Pukeutumis-vinkkejä leveälantioiselle

Nimetön

Hei muut päärynävartalon / pyramidin muotoisen vartalon omaavat ja muut aiheesta kiinnostuneet!

Itselläni yläosa kokoa 36 ja alaosa kokoa 40. Eli kertokaas pukeutumisvinkkejä joilla leveää lantiota voisi häivyttää tyylikkäästi. En halua kuitenkaan piiloutua mihinkään mammakaapuihin. Myös ihan konkreettiset asuvinkit esim Henkkamaukan nettimyymälästä ovat tervetulleita :)

Nämä vinkit tiedän jo:

suosi tummaa alaosaa
suosi kellomaisia korkeavyötäröisiä hameita ja mekkoja
-vältä käsikoruja (kiinnittävät huomion lantion seudulle)
-vältä suoralinjaisia hameita ja mekkoja
-vältä lyhyitä paitoja ja takkeja

Kiitos vastauksista!

4

1644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimetönnnnnn

Siis olen joskus lukenut etta jos paita loppuu lantion / pepun leveimpaan kohtaan, se saa sen nayttamaan suuremmalta.. Siis miten sanoisin, paitasi ei pitaisi olla sen mittainen etta se loppuu lantiosi leveimpaan kohtaan..nain olen lukenut jostain, en tieda kuinka totta kun itse en huomaa mitaan eroa vaikka paita loppuisi mihin kohtaan...

• pitkät takit parhaita

Hei! Minulla on suunnilleen samat mitat kuin alkuperäisellä kysyjällä, yläosa 36 ja alaosa 38/40. Olen noista muista "säännöistä" samaa mieltä, mutta kuten edellinen vastaaja, minäkin olen paitojen pituudesta vähän eri mieltä. Siis minun silmäni sanoo, että päärynällä parhaita paitoja ja jakkuja ovat joko lyhyet (jotka peittävät vain aivan vähän lantiosta) tai sitten pitkät (polvipituiset tai pidemmät). Pahin pituus on sellainen, joka loppuu lantion tai reisien leveään kohtaan, koska se kiinnittää huomion juuri sinne, mihin sitä ei halua. Lisäksi lyhyet paidat ja jakut ovat usein ainoita, jotka istuvat hyvin! Minä suosin jakkuja, joissa on aika korkea vyötärölinja ja vain yksi nappi vyötäröllä, ja sen alta ne levenevät niin että lantioni mahtuu. Pidemmät jakut, joissa on monta nappia, eivät koskaan sovi minulle koska ne kiristävät lantiolta .

Vielä yksi vinkki: päärynän kannattaa käyttää vaatteita, jotka ovat istuvia vyötäröltä ja rinnan alta, koska se on ainoa paikka, joka on kapea. Sitä ei kannata piilottaa!

• vartalotyypit
    • etsaaeijoo

Jos olet nainen niin ÄLÄ häivytä sitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      95
      2063
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      56
      1240
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1157
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1117
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      186
      1013
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      978
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    9. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      969
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      962
    Aihe