suzuki PV

pevetimään

mitä bensaa PV käyttää..?

tiedetään, että sse käyttää moottorisahabensaa mutta moniprossasta, ja saako sitä bensa-asemalta?`,!

34

7381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wiizel

      Siihen käy 2,5-3,0 prosenttinen bensa. Ja joiltakin huoltoasemilta saa valmiiksi sekotettua 2t bensaa, mut omasta kokemuksesta sanon et se on melkee 5 prossasta.

      • pv:n bensa

        Voiko olla totta että mun pv:seen ei tarvita mitään sekotettua bensaa ku ajelin tänään tankin tyhjäks ja isoveli sano että siihen ei tarvita sekotus bensaa. Ja sillä on itelläki ollu. Voiko olla totta?


      • Tarvii sun päähän
        pv:n bensa kirjoitti:

        Voiko olla totta että mun pv:seen ei tarvita mitään sekotettua bensaa ku ajelin tänään tankin tyhjäks ja isoveli sano että siihen ei tarvita sekotus bensaa. Ja sillä on itelläki ollu. Voiko olla totta?

        älyä!


      • suzuki pv
        Tarvii sun päähän kirjoitti:

        älyä!

        oon sata prosenttia varma et siihen ei tarvita... mutta paljo sen luulis kulkevan ku siihen on laitettu välit uudeks,giannelli,läppis,dellerto ja vielä mikuni


      • Anonyymi
        Tarvii sun päähän kirjoitti:

        älyä!

        no mutta entäs jos siihen on vaihettu 4 tahti moottori


    • nii meneekö 95 vai mitä

    • PV suzuki

      Itse laitan 98 bensaa..

    • tiedoton2

      Mikä on PV:een valmistusmaa?

      • Anonyymi

        Japani on ainakin minun suzukipv:ni


      • Anonyymi

        niin on minunkin ja niin taitaa olla kaikkien muittenkin.


    • V*TUN IDIOOTTI

      PV:n valmistus maa on Suomi, etkö tiennyt?

      • Anonyymi

        Sen valmistusmaa on japani


      • Anonyymi

        Ei kyllä ole seon tullut Suomeen 80cc pytyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen valmistusmaa on japani

        no aijjaa


    • mopojonnet

      vai olisko sittenkin japani?? vitun tampiot....

      • Anonyymi

        tai tampio jos on yx henkilö kirjoittanut


    • öljyyt

      osta 10 l kannu laita sinne 98 bensaa se 10 l ja osta vaikka teboil 2 t mixia taikka motul scooter experttiä ja mittaa sitä sinne vaikka ruokamitalla 3 dl ja tankkaa!!

    • Olenhomoassburger

      Vuonna 1981 Solifer alkoi tuoda maahan uutta pienipyöräistä kaksitahtimoottorista Suzuki PV:tä Honda Monkeyn haastajaksi. Vuodesta 1979 valmistetusta Suzuki PV50 EPO -mallista[1] jätettiin aikanaan vallinneen 60 kilogramman painorajoituksen takia pois lukuisia osia, muun muassa tavaratelineet, tuoreöljyvoitelupumppu ja -säiliö ja vilkut, jotta painorajoitus ei ylittyisi. Lisäksi mopoon tehtiin rakenteellisia muutoksia, jotta nopeus saataisiin rajoitettua silloiseen 40 kilometriin tunnissa (nyk. 45 km/h)[1].

      Honda Monkey:hyn eli "Mankiin" verrattuna Suzuki PV:n etuina olivat kestävämpi iskunvaimennus ja 4-vaihteinen vaihdelaatikko käsikytkimellä - Monkeysta vastaava nelivaihteinen malli saatiin vasta 1987. Japanilaisessa mallissa vaihdelaatikosta löytyi vielä viideskin pykälä, mutta huippunopeuden rajoittamiseksi tämä vaihde poistettiin.

      Vuoden 1981 Suzuki PV:n suositushinta oli 3 290 markkaa eli noin 550 euroa, ja vuonna 2000 uudesta moposta pyydettiin noin 12 000 markkaa eli noin 2 000 euroa.

    • Juuh

      Jos sulla on 10l bensa kannu niin laita sinne 2,5dl 2t öljyä niin tulee 2,50% mikä käy pv:seen mutta se ei ole totta että 2t mopolla pystyy ajaa ilman öljyjä!

    • peevee kuski

      laitan ite 98

    • bbdbbddb

      cvvbvbbdf

    • pyrykäheimo

      Ite ainakin oon käyttäny pari vuotta dieseliä ja sekottanu pissapojan nestettä sinne

    • Anonyymi

      95% oktaanista ainaskin minun moponi käyttää

    • Anonyymi

      ja toimii Hyvin

    • Anonyymi

      95 oktaanista

    • Anonyymi

      98cc oon ainaskin ite käyttänyt.

    • Anonyymi

      95-oktaanista ainakin minun suzukipv:ni käyttää.

    • Anonyymi

      ja kaksitahtiöljyä

    • Anonyymi

      95 oktaanista ja sitten kakstahtiöljyä.

    • Anonyymi

      Itte ajan ainaski itte poltetulla pontikalla ja 10% seoksella

    • Anonyymi

      Ehkä mopo palstalta löytyy tieto ei moottoripyörä palastalta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe