Loadit

olenko outo?

Olenko jotenkin outo, kun tykkään Metallican Load ja Reload-albumeista? En ymmärrä, miksi niitä aina haukutaan, ainakin omasta mielestäni niillä on monia hyviä biisejä.

5

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo olet:

Outo olet jos pidät lastasi 20 vuotta kellarissa..

not... St.Anger levy kuullostaa DVD:llä paremmalta joka tuli sen levyn mukana.. Taidan olla hulllu:D

Ei hyvää päivää

• Loadilla sitten on?

Mitä ne hyvät biisit Loadeilla ovat? Itse kuulun siihen "normaalien" ihmisten joukkoon, joiden Metallica-fanitus päättyi suureen pettymykseen nimeltä Load. Hero Of The Day on todella hieno biisi ja pari muutakin plussan puolelle menevää biisiä levyltä löytyy, mutta verrattuna aiempaan tuotanton Load on täynnä keskinkertaisia, mielikuvituksettomia yhden riffin biisejä. Esim. Wasting My Hate on mielestäni yksi Loadin parhaimmista biiseistä, mutta ei se silti kuuntelua hirveästi kestä, kun samaa riffiä toistetaan aina vain uudelleen ja uudelleen. Levyltä puuttuvat hyvät sävellykset. Lisäksi levy on täynnä väkisin väännettyjä täytebiisejä, joissa ei ole edes kunnolla sitä ensimmäistä riffiä. Ei tätä levyä kukaan jaksa kuunnella läpi monta kertaa.

Re-Load taas olisi pitänyt nimetä Re-Cyclediksi, niin ei olisi kenenkään tarvinnut ostaa sitä.

• Fixxxer

Älä vässykkä lässytä. Metallica kolisee aina!!! Syksyä ootellessa. `tallica forever

• Metallicakävi

Helsingissä viime heinäkuussa en juurikaan pitänyt vanhoista levyista/biiseistä MoP lukuunottamatta. Nykyisin pidän muistakin kuin blackin jälkeläisistä.
      Olenkohan myös minä outo?

• AcillateM

Eihän se nyt sinänsä ole outoa, mutta mulla soi kyllä enemmän vanha. Black-albumista en pidä enää niin paljon enkä siitä -->
        mutta kaikki Metallica silti kelvannee!Kaikkia levyjä tulee kuunneltua, enemmän tai vähemmän. Kaikki levyt kovia, enemmän tai vähemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3035
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1235
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1037
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      961
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      897
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      871
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      161
      841
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe