin ykkönen:
Lehtitietojen mukaan investoidaan vajaamittaiselle
hiekkatekonurmelle? Missäpä käyttäjät?
No, "väärin valittu" muutosjohtaja Lamminmäki
Kouvolan Sanomissa 17.05.2008 vaatii pistämään jäitä hattuun investoinneissa.
No, vaatii, mitä vaatii.... Nykyinen Anjalankosken valtuusto
investointien suhteen toimii, miten toimii... - parane ;)
on täällä hieno olla maalla kaupungissa
- Ankkalinnalainen
Järkeä päähän! kirjoitti:
Onneksi muutettiin Kotkaan vuosi sitten, ah niin ihana Kotka!Pitääkin muistaa vetää vessa, saatte tekin siellä Kotkassa juotavaa.
- Mylsä4evö
Mylsä vie 100-0, peräti ummeljoki vie inksan.
Jeesjees periaate. - best113
Anjala on best for ever. Siellä on kaikki.. selvä järkisemmät.
- Parempi on
SE, jonka tehdas toimii.
- gfdsa
Koe
- gfdsa
Nostanpa tämän, kun nyt on toinen tuntuma asiaan, kuin aloittaessani aikoinaan.
Kyllä harmittaa tämä Myllykoski kuvio. Tapetaan paikkakunta noin vaan.... Siittä vaan!
Jossain muodossa kait edelleen eletään; puutyöpaja...konserttisali, kaikkea kannattaa yrittää.
Jos nyt kuitenkin jotenkin osaa näitä lopetettuja paikkoja analysoida, niin kait Myllykoski
aika pian on siellä taantuvien paikkojen pinossa, toivottavasti ei!
Pärjäilkää!
- Anjalankoski
takaisin - kaupunginosavaltuustona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743