Haluaisin ostaa purppurapunalatvaa, mutta en ole vielä löytänyt sitä mistään. Kannattaako se ostaa taimena vai onnistuuko siemenestä kylväminen helposti myös? Jos joku tietää pohjanmaanseudulla paikkoja, mistä tuota saa niin olisi mukava tietää!
Onko muuten totta että tuo kasvi kasvaa jopa yli 2 metriseksi jättiläiseksi? Onko se kaunis yksinäänkin, vai kaipaisiko se edustalleen joitain muitakin kasveja? Itse olen kovasti kiinnostunut hankkimaan tuota kukan itsensä vuoksi myös siksi, että saisin seurata perhosia!
Mistä purppurapunalatvaa?
3
346
Vastaukset
- on ainakin yksi
Pohjanmaalla päin on "Exotic Garden", nimestään huolimatta myy tavallisimpienkin kukkien siemeniä, todella laaja vailokoima tavallisia ja erikoisempia, ja joitain taimiakin (?).
sieltä tilasin netin kautta mm. purppurapunalatvan siemeniä ja pitäisi olla ns. helppo kukka.
Cooglaa exotic garden
kielenä suomi- Maleena1
Kiitoksia tuhannesti vinkistä! Ja sattui olla tuo vielä ihan "naapuripitäjässä"!! :) Loistavaa. Ihme juttu, etten ole ennen putiikista kuullutkaan.
- E. Garden-tilaaja
Maleena1 kirjoitti:
Kiitoksia tuhannesti vinkistä! Ja sattui olla tuo vielä ihan "naapuripitäjässä"!! :) Loistavaa. Ihme juttu, etten ole ennen putiikista kuullutkaan.
Vielä lisään, että erittäin hyvää ja ystävällistä neuvontaa ja palvelua olen sieltä saanut kolmena viime kesänä ja nopeat toimitukset heidän puitteissaan, tilaajia on varmaan paljon, koska heillä on niin monenlaisia siemeniä myynnissä, ehkä eniten erilaisia Suomessa ?
Kuvaston/luettelon saat ilmaiseksi netissä tilaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434243Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202704Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412462Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821497Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En172959