Ko. apteekissa pitkään asioinut ja nyt tuli loppu. Vaalea nuori jätkä otti reseptin ja sanoi töykeästi, "ei tässä kauan mene". Toi sitten lääkkeet ja reseptin ja vetäisi reseptin uusimiskohtiin poikkiviivat. "Saavat sitten antaa uuden lapun jos on tarvetta uusimiselle." Mikähän mahtoi olla ko. toimenpiteen syy ? Varmaan epäili että uusin reseptin itse, hah. Ja mitenhän sen tekisi, eipä ole koskaan tullut edes mieleenkään. Loppui asiointi tuossa puljussa.
Kuopion vanha apteekki
4
2465
Vastaukset
- hättäile
jos resepti oli iteroitu, niin sitä ei saa uusia. Jos kaikki toimitusruudut täynnä niin tehtävä uusi resepti. Jos uusiminen kielletty niin ei voi uusia =ne rep!
- ensimmäisen
ja viimeisen kerran kyseiseen apteekkiin kovan päänsäryn kourissa. Pyysin miesmyyjää myymään asperiinia. Mies katsoi minua virne naamallaan ja totesi: "Taitaa olla hyvinkin tuttu lääke". Ei jokainen asiakas ole mahdollinen väärinkäyttäjä. saan kiksejä ihan muusta kuin asperiinista.
- .!!
Itse olin vuosia sitten oppilaana harjoittelemassa Kuopion Vanhassa Apteekissa.
Apteekkari oli silloin asiallinen ja mukava (vaihtunut toki toiseen jo nyt), mutta jo silloin ilmapiiri apteekissa oli kireä ja epämiellyttävä. Henkilökuntaan kuului todella törkeästi käyttäytyvä farmaseutti-rouva (on siellä töissä edelleen), jolla oli varmasti suuri vaikutus yrityksen henkeen. Hän oli kovin dominoiva ja ylimielinen, mutta osasi mielistellä apteekkaria! Myös moni muu kollegani oli havainnut saman asian. Myöhemmin minulle olisi jopa tarjoutunut mahdollisuus työllistyä ko. apteekkiin, mutta mistään hinnasta en sellaiseen paikkaan töihin menisi! En ole edes asiakkaana vieraillut Vanhassa Apteekissa sen jälkeen, koska Kuopiossa on todella vara valita ystävälliseen palveluun panostavia apteekkeja. - Pirvonen
Tiedoksi, että vanhan apteekin omistaja on vaihtunut, ja uusi omistaja on ainakin aikaisemmissa paikoissaan ollut pidetty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2416746Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664154Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371379Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061