mitä bensaa PV käyttää..?
tiedetään, että sse käyttää moottorisahabensaa mutta moniprossasta, ja saako sitä bensa-asemalta?`,!
suzuki PV
34
8497
Vastaukset
- wiizel
Siihen käy 2,5-3,0 prosenttinen bensa. Ja joiltakin huoltoasemilta saa valmiiksi sekotettua 2t bensaa, mut omasta kokemuksesta sanon et se on melkee 5 prossasta.
- pv:n bensa
Voiko olla totta että mun pv:seen ei tarvita mitään sekotettua bensaa ku ajelin tänään tankin tyhjäks ja isoveli sano että siihen ei tarvita sekotus bensaa. Ja sillä on itelläki ollu. Voiko olla totta?
- Tarvii sun päähän
pv:n bensa kirjoitti:
Voiko olla totta että mun pv:seen ei tarvita mitään sekotettua bensaa ku ajelin tänään tankin tyhjäks ja isoveli sano että siihen ei tarvita sekotus bensaa. Ja sillä on itelläki ollu. Voiko olla totta?
älyä!
- suzuki pv
Tarvii sun päähän kirjoitti:
älyä!
oon sata prosenttia varma et siihen ei tarvita... mutta paljo sen luulis kulkevan ku siihen on laitettu välit uudeks,giannelli,läppis,dellerto ja vielä mikuni
- Anonyymi
Tarvii sun päähän kirjoitti:
älyä!
no mutta entäs jos siihen on vaihettu 4 tahti moottori
nii meneekö 95 vai mitä
- PV suzuki
Itse laitan 98 bensaa..
- tiedoton2
Mikä on PV:een valmistusmaa?
- Anonyymi
Japani on ainakin minun suzukipv:ni
- Anonyymi
niin on minunkin ja niin taitaa olla kaikkien muittenkin.
- V*TUN IDIOOTTI
PV:n valmistus maa on Suomi, etkö tiennyt?
- Anonyymi
Sen valmistusmaa on japani
- Anonyymi
Ei kyllä ole seon tullut Suomeen 80cc pytyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen valmistusmaa on japani
no aijjaa
- mopojonnet
vai olisko sittenkin japani?? vitun tampiot....
- Anonyymi
tai tampio jos on yx henkilö kirjoittanut
- öljyyt
osta 10 l kannu laita sinne 98 bensaa se 10 l ja osta vaikka teboil 2 t mixia taikka motul scooter experttiä ja mittaa sitä sinne vaikka ruokamitalla 3 dl ja tankkaa!!
- Olenhomoassburger
Vuonna 1981 Solifer alkoi tuoda maahan uutta pienipyöräistä kaksitahtimoottorista Suzuki PV:tä Honda Monkeyn haastajaksi. Vuodesta 1979 valmistetusta Suzuki PV50 EPO -mallista[1] jätettiin aikanaan vallinneen 60 kilogramman painorajoituksen takia pois lukuisia osia, muun muassa tavaratelineet, tuoreöljyvoitelupumppu ja -säiliö ja vilkut, jotta painorajoitus ei ylittyisi. Lisäksi mopoon tehtiin rakenteellisia muutoksia, jotta nopeus saataisiin rajoitettua silloiseen 40 kilometriin tunnissa (nyk. 45 km/h)[1].
Honda Monkey:hyn eli "Mankiin" verrattuna Suzuki PV:n etuina olivat kestävämpi iskunvaimennus ja 4-vaihteinen vaihdelaatikko käsikytkimellä - Monkeysta vastaava nelivaihteinen malli saatiin vasta 1987. Japanilaisessa mallissa vaihdelaatikosta löytyi vielä viideskin pykälä, mutta huippunopeuden rajoittamiseksi tämä vaihde poistettiin.
Vuoden 1981 Suzuki PV:n suositushinta oli 3 290 markkaa eli noin 550 euroa, ja vuonna 2000 uudesta moposta pyydettiin noin 12 000 markkaa eli noin 2 000 euroa. - Juuh
Jos sulla on 10l bensa kannu niin laita sinne 2,5dl 2t öljyä niin tulee 2,50% mikä käy pv:seen mutta se ei ole totta että 2t mopolla pystyy ajaa ilman öljyjä!
- tarkkana
Ei aivan, mutta lähelle, ks. taulukko http://suzukipv50.files.wordpress.com/2013/10/c3b6ljyn-mc3a4c3a4rc3a4-eri-bensiinitilavuuksilla-ja-seossuhteilla.jpg?w=300&h=195
- isompi kuva
tarkkana kirjoitti:
Ei aivan, mutta lähelle, ks. taulukko http://suzukipv50.files.wordpress.com/2013/10/c3b6ljyn-mc3a4c3a4rc3a4-eri-bensiinitilavuuksilla-ja-seossuhteilla.jpg?w=300&h=195
- peevee kuski
laitan ite 98
- bbdbbddb
cvvbvbbdf
- pyrykäheimo
Ite ainakin oon käyttäny pari vuotta dieseliä ja sekottanu pissapojan nestettä sinne
- Anonyymi
95% oktaanista ainaskin minun moponi käyttää
- Anonyymi
ja toimii Hyvin
- Anonyymi
95 oktaanista
- Anonyymi
98cc oon ainaskin ite käyttänyt.
- Anonyymi
95-oktaanista ainakin minun suzukipv:ni käyttää.
- Anonyymi
ja kaksitahtiöljyä
- Anonyymi
95 oktaanista ja sitten kakstahtiöljyä.
- Anonyymi
Itte ajan ainaski itte poltetulla pontikalla ja 10% seoksella
- Anonyymi
Ehkä mopo palstalta löytyy tieto ei moottoripyörä palastalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020