Hei skorppionit,
Millä alalla työskentelette/ mitä alaa opiskelette?
Olisi mielenkiintoista tietää onko horoskoopilla vaikutusta tällaiseen, siis vastailemaan!
(Itse luen yliopistossa kieliä ja kv-politiikkaa)
AMMATTI
16
2050
Vastaukset
- neljäs
työskentelee opetus/hoito alalla.
- alalla..
työskentelen....
- ^^:::....***^^^^^^^^:::.....
ja marraskuun skorpioni!
- Samoin
Marraskuun skopu ja hoitsu.
- tulska
eli parturi-kampaajana siis.
- anselmi70
Olen lähihoitaja ja toimin tällä hetkellä lastenhoitajana.
- ...
lähihoitaja, lastenhoitaja
lokakuus syntynyt - miii--
skorpionin kaukaisin mahollinen ammatti on hoito-alalla.. mut tämäpä ei taida paikkaansa pitää..?.. =)
- mutta0000
Tietotekniikka
tällä hetkellä - alalla...
Ja lokakuun puolella syntynyt.
- marraskuun alusta
Olen kirvesmies
- änimöl
>Ala on mahdollisimman monipuolinen ihmisten kanssa työskentelyä, sillä mitä arempi/ujompi skorpioni, sitä tulisempi. Minulle kuuluu kaikki alat, missä pääsee sosiaalisiin haasteisiin ja jotka sytyttävät uusia kipinöitä henkiseen hyvinvointiin... Luulen, että kaikilla on sama kriittisyys.
- seitsemäs
Olen valokuvaaja, puutarhuri ja emäntä sekä kotiäiti.
- hoitoalalla
Hoitoalalla, vanhusten parissa, skorpioni on kova tekemään töitä, fyysiset työt sopivat,ihmisten parissa työskentely.
- hoitoalalla työskