Heippa

tsekatkaa tää

   
Nuori mies ryösti taksin Lappeenrannassa
16.5.2008 16:30

Taksimaksun vain osittain maksanut matkustaja ryösti taksikuskin Lappeenrannassa.

Paikkakuntalainen mies oli ajanut taksilla perjantain vastaisena yönä kaupungin keskustaan. Kun oli tullut maksun aika, mies oli maksanut kyydistään vain puolet. Kuljettajan vaadittua loppusummaa mies meni pankkiautomaatille nostaakseen puuttuvan rahamäärän.

Palattuaan automaatilta mies ottikin takkinsa alta pistoolin ja aseella uhaten vaati kuljettajaa maksamaan hänelle. Kun taksikuski oli luopunut loppumaksusta, mies poistui autosta. Hän ei tehnyt kuljettajalle fyysistä väkivaltaa.

Poliisi tavoitti miehen pian ryöstön jälkeen. Mies pidätettiin epäiltynä törkeästä ryöstöstä. Poliisi jatkaa tapauksen esitutkintaa.

Young man robbed taxi in Lappeenranta

may 16th 2008 16.30 pm

His taxi fee only partly payed passenger robbed taxi driver in Lappeenranta.

Local man had driven by taxi friday adversing night to the town centrum. When it was paying time, man had payed only a half from his ride. when the driver claimed amount man went to automatic machine to pick up neded money amount.

When man returned back from automatic machine, he took a pistol from under his jacket. He claimed driver to pay him by threating weapon, when the driver give up from amount, man runned away from car.

He didn`t cause any fysical violence for driver.

Police found a man soon after robbery. The man was arrested suspected about scurrilous robbery. Police is continuing proto inverstigations of the case.

t: Kehittelijä Keijo

3

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.O.

      .. englannin kielinen osuus EI ole englantia vaan se on kökkö käännös tuosta suomen kielisestä osasta - sorry - englantisi tarvitsee hieman harjoitusta

      • ööööööööööö

        totta puhut.

        Oliko ees sinnepäin? Artikkeleissa vielä paljon treenattavaa.

        Vaikeinta on kyllä löytää oikea termisana eri tilanteissa, kaannos.com on hyvä.


      • rrssk
        ööööööööööö kirjoitti:

        totta puhut.

        Oliko ees sinnepäin? Artikkeleissa vielä paljon treenattavaa.

        Vaikeinta on kyllä löytää oikea termisana eri tilanteissa, kaannos.com on hyvä.

        Älä käännä sanasta sanaan, vaan mieti lausetta kokonaisuudessaan. Kielessä on kyllä kaiken kaikkiaan vielä paljon parannettavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe