Onko kenelläkään muulla kuin tuttavallani kokemuksia astaksantiinista finnien hoitoon? Hän aloitti 1/2 vuotta sitten syömään astaksantiinia, pari viikkoa meni ja iho näytti jopa pahevan eli kuonaa tuli pihalle mutta nyt hän on päässyt ongelmastaan eroon ja on ihan siloposki. Ja käyttää edelleen astaksantiinia 4-8 mg päivässä.
kokemuksia astaksantiinista
finneistä kärsivä
1516316
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 15
Vanhimmat
Olen 21-vuotias tyttö, ja syönyt elämäni aikana varmaan 2 vuotta Roaccutania. Aina kuurin jälkeen finnit täyttivät kasvon ja selän. Sitten otin käyttöön tuon astaksantiini-tuotteen ja parin kuukauden jälkeen finnit alkoivat kadota. Nyt jatkuvassa käytössä enkä uskalla nyt lopettaa käyttöä. Ja nyt ei tarvitse miettiä Roaccutanin maksahaittavaikutuksia.
Itsellänikin tuo astaksantiini on auttanut iho-ongelmiini. Kuperoosa ihoni silottui ja tasaantui n. 4-5 kk:n Astavitan käytön jälkeen ja pienet finnit katosivat. Myös ystävälleni annoin vihjeen, kun hän kärsi selän finneistä. Nämäkin ovat nyt hävinneet.
Kertoisitteko hieman tästä astaksantiinista, sillä en ole ennen edes kuullut tästä?
kiinnostas tietää, mikä juttu tää nyt on? Google kun ei tunnu löytävän hakusanalla..?
Katsoppa vaika hakusanalla astaxanthin tai astaksantiini tai Astavita.
Minä sain astaksantiinilla ratkaistua oman finniongelmani kasvoilta ja selästä n. 3 kuukauden käytön jälkeen ja jatkan käyttöä edelleen.
t.
nainen 22-v
Kiitos, nyt löytyy tietoa, olin aluksi lukenut sanan väärin ja sillähän se herra google ei tuotetta löytänyt. Saisinko vielä udella miten paha akne sulla on ollut/ miten paha akne muilla on ollut, jotka kyseisestä tuotteesta ovat hyötyneet? Ja onko se siis hävittänyt aknen täysin? Mulla alkoi nyt toinen isotrenioniini-kuuri, kasvoissa oikein kunnon paiseita ollut, mahtaako tästä tuotteesta olla apua pitämään paiseakne eli se vaikein aknen muoto poissa siis?
t: myös nainen 22v
Söin teini-iässä ensimmäisen isotretioniini-kuurin, sitten sen jälkeen vielä 21-vuotiaaksi asti 4 aina lähes puolen vuoden kuuria. Maksa-arvoni nousivat aina kuurin aikana. Aloitin nyt käyttämään tuota astaksantiinia kuultuani siitä jenkeissä asuvalta ystävältäni. Akne selässä on ollut kystinen akne eli tosi paha. Voihan olla että samaan aikaan ikäkin on jo tasapainottanut ihon toimintaa - mutta ihon paraneminen tapahtui tuon Astavitan käytön aloittamisen yhteydessä. Paukamilla kuitenkin siis olin ja nyt akne kadonnut lähes tyystin. Ei haittaa minua vaikka loppuelämäni astaksantiinia käyttäisin. Olen tutustunut siihen ja mitään astaksantiiniin liitettyjä haittavaikutuksia en ole löytänyt netitiä koluamalla. Kyseessä siis ihan luonnon aines joka antaa esimerkiksi lohen lihalle oranssinpunaisen värin vaikkei muuten lohenlihaan liitykkään.
vastauksestasi, se antaa toivoa myös omaan tilanteeseeni, koska mullakin noita kunnon kystiä nousee aina. Pitää siis tään isotretioniini-kuurin jälkeen alkaa popsia noita ja kokeilla, josko saisin omankin akneni kestämään sitten kurissa ilman lääkekuureja. Saakohan kyseistä tuotetta jo alkaa syödä tään isotretionin-kuurin aikana, vai pitäskö oottaa sinne, että kuuri loppuu ja vielä kuukausi, että se on hävinnyt sit elimistöstä, ennen kuin alkaisi tätä sitten syödä? Onkohan niillä millasia yhteisvaikutuksia?
toi sellanen keino, jota ei ole kauhean yleisessä käytössä aknen hoidossa? Jos se auttaa vain niin kauan kuin sitä syö, niin eikös sitä voida pitää aknen siirtämisenä eteenpäin vähän samaan tapaan kuin e-pillereitä syödessä?
???
Löytyy esim. apteekeista. Tunnen vain Astavita -nimisen tuotteen, mutta voi olla muitakin. Saattaa saada myös suuremmista luontaistuotemyymälöistä. Itse olen kuitenkin ostanut apteekista kun ei täällä pikkupaikkakunnalla ole muualla tullut sitä vastaan. Kun ensimmäistä kertaa n. 1 1/2 vuotta sitten kysyin tuotetta, niin ei ollut kyllä apteekissakaan, mutta tilasivat apteekkiin varta vasten minulle ja nyt löytyy hyllystä.
Itse aloin käyttämään astaksantiinia n. vuosi sitten. Keskustelin myös ihotautilääkärini kanssa. Ei ensin osannut ottaa kantaa, mutta kun olemme hoitaneet tätä finniprobleemaamme jo 2 vuotta, niin hän lupautui perehtymään asiaan ja sanoi perehdyttyään, että kokeilllaan, koska hän oli löytänyt puolueetota näyttöä astaksantiinin tulehdusta poistavasta ja ihoa suojaavasta vaikutuksesta. Alkuun ongelma vähän paheni eli ikäänkuin iho olisi lykännyt "rasvan" pois finnestä mutta 2-3 kuukauden käytön jälkeen finnit poskipäistä, leukakulmista ja selästä alkoivat kadota ja nyt niitä ei enää ole tullut. Alkuun käytin jopa 3 kapselia päivässä, nyt otan vain yhden ja iho on finneisä vapaa. Ainahan sitä toki muuten voisi kauniimmaltakin näyttää :), mutta tuon ongelman voitin.
Aloin syömään astavitaa ja purkissa lukee että 1kapseli päivässä, eikä saa ylittää. Eli 4mg päivässä, onko se riittävä määrä. mitä mahdollista vahinko suuremmasta annoksesta on? Vai otatteko vaan sen 1 kapselin päivässä
Älkää vaan klikatko ylläolevan tyyppisiä mainoksia siis mitkä päättyvät rcode=GG123455 tms..koska postittaja tienaa killinkin aina kun joku klikkaa linkkiä
ja pian täällä muuta olekaan kuin ahneita paskiaisia mainoslinkkeineen hyväksikäyttämässä nuorten epätoivoa.
Xantippa muuttaa punanaamaksi.