Kevättä rinnoissa

kesää odotellessa

Karismaattinen kaurismies on vienyt tältä skorpioninaiselta jalat alta hiljaisella charmillaan. Kokemuksia tällaisesta yhdistelmästä?

6

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vecimies

      Mun miehen kaverin vanhemmat: mies kauris ja nainen skorpiooni. Mies hallitsee narsistisesti koko perhettä. En ymmärrä mihin skorpparin voima katoaa, kun hän on suhteessa. Kummatkin hyvintoimeentulevia. Ulkoa päin ei ikinä uskoisi.

      Mun sisko skorppari. Rakastui mielisairaaseen kauriiseen. Järkyttävä ihminen oli. Patologinen valehtelija.

      Ei voi tietenkään tuomita kauriita näistä hulluuksista. On sitä muissakin merkeissä. Kuitenkin monet kaurismiehet (jos hankala koti takana) heijastaa sen omaan elämään.

      Mullakin naurismies. Melkoinen jää-viileäkaappi. Ensin oli melkoinen sähikäinen.

      Kokeile kepillä jäätä! :D

      • tumma skopu

        Toivottavasti alkuperäinen kirjoittelija ei nyt pelästy näistä vastauksista mutta minunkin on sanottava, että suhteeni kaurismieheen katkesi siihen kun kauris petti minua. Ja jokainen skopu tietää, että kun se luotto on kerran mennyt, niin ei sitä enää takaisin saa...

        Tuota yhtä hairahdusta lukuunottamatta suhteemme oli elämäni ihaninta aikaa. Oon lukenu, että kauris ja skopu on yksi parhaista yhdistelmistä ja kyllä mun on pakko tuo väite allekirjoittaa vaikka oma suhteeni kaurismieheen päättyi ikävissä merkeissä. Kauriilla ja skorpionilla vaan klikkaa..se kemia on käsinkosketeltavaa.

        Toivon että tämä alkuperäinen kirjoittaja saa sen oman kaurismiehensä ja että he viettäisivät yhdessä ihanaa elämää! Uskon että kauris ja skorpioni voivat olla upea pari jos kaikki menee nappiin.


      • k niinkuin kauris

        mielisairaudella ja järkyttävyydellä sekä valehtelemisella? Herätys! Mielisairaus on SAIRAUS, joka voi iskeä keneen vaan, sinuunkin. Siitä voit keskustella jossain muualla kuin kaurispalstalla! Turha tulla tälle palstalle haukkumaan heikkoja, koskapa kauris on heikkojen puolustaja! On se kauheaa, kun vielä nykyaikanakin on joillain noin konservatiiviset käsitykset mielisairaudesta. Kuinkahan moni saisi ihan terveen paperit, jos ruvettaisiin oikein tarkasti tutkimaan...? Jos ei nyt mielisairautta, niin kuitenkin on kaikenlaista omituisuutta ja hassuutta ihmisissä.. Sanotaanhan sitä niinkin, että jos on tarpeeksi hassu, niin ei hulluksi tulekaan. No, joka tapauksessa sillä sairaudella, ja joillain ilkeillä luonteen piirteillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

        Valehtelemisen ja ilkeilemisen osaa kuka tahansa, on paljon vaikeampaa olla reilu ja mukava. Kauriit ovat rehellistä porukkaa moneen muuhun verrattuna. Eivät halua puukottaa edestä eivätkä takaapäin. Mutta kun kauriin luottamuksen menettää, sitä voi olla vaikea saada takaisin.


      • vecimies
        k niinkuin kauris kirjoitti:

        mielisairaudella ja järkyttävyydellä sekä valehtelemisella? Herätys! Mielisairaus on SAIRAUS, joka voi iskeä keneen vaan, sinuunkin. Siitä voit keskustella jossain muualla kuin kaurispalstalla! Turha tulla tälle palstalle haukkumaan heikkoja, koskapa kauris on heikkojen puolustaja! On se kauheaa, kun vielä nykyaikanakin on joillain noin konservatiiviset käsitykset mielisairaudesta. Kuinkahan moni saisi ihan terveen paperit, jos ruvettaisiin oikein tarkasti tutkimaan...? Jos ei nyt mielisairautta, niin kuitenkin on kaikenlaista omituisuutta ja hassuutta ihmisissä.. Sanotaanhan sitä niinkin, että jos on tarpeeksi hassu, niin ei hulluksi tulekaan. No, joka tapauksessa sillä sairaudella, ja joillain ilkeillä luonteen piirteillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

        Valehtelemisen ja ilkeilemisen osaa kuka tahansa, on paljon vaikeampaa olla reilu ja mukava. Kauriit ovat rehellistä porukkaa moneen muuhun verrattuna. Eivät halua puukottaa edestä eivätkä takaapäin. Mutta kun kauriin luottamuksen menettää, sitä voi olla vaikea saada takaisin.

        Tarkoitus ei ollut mustamaalata kauriita! Käsitit väärin. Minun mieheni on ihan täysijärkinen ja hän on kauris. Minustakin voisi sanoa että olen hieman "hullu" hyvällä tavalla.

        Se kuule vaan on ikävä tosi asia, että narsisteja on nykyään paljon. Jostakin syystä monet heistä ovat leijonia ja kauriita. Minkä sille voin. Monet ravut ovat myös alkoholisteja ja väkivaltaisia. Kaksoset hölösuita... Entä sitten ? :D :D

        Kysyttiin kokemuksia asiasta ja annoin vastauksen joka oli asiallinen ja totuuden mukainen. Saa tänne kirjoitella ikäviäkin kokemuksia!

        Ei kaikki ihmiset ole sitä miltä näyttävät... AIVAN sairaaksi voi tulla kuka vain. Ehkä joku on tehnyt tilaston eri syntymäajoista ja sairauksista. Se olisi mielenkiintoista. Mitä sitten vaikka kirjoitin kokemukseni tänne kaurispalstalle?

        Vai osuiko arkaan paikkaan...

        Löysää vähän! Hyvää kesää!


      • .................
        vecimies kirjoitti:

        Tarkoitus ei ollut mustamaalata kauriita! Käsitit väärin. Minun mieheni on ihan täysijärkinen ja hän on kauris. Minustakin voisi sanoa että olen hieman "hullu" hyvällä tavalla.

        Se kuule vaan on ikävä tosi asia, että narsisteja on nykyään paljon. Jostakin syystä monet heistä ovat leijonia ja kauriita. Minkä sille voin. Monet ravut ovat myös alkoholisteja ja väkivaltaisia. Kaksoset hölösuita... Entä sitten ? :D :D

        Kysyttiin kokemuksia asiasta ja annoin vastauksen joka oli asiallinen ja totuuden mukainen. Saa tänne kirjoitella ikäviäkin kokemuksia!

        Ei kaikki ihmiset ole sitä miltä näyttävät... AIVAN sairaaksi voi tulla kuka vain. Ehkä joku on tehnyt tilaston eri syntymäajoista ja sairauksista. Se olisi mielenkiintoista. Mitä sitten vaikka kirjoitin kokemukseni tänne kaurispalstalle?

        Vai osuiko arkaan paikkaan...

        Löysää vähän! Hyvää kesää!

        Lähipiirissä vaan sattuu olemaan, eikä sen pitäisi ihmisarvoa mitenkään vähentää? Sinun arvomaailmassasi taitaa olla toiset periaatteet.
        Pelkäätkö, että hulluus tarttuu vai?


      • kaurisnauris
        vecimies kirjoitti:

        Tarkoitus ei ollut mustamaalata kauriita! Käsitit väärin. Minun mieheni on ihan täysijärkinen ja hän on kauris. Minustakin voisi sanoa että olen hieman "hullu" hyvällä tavalla.

        Se kuule vaan on ikävä tosi asia, että narsisteja on nykyään paljon. Jostakin syystä monet heistä ovat leijonia ja kauriita. Minkä sille voin. Monet ravut ovat myös alkoholisteja ja väkivaltaisia. Kaksoset hölösuita... Entä sitten ? :D :D

        Kysyttiin kokemuksia asiasta ja annoin vastauksen joka oli asiallinen ja totuuden mukainen. Saa tänne kirjoitella ikäviäkin kokemuksia!

        Ei kaikki ihmiset ole sitä miltä näyttävät... AIVAN sairaaksi voi tulla kuka vain. Ehkä joku on tehnyt tilaston eri syntymäajoista ja sairauksista. Se olisi mielenkiintoista. Mitä sitten vaikka kirjoitin kokemukseni tänne kaurispalstalle?

        Vai osuiko arkaan paikkaan...

        Löysää vähän! Hyvää kesää!

        mielikuva kauriista ja leijonista, minun tuntemani ovat ystävällisiä ja ahkeria ihmisiä. Kaikista skooppimerkeistä ei voi sanoa samaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe