Miten saada leijonamies omaksi?

Onneton oinas

Eli ollako oma suora itsensä vai leikkiäkö etäistä eli pitääkö leijona enempi jos tunteensa sanoo suoraan vai kannattaako leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa?

20

6050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veronica_Caya

      voi saada omaksi. Voit saada hänet,muttet omaksi.

    • Suffeli*

      Ei todella kannata esittää mitää, ellei nyt sitten omaan luonteeseen satu kuuluun vaikeasti tavoitettavan leikkiminen ;) Noh anyway, ole oma ittes vaan.. tai niin mä ainakin tekisin. Yleensä kuitenkin se on leijona joka ensin päättää mitä haluaa ja ottaa sen (ainakin yrittää ottaa) ...jos toinen näyttää suoraan ettei kiinnosta, leijona siirtyy sit aika pian seuraavaan "uhriin" :)

    • naaraskissa

      Pelailla ei kannata. Näytä kiinnostuksesi suoraan. Kyllä oinas leijonaa kiinnostaa yleensä.
      Suoraluonteisia ovat molemmat.
      Elämä on muutenkin tarpeeksi mutkikasta.

      • Lionman35

        Oinaat!!! Ihan tolkuttoman mahtavia tapauksia! Tuli ja leimaus! :D :D :D


      • Onneton oinas
        Lionman35 kirjoitti:

        Oinaat!!! Ihan tolkuttoman mahtavia tapauksia! Tuli ja leimaus! :D :D :D

        ...leijonamiehistä! Voi sitä kemian määrää! Tämän oikun pää on menny ainaki ihan pyörälle


      • Lionman35
        Onneton oinas kirjoitti:

        ...leijonamiehistä! Voi sitä kemian määrää! Tämän oikun pää on menny ainaki ihan pyörälle

        on mennyt pää pyörälle? Mitens se nyt niin : D Niin joo, älä ala esittämään mitään, ole oma itsesi, onhan toi klisee mutta pitää paikkansa :) Hemmetti että tämä kevät onkin hienoa aikaa :D


      • Naaraskissa
        Onneton oinas kirjoitti:

        ...leijonamiehistä! Voi sitä kemian määrää! Tämän oikun pää on menny ainaki ihan pyörälle

        leijonamiehesi kanssa.
        Mulla on ongelma skorpparimiehen kanssa Jospa voisikin sanoa samaa tästä keväästä kuin lionman.
        Noh, onhan kesä tulossa ja toivoa voipi...


      • Lionman35
        Naaraskissa kirjoitti:

        leijonamiehesi kanssa.
        Mulla on ongelma skorpparimiehen kanssa Jospa voisikin sanoa samaa tästä keväästä kuin lionman.
        Noh, onhan kesä tulossa ja toivoa voipi...

        eipäs ruveta synkistelemään! Kesä tulee, aurinko paistaa, vaatteet vähenee.....öööö.. mitens toi nyt tuohon.... mutta muista että sinä olet leijona, luomakunnan kruunu! Mikäli joku skorpioni, hyh hyh, ei ole tätä asiaa ymmärtänyt niin se on hänen häviönsä, hyh. Nooooh, piristyitkös?


      • naaraskissa
        Lionman35 kirjoitti:

        eipäs ruveta synkistelemään! Kesä tulee, aurinko paistaa, vaatteet vähenee.....öööö.. mitens toi nyt tuohon.... mutta muista että sinä olet leijona, luomakunnan kruunu! Mikäli joku skorpioni, hyh hyh, ei ole tätä asiaa ymmärtänyt niin se on hänen häviönsä, hyh. Nooooh, piristyitkös?

        ...lohdutuksesta.
        Joo kyllähän se niin on, että se piikki pistää vaan kerran jellonaan. Tallaan otuksen tassuillani ja jatkan matkaani.


      • Lionman35
        naaraskissa kirjoitti:

        ...lohdutuksesta.
        Joo kyllähän se niin on, että se piikki pistää vaan kerran jellonaan. Tallaan otuksen tassuillani ja jatkan matkaani.

        se, no, turkki on siitä hyvä ettei pikku pistelyt tunnu :D....oi joi...pitäis kääntyä toiselle kyljelle..toinen puoli sukimatta...


    • kesäkissa

      Ei ainakaan kannata olla vaikeasti tavoiteltava, sillä leijonamies kyllästyy nopeasti sellaiseen leikkiin. Mikäli hän on vähääkään kiinnostunut sinusta, hänen täytyy saada vastakaikua tunteisiinsa ja leikkikaveri mukaan leikkiinsä. Sinun täytyy olla huoliteltu, seksikäs ja säihkyvä olitpa sitten tulossa maratonilta. Leijoamies on tyypillinen esimerkki siitä, miten silmillä rakastutaan. Jos hän pitää näkemästään hän iskee kyntensä kiinni.
      Leijona on rehellinen sanoissaan ja pitää siitä että toisetkin sanovat sanottavansa. Mutta älä missään nimessä mene arvostelemaan häntä. Kritiikkiä leijona kestää kumppaniltaan vasta kun tunteet ovat vaihtuneet teerenpelistä vähän vakavampaan.

      • Kokeillut

        Ei tarvitse aina olla huoliteltu yhdessä vietetty viikonloppu ja tosiaankin hiukset pystyssä ym. eikä sillä ole vaikutusta tunteisiin. Tosin muuten olen kyllä huoliteltu mutta se taas on oma halu ei toisen


    • -Jouska(n)-

      mulla menossa semmonen leijonakausi, että ihan jänskättää. Hassuja ihmisiä, saavat kyllä hymyn helposti loihdittua toisen kasvoille:) Ihania.

      • Lionman35

        mitä?!? Leijonakausi?!? Jokin virallinen leijonan saalistuskausi vai? Koska moinen on alkanut ja koska päättyy? Uskaltaako tässä liikkua ulkosalla? Niin ja yleinen muistutus, ei oteta mitään kesäkissoja! ööööö....tai no...miksei...:) Mutta vain hyvään kesäkotiin :)


      • -Jouska(n)-
        Lionman35 kirjoitti:

        mitä?!? Leijonakausi?!? Jokin virallinen leijonan saalistuskausi vai? Koska moinen on alkanut ja koska päättyy? Uskaltaako tässä liikkua ulkosalla? Niin ja yleinen muistutus, ei oteta mitään kesäkissoja! ööööö....tai no...miksei...:) Mutta vain hyvään kesäkotiin :)

        Semmonen alkoi tuossa viime viikonloppuna ja kestää ainakin koko kesän. Pistetään kisut varpaisilleen ;)


      • Onneton oinas
        -Jouska(n)- kirjoitti:

        Semmonen alkoi tuossa viime viikonloppuna ja kestää ainakin koko kesän. Pistetään kisut varpaisilleen ;)

        ... koukuttaa tuon yhden jellonan hyvällä seksillä:) Tai ainakin yritys on kova... Ja täytyy kyllä sanoo, et kipinät vaan lentelee:)


      • Lionman35
        Onneton oinas kirjoitti:

        ... koukuttaa tuon yhden jellonan hyvällä seksillä:) Tai ainakin yritys on kova... Ja täytyy kyllä sanoo, et kipinät vaan lentelee:)

        Koukuttaa? Kalassakos sinä kuvittelet olevasi? Hyvällä seksillä? Kuullostaa kyllä melko alhaiselta puuhalta moinen, sanoisinpa että huiputusta moinen....eikö ole enää aitoja tunteita..... Mutta kerro toki yksityiskohtia tästä "koukutuksesta", ihan vain sillä että poloiset leijonat osaavat moista varoa ;)


      • ..että mulle kelpais..
        Onneton oinas kirjoitti:

        ... koukuttaa tuon yhden jellonan hyvällä seksillä:) Tai ainakin yritys on kova... Ja täytyy kyllä sanoo, et kipinät vaan lentelee:)

        ..yksi Oinas, mut se on ni helvetin hankala ja paskantärkee, eikä tajua olevansa itse saalis ja minä valloittava saalistaja.

        Ärsyttäää.....!!!!

        t. leijonanarttu


      • Lionman35
        ..että mulle kelpais.. kirjoitti:

        ..yksi Oinas, mut se on ni helvetin hankala ja paskantärkee, eikä tajua olevansa itse saalis ja minä valloittava saalistaja.

        Ärsyttäää.....!!!!

        t. leijonanarttu

        on! Toi homma ei vain toimi toisin päin, leijona vie, muut vikisee, toimii sängyssä ja sen ulkopuolella.


      • rakastuin Leijonaan
        Lionman35 kirjoitti:

        on! Toi homma ei vain toimi toisin päin, leijona vie, muut vikisee, toimii sängyssä ja sen ulkopuolella.

        Tuo on totta,Leijona vie.Itse päätin,että
        minä valitsen miehen,ei mies minua.Kas kummaa
        kävi juuri toisin.Leijonmies jatkoi piiritystä,
        kunnes suostuin tapaamiseen ja niinhän siinä
        kävi,ihastuminen,rakastuminen,
        joka molemmin puolista.Ihana,hellä,itsevarma,
        lempeä.Rakastuessaan täysillä suhteessa elävä.
        Ahh,ihana Leijona.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe