Volvo XC70 T6!!

nykyään 3.2

Tulossa syksyllä! Siinä on tehoa tarpeeksi. Hinta karkaa luultavasti liian korkeaksi...

6

969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgtfguummbff

nousee mitä nousee ei koske köyhiä mutta kiva ois joo..

• Tiukkapipoinen

Ihmettelen mitä hel..ttiä teet tuollaisilla tehoilla. Se että se on kiva lelu, on kai ainoa peruste, mitään järkisyytä tuollaisen auton hankkimiseen ei voi olla. Et ole varmaan lukenut lehdistä tai kuullut kenenkään kertovan, mikä suuntaus on menossa auton koon ja moottorin koon suhteen. Isojen pikkupoikien retostelua hankkia tuollainen.

• Audistiallroad

Pitääkö kaikilla olla joku ns eco malli? Tuon auton kulutus on noin 11-12 litraa sadalla sekalaisessa ajossa. Olen koeajanut D5:n ja 3.2:n mutta ne ovat aikamoisia ''nuhapumppuja'' kyllä niillä pärjää ei siinä mitään mutta mm. Ohituksiin tarvii enemmän voimaa. Ainakin D5 koneessa voima loppuu 100 km/h kohdalla. T6 on ympäristöystävällisempi kuin 3.2. Iskutilavuus on 3.0 ja kulutus on sen mukaan pienempi jos en ole väärässä?

• olla
        Audistiallroad kirjoitti:

Pitääkö kaikilla olla joku ns eco malli? Tuon auton kulutus on noin 11-12 litraa sadalla sekalaisessa ajossa. Olen koeajanut D5:n ja 3.2:n mutta ne ovat aikamoisia ''nuhapumppuja'' kyllä niillä pärjää ei siinä mitään mutta mm. Ohituksiin tarvii enemmän voimaa. Ainakin D5 koneessa voima loppuu 100 km/h kohdalla. T6 on ympäristöystävällisempi kuin 3.2. Iskutilavuus on 3.0 ja kulutus on sen mukaan pienempi jos en ole väärässä?

ja olet lähtökohtaisesti väärässä, mutta koeta muuttua....

• v70 d5
        olla kirjoitti:

ja olet lähtökohtaisesti väärässä, mutta koeta muuttua....

Jo v70 2.5t -06 nelikon kulutus automaatilla on 11-12l/100km sekalaisessa ajossa.Tuskimpa xc70 vie kutosella ainakaan vähempää.Osta ihmeessä jos tykkäät laittaa rahas bensaan.

• pitääkö?
        Audistiallroad kirjoitti:

Muutama pohdiskeleva lisäkysymys:
        - Onko voimakkaisiin ohituksiin pyrkiminen tärkeämpää kuin pieniin päästöihin ja polttoaineenkulutukseen pyrkiminen?
        - Saako kuka tahansa saastuttaa ja tuhlata öljyvaroja niin paljon kuin huvittaa, jos siitä maksaa?
        - Miten joku voi myydä yhteisen ilmakehän turmelemislupia ja kuka siitä kerää rahat?

- Vai pitäisikö se mennä niin, että olipa rahaa tai ei, yhdenkään henkilöauton co2-arvo ei saa ylittää esimerkiksi 170:aa? Jos ei, mitä epäreilua siinä olisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe