Ko. apteekissa pitkään asioinut ja nyt tuli loppu. Vaalea nuori jätkä otti reseptin ja sanoi töykeästi, "ei tässä kauan mene". Toi sitten lääkkeet ja reseptin ja vetäisi reseptin uusimiskohtiin poikkiviivat. "Saavat sitten antaa uuden lapun jos on tarvetta uusimiselle." Mikähän mahtoi olla ko. toimenpiteen syy ? Varmaan epäili että uusin reseptin itse, hah. Ja mitenhän sen tekisi, eipä ole koskaan tullut edes mieleenkään. Loppui asiointi tuossa puljussa.
Kuopion vanha apteekki
4
2468
Vastaukset
- hättäile
jos resepti oli iteroitu, niin sitä ei saa uusia. Jos kaikki toimitusruudut täynnä niin tehtävä uusi resepti. Jos uusiminen kielletty niin ei voi uusia =ne rep!
- ensimmäisen
ja viimeisen kerran kyseiseen apteekkiin kovan päänsäryn kourissa. Pyysin miesmyyjää myymään asperiinia. Mies katsoi minua virne naamallaan ja totesi: "Taitaa olla hyvinkin tuttu lääke". Ei jokainen asiakas ole mahdollinen väärinkäyttäjä. saan kiksejä ihan muusta kuin asperiinista.
- .!!
Itse olin vuosia sitten oppilaana harjoittelemassa Kuopion Vanhassa Apteekissa.
Apteekkari oli silloin asiallinen ja mukava (vaihtunut toki toiseen jo nyt), mutta jo silloin ilmapiiri apteekissa oli kireä ja epämiellyttävä. Henkilökuntaan kuului todella törkeästi käyttäytyvä farmaseutti-rouva (on siellä töissä edelleen), jolla oli varmasti suuri vaikutus yrityksen henkeen. Hän oli kovin dominoiva ja ylimielinen, mutta osasi mielistellä apteekkaria! Myös moni muu kollegani oli havainnut saman asian. Myöhemmin minulle olisi jopa tarjoutunut mahdollisuus työllistyä ko. apteekkiin, mutta mistään hinnasta en sellaiseen paikkaan töihin menisi! En ole edes asiakkaana vieraillut Vanhassa Apteekissa sen jälkeen, koska Kuopiossa on todella vara valita ystävälliseen palveluun panostavia apteekkeja. - Pirvonen
Tiedoksi, että vanhan apteekin omistaja on vaihtunut, ja uusi omistaja on ainakin aikaisemmissa paikoissaan ollut pidetty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835