kertokaahan

vaa'at....

mikä teissä on hyvää? kun teitä tunnutaan niin kovasti haukkuvan jatkuvasti. ehkä muut ihmiset eivät näe positiivisia puolianne jostain syystä?

23

2452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se vie ne

      kalatkin vedestä, ku me vaan ollaan niin iiiiii- haniaaaa..;D

      • valehdella

        Tässä on hyvä esimerkki vaa´an toiminnasta. Tee ensin joku kysymys ja ala sitten itse vastailla siihen. Tuolle nauraa jo naurisaidan seipäätkin. Lopettakaa tuollainen ja alkakaa keskustella rehellisesti myös omista huonoista puolistanne. Katsos kun ihmisellä on paheiden summa vakio.
        En ole nähnyt yhtään kirjoistusta, jossa vaaka pohtisi omia heikkouksiaan. Tämä on ollut hyvin yllättävää. Tai ei ehkä sittenkään. Vaaka valehtelee, koska ei halua pahoittaa toisen mieltä. LOISTAVAA!!!


      • kateuspa hyvinkin

        mikäs muu noita muutamia mättää,
        mutta sehän on pelkästään heidän murheensa,
        ollaan me vain kuin ennenkin, hehhehhe!!!


      • riittääkö?
        valehdella kirjoitti:

        Tässä on hyvä esimerkki vaa´an toiminnasta. Tee ensin joku kysymys ja ala sitten itse vastailla siihen. Tuolle nauraa jo naurisaidan seipäätkin. Lopettakaa tuollainen ja alkakaa keskustella rehellisesti myös omista huonoista puolistanne. Katsos kun ihmisellä on paheiden summa vakio.
        En ole nähnyt yhtään kirjoistusta, jossa vaaka pohtisi omia heikkouksiaan. Tämä on ollut hyvin yllättävää. Tai ei ehkä sittenkään. Vaaka valehtelee, koska ei halua pahoittaa toisen mieltä. LOISTAVAA!!!

        Olen äärettömän huono ihminen ja vaaka (vielä nainen). Älkää pyytäkö perusteluja, koska siihen menisi äärettömän paljon palstatilaa ja aika ei riitä selittelyille.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        kateuspa hyvinkin kirjoitti:

        mikäs muu noita muutamia mättää,
        mutta sehän on pelkästään heidän murheensa,
        ollaan me vain kuin ennenkin, hehhehhe!!!

        Esimerkiksi Vesimies-palstalla analysoidaan mielenkiintoisesti mustasukkaisuutta ja kylmyyttä ja muita inhimillisiä virheitä mutta täällä vaaka-palstalla jauhetaan "kun me ollaan niin ihania"-paskaa.

        Vaakanainen on maapallon tyhmin olento.


      • tiedä se
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Esimerkiksi Vesimies-palstalla analysoidaan mielenkiintoisesti mustasukkaisuutta ja kylmyyttä ja muita inhimillisiä virheitä mutta täällä vaaka-palstalla jauhetaan "kun me ollaan niin ihania"-paskaa.

        Vaakanainen on maapallon tyhmin olento.

        Me ollaankin vaakoja. Mikään keskinkertainen ja kulunut aihe ei oikein sytytä.


      • kuhahan?
        tiedä se kirjoitti:

        Me ollaankin vaakoja. Mikään keskinkertainen ja kulunut aihe ei oikein sytytä.

        Muu sen kissan hännän nostaa, ellei kissa itse..;)


      • hyvän vitsin :)
        tiedä se kirjoitti:

        Me ollaankin vaakoja. Mikään keskinkertainen ja kulunut aihe ei oikein sytytä.

        Mikään ei innosta vaakoja niin hyvin vauhtiin kuin omien positiivisten ominaisuuksien toteaminen ja kertaaminen aina uudelleen ja uudelleen. Tästä voi siis vetää johtopäätöksen, että aihe on kulumaton ja ei-keskinkertainen.


      • tiedä se
        hyvän vitsin :) kirjoitti:

        Mikään ei innosta vaakoja niin hyvin vauhtiin kuin omien positiivisten ominaisuuksien toteaminen ja kertaaminen aina uudelleen ja uudelleen. Tästä voi siis vetää johtopäätöksen, että aihe on kulumaton ja ei-keskinkertainen.

        Mistä sen tietää mistä nuo ihannoivat viestit lentelevät ja onko ne pelkkiä provoja. En minä ole nähnyt täällä sen kummempaa trafiikkia vaikka tulee kehumisviestejäkin. Itse en kyllä hevin ilman kritiikkiä ota kehuja vastaan, se kun kuuluu luonteeseen miettiä onkohan tuo nyt niin vai näin. Jos vaa´alle sanotaan vaikka että "oi kun olet kaunis", vaaka tietää, että siellä takana on paljon paljon muuta kuin pelkkä kehuminen. Ne sanat menee sanojalla hukkaan, eikä varmasti tuota toivottua tulosta. Vaaka alkaa tietysti "selvittää" asiaa.


