Hei kaikki prot!
Onko ideaa, miten saa Outlook Expressin sähköpostin onnistumaan kahdelle käyttäjälle eri koneille samanaikaisesti? Siten, siis että toinen näkee kun meili on luettu jne.
APUA! Kaksi käyttäjää kahdelta eri koneelta
5
574
Vastaukset
- mitenhän nuo
voisi jakaa?
Voisiko onnistua tekemällä jonkinlainen sähköpostisääntö vaikka niin että Kaikkien viestien osalta Kopioidaan toiselle? Tosin luettu-toiminto ei taida tulla esiin silloin.
Joku kansion jakaminen? Mutta ei taida se luettu-merkintä näkyä silloinkaan.
Miksiköhän tällaista tarvitset.... Eikö sun sähköpostit ole hlökohtaisia? No, ei kuulu mulle.
Outlookissa onnistuu jakaminen jos on käytössä joku Share....- Aina 71
...pitäisi päästä lukemaan kahden eri henkilön ja tietoa lukemisesta ja mahdollisesta vastaamisesta helpottaisia arkea kummasti :)
- Saapuneet -kansiosta
Aina 71 kirjoitti:
...pitäisi päästä lukemaan kahden eri henkilön ja tietoa lukemisesta ja mahdollisesta vastaamisesta helpottaisia arkea kummasti :)
Se, joka ottaa viestin jatkokäsittelyn vastuulleen, siirtää viestin toiseen kansioon. Näin Saapuneet-kansiossa on vain viestejä, joihin kukaan ei vielä ole reagoinut. Toimisiko jokin tuollainen toimintatapa.
- Saapuneet -kansiosta
Saapuneet -kansiosta kirjoitti:
Se, joka ottaa viestin jatkokäsittelyn vastuulleen, siirtää viestin toiseen kansioon. Näin Saapuneet-kansiossa on vain viestejä, joihin kukaan ei vielä ole reagoinut. Toimisiko jokin tuollainen toimintatapa.
Eipä tietenkään toimi tuo ehdottamani tapa, kun käyttäjät ovat eri koneilla. Se siitä tulee kun värkkää näitä asioita keskellä yötä.
- sääntö,
siellähän on erilaisia valmiita vaihtoehtoja, esim. kun vastaanottaja on joku, välitä jollekin tms. Tämä on ainakin yksi vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423