Haluaisin ostaa purppurapunalatvaa, mutta en ole vielä löytänyt sitä mistään. Kannattaako se ostaa taimena vai onnistuuko siemenestä kylväminen helposti myös? Jos joku tietää pohjanmaanseudulla paikkoja, mistä tuota saa niin olisi mukava tietää!
Onko muuten totta että tuo kasvi kasvaa jopa yli 2 metriseksi jättiläiseksi? Onko se kaunis yksinäänkin, vai kaipaisiko se edustalleen joitain muitakin kasveja? Itse olen kovasti kiinnostunut hankkimaan tuota kukan itsensä vuoksi myös siksi, että saisin seurata perhosia!
Mistä purppurapunalatvaa?
3
329
Vastaukset
- on ainakin yksi
Pohjanmaalla päin on "Exotic Garden", nimestään huolimatta myy tavallisimpienkin kukkien siemeniä, todella laaja vailokoima tavallisia ja erikoisempia, ja joitain taimiakin (?).
sieltä tilasin netin kautta mm. purppurapunalatvan siemeniä ja pitäisi olla ns. helppo kukka.
Cooglaa exotic garden
kielenä suomi- Maleena1
Kiitoksia tuhannesti vinkistä! Ja sattui olla tuo vielä ihan "naapuripitäjässä"!! :) Loistavaa. Ihme juttu, etten ole ennen putiikista kuullutkaan.
- E. Garden-tilaaja
Maleena1 kirjoitti:
Kiitoksia tuhannesti vinkistä! Ja sattui olla tuo vielä ihan "naapuripitäjässä"!! :) Loistavaa. Ihme juttu, etten ole ennen putiikista kuullutkaan.
Vielä lisään, että erittäin hyvää ja ystävällistä neuvontaa ja palvelua olen sieltä saanut kolmena viime kesänä ja nopeat toimitukset heidän puitteissaan, tilaajia on varmaan paljon, koska heillä on niin monenlaisia siemeniä myynnissä, ehkä eniten erilaisia Suomessa ?
Kuvaston/luettelon saat ilmaiseksi netissä tilaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812