    • negatiivista

      Vaakana tunnen olevani positiivinen ihminen, ulospäin suuntautunut, tulen erilaisten ihmisten kanssa toimeen, inhoan yli kaiken riitoja ja jaksan kuunnella muiden huolia. Eiköhän se ole kuitenkin se perusynti kateus joka saa muut haukkumaan, luulevat että ei Vaa'alla ole ongelmia. Tuntuu että kenelläkään ei ole enään aikaa kuunnella toista ihmistä, on vaan niin kiire oman elämän kanssa. Parhaita ystäviä ovat ne jotka jaksavat kuunnella ja keskustella niin elämän hyvistä kuin pahoista puolista.

    • kalaN

      hyvät puolet:

      hyvä keskustelija (parhaimpia vesimiesten kanssa), seuraa asioita ja tapahtumia, siksi ehkä osaakin keskustella monista eri asioista, ottaa kantaa ja haluaa parantaa maailmaa, seurallinen, hyvä tilanne-ja tyylitaju, johtajatyyppi, ei pidä riitelystä.

      huonot puolet:

      itsekriittisyys puuttuu, ei halua selvittää syviä tuntojaan, pinnallinen, salailkeä, turhamainen, pelkää yksinäisyyttä.

      • taas...

        on paremminkin hyvä kuuntelija kuin keskustelija, seuraa asioita ja tapahtumia, mutta osaa olla seuraamattakin ja kokee sen joskus "viakseen".
        Ottaa kantaa ja parantaa maailmaa, usein vain ajatuksissaan, ei jaksa meuhkata. Ei pidä riitelystä, mutta haluaa selvittää asiat joskus juurtajaksain. Hyvä tilannetaju, tyylistä en niin tiedä. Mutta missään nimessä ei haluaisi olla johtaja vaika taipumusta siihen tilanteesta riippuen on. Eikä ole myöskään kovin seurallinen, viihtyy todella hyvin yksin.
        Itsekritiikkiä on todella paljon, samoin syvien tuntojen pohtimista, joka on joskus tosi rasittavaa. Pinnallinen ei koe olevansa (huom. ed.lause), mutta turhamainen kylläkin. Ilkeä ei halua olla, kylläkin suorapuheinen. Kerro, millaista on salailkeys.


      • onko.....
        taas... kirjoitti:

        on paremminkin hyvä kuuntelija kuin keskustelija, seuraa asioita ja tapahtumia, mutta osaa olla seuraamattakin ja kokee sen joskus "viakseen".
        Ottaa kantaa ja parantaa maailmaa, usein vain ajatuksissaan, ei jaksa meuhkata. Ei pidä riitelystä, mutta haluaa selvittää asiat joskus juurtajaksain. Hyvä tilannetaju, tyylistä en niin tiedä. Mutta missään nimessä ei haluaisi olla johtaja vaika taipumusta siihen tilanteesta riippuen on. Eikä ole myöskään kovin seurallinen, viihtyy todella hyvin yksin.
        Itsekritiikkiä on todella paljon, samoin syvien tuntojen pohtimista, joka on joskus tosi rasittavaa. Pinnallinen ei koe olevansa (huom. ed.lause), mutta turhamainen kylläkin. Ilkeä ei halua olla, kylläkin suorapuheinen. Kerro, millaista on salailkeys.

        tämä salailkeyttä, mutta mulla vaaka-sukulaisnainen ja aina kun tuttavia tai sukulaisia tulee kylään, se on niin imelää ja makeaa niille edessäpäin. Mutta sitten kun vieraat lähtevät, alkaa kauhea takanapäin haukkuminen ja ihmisten ruotiminen, jokaisessa on jotain vikaa.


      • täävaakuli
        onko..... kirjoitti:

        tämä salailkeyttä, mutta mulla vaaka-sukulaisnainen ja aina kun tuttavia tai sukulaisia tulee kylään, se on niin imelää ja makeaa niille edessäpäin. Mutta sitten kun vieraat lähtevät, alkaa kauhea takanapäin haukkuminen ja ihmisten ruotiminen, jokaisessa on jotain vikaa.

        Kyllä tuota voi salailkeydeksi sanoa, myös kaksinaamaisuudeksi, mutta valitettavasti tuo piirre löytyy monista ihmisistä kooppimerkkiin katsomatta.
        Mitä tälle sukulaisnaisellesi on mahtanut elämässään tapahtua? Miksi hänen täytyy nostaa omaa arvoaan alentamalla muita? Huono käytös johtuu aina jostakin.
        Ja huomaathan, että olet sukulaisesi ikävän piirteen nyt yleistänyt kaikkien vaakojen piirteeksi :).


      • kalaN
        taas... kirjoitti:

        on paremminkin hyvä kuuntelija kuin keskustelija, seuraa asioita ja tapahtumia, mutta osaa olla seuraamattakin ja kokee sen joskus "viakseen".
        Ottaa kantaa ja parantaa maailmaa, usein vain ajatuksissaan, ei jaksa meuhkata. Ei pidä riitelystä, mutta haluaa selvittää asiat joskus juurtajaksain. Hyvä tilannetaju, tyylistä en niin tiedä. Mutta missään nimessä ei haluaisi olla johtaja vaika taipumusta siihen tilanteesta riippuen on. Eikä ole myöskään kovin seurallinen, viihtyy todella hyvin yksin.
        Itsekritiikkiä on todella paljon, samoin syvien tuntojen pohtimista, joka on joskus tosi rasittavaa. Pinnallinen ei koe olevansa (huom. ed.lause), mutta turhamainen kylläkin. Ilkeä ei halua olla, kylläkin suorapuheinen. Kerro, millaista on salailkeys.

        niin, en oikein itsekään tiedä, mitä se tarkoittaa, keksin sen juuri :)

        vaa'at ovat jotenkin näennäisen (sinisilmäisen) kivoja ja kilttejä, mutta ehkä vähän laskelmoivia.. ja jos vaaka on laskelmoiva, niin hän olettaa, että kaikki muutkin ovat ja se tekee vaa'asta ehkä vähän vainoharhaisen..

        en tiedä, itse sanon asiat aina suoraan ilman taka-ajatuksia ja vaakamieheni kiertelee ja kaartelee. mutta minulla onkin paljon tulimerkkejä kartallani ja mieheni on viisinkertainen vaaka :)


      • pikkuinen vaaka

        Aika hyvin paikkansa pitävää, mutta itse ainakin olen todella kriittinen itseäni kohtaan. :/ Harmittaa kyllä, ehkä se johtuu vaan itsetunnon puuttumisesta..

        Ja minä nimenomaan haluaisin selvittää syvimpiä tuntojani, mutta pää menee ihan pyörälle heh. Sekin on huono puoli että olen tavattoman huono ihmistuntija..


    • Shamanitar

      Toiset ihmiset ovat vain kateellisia meille vaaka ihmisille olemme rauhallisia,iloisia, kauniita "keräämme katseet" ja hyviä kuuntelemaan. Menestymme maailmalla ja yritys maailmassa. Emme välitä toisten puheista ja kuljemme omia polkuja. Meillä on itsetunto korkealla.

      • tunnutte

        toistavan/latelevan tuota samaa litaniaa kuin pikku papukaijattaret.
        Olisikohan syytä vähän laajentaa sanavarastoa.


      • samaa..
        tunnutte kirjoitti:

        toistavan/latelevan tuota samaa litaniaa kuin pikku papukaijattaret.
        Olisikohan syytä vähän laajentaa sanavarastoa.

        ajattelin kun luin shamaanitar-viestin, joka kertoi suunnattoman suuresta yksinkertaisuudesta.
        "Me ollaan niin ihania, me ollaan niin ihania, kaikki on kateellisia meille", tätä nuo vaakanaiset jaksaa jankuttaa.

        Miettikää nyt ihmeessä asioita vähän syvällisemmin ja perustelkaa edes älyttömät mielipiteenne.


      • yövirkku
        samaa.. kirjoitti:

        ajattelin kun luin shamaanitar-viestin, joka kertoi suunnattoman suuresta yksinkertaisuudesta.
        "Me ollaan niin ihania, me ollaan niin ihania, kaikki on kateellisia meille", tätä nuo vaakanaiset jaksaa jankuttaa.

        Miettikää nyt ihmeessä asioita vähän syvällisemmin ja perustelkaa edes älyttömät mielipiteenne.

        "Me ollaan niin ihania, me ollaan niin ihania, kaikki on kateellisia meille"
        Olen huomannut saman asian. Jos sopii, lainaan sinun (Ihan samaa...) huomautusta uudessa aiheessa.


      • täällä on
        yövirkku kirjoitti:

        "Me ollaan niin ihania, me ollaan niin ihania, kaikki on kateellisia meille"
        Olen huomannut saman asian. Jos sopii, lainaan sinun (Ihan samaa...) huomautusta uudessa aiheessa.

        jäänyt jokin levyn neula jumiin? Toistaa samaa,samaa.... ;)


      • tilaston
        täällä on kirjoitti:

        jäänyt jokin levyn neula jumiin? Toistaa samaa,samaa.... ;)

        mukaan selkeästi vaa´alla. :)


      • yksvaaka
        tilaston kirjoitti:

        mukaan selkeästi vaa´alla. :)

        te jaksatte vaa´at ja muut.. onko tuo hedelmällistä keskustelua ja kirjoittelua?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe