Porvoossa asuu enemmän ulkomaalaisia kuin Suomalaisia.Esim,Venäläisiä , Ahvenam maalaisia.
kamppulasta esin Venäläisiä länsitie ---- paikan maine mennyt
Porvoon suomalaiset
7
1072
Vastaukset
- fyrkfinns
Du ska hålla käften å vara nöjd med att du får leva som en finne. Kanske du också bor i Kamppula....
- pertti2008
Eikö maamme monikulttuuri ole rikkaus?Jos alamme syrjimään ulkomaalaisia syyllistymme ihmisoikeus rikokseen.Myös he on tasavertaisia kanssamme tämä on jopa suomen perustuslaissa.
- Suomalaisia vai?!?
ahvennainen kirjoitti:
Ja ihan tiedoksi alkuperäiselle kirjoittajalle, ahvenmaalaiset ovat suomalaisia.
Aika hiljasta. Ne on ni hiton koppavaa porukkaa. Kokoajan vain yrittävät päästä irti suomesta. Sinne kun menee ni tuntuu että olisi ulkomailla, ruotsissa siis. Ne kohtelee sua kuin turistia. Ja annas olla jos yrität puhua suomea, ne nauraa sut ulos. Vaikka jotekuten osaavatkin suomea, ni ei saatana puhu.
Tosin, toisinpäin löytyy tosta kielijutusta esimerkkejä myös suomenkielisistä. Taitaa ketjun aloittajakin olla niitä joka vihaa ruotsinkielisä.
Ahvenanmaa on aina yrittäny pysyy niin irti suomesta kuin mahollista. Omat liput, omat "hallitukset", kaikki on omaa ja eirllaista. Onkos joku "suomen"-suomalainen, jolla EI ole sukua ahvenanmaalla, yrittänyt ostaa tonttia sieltä? No se ei ole mahdollista, siis tavalliselta tallaajalta. Kait joku julkkis joka toisi mainosta, ni onnistuisi siinä, mutta ei tavallinen duunari!
Minusta ahvenanmaan pitäisi itsenäistyä. Voitaisiin lopettaa se jatkuva jankutus kyseisestä saaresta. Ruotsalaisille sitä EI saa antaa. Mutta itsenäiseksi valtioksi, sen hyväksyn. Perjaatteessahan se on jo sitä.
Hyppäsin nyte vähän aiheesta, mutta no, pääsinpähän purkamaan pahaa oloani... =) - edelliseen viestiini...
Suomalaisia vai?!? kirjoitti:
Aika hiljasta. Ne on ni hiton koppavaa porukkaa. Kokoajan vain yrittävät päästä irti suomesta. Sinne kun menee ni tuntuu että olisi ulkomailla, ruotsissa siis. Ne kohtelee sua kuin turistia. Ja annas olla jos yrität puhua suomea, ne nauraa sut ulos. Vaikka jotekuten osaavatkin suomea, ni ei saatana puhu.
Tosin, toisinpäin löytyy tosta kielijutusta esimerkkejä myös suomenkielisistä. Taitaa ketjun aloittajakin olla niitä joka vihaa ruotsinkielisä.
Ahvenanmaa on aina yrittäny pysyy niin irti suomesta kuin mahollista. Omat liput, omat "hallitukset", kaikki on omaa ja eirllaista. Onkos joku "suomen"-suomalainen, jolla EI ole sukua ahvenanmaalla, yrittänyt ostaa tonttia sieltä? No se ei ole mahdollista, siis tavalliselta tallaajalta. Kait joku julkkis joka toisi mainosta, ni onnistuisi siinä, mutta ei tavallinen duunari!
Minusta ahvenanmaan pitäisi itsenäistyä. Voitaisiin lopettaa se jatkuva jankutus kyseisestä saaresta. Ruotsalaisille sitä EI saa antaa. Mutta itsenäiseksi valtioksi, sen hyväksyn. Perjaatteessahan se on jo sitä.
Hyppäsin nyte vähän aiheesta, mutta no, pääsinpähän purkamaan pahaa oloani... =)Katsokaa itse mitä "paikalliset" puhuvat siellä. Juuri näitä samoja asioita. Irroitetaan koko taakka suomesta!!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001538 - justjoo...
edelliseen viestiini... kirjoitti:
Katsokaa itse mitä "paikalliset" puhuvat siellä. Juuri näitä samoja asioita. Irroitetaan koko taakka suomesta!!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001538http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001538&posting=22000000031613073
Tätä ei tarvitse edes kommentoida!!!
- liioittelija
Perustuukohan tuo väitteesi johonkin ihan oikeaan tietoon? Jos olet kuullut kahden henkilön puhuvan keskenään venäjää Kamppulassa, se ei vielä tarkoita, että enemmistö siellä asuvista on venäläisiä.
Ihan kiva, että Suomeen muuttaa ulkomaalaisia. Väheneepähän kaltaistesi osuus väestöstä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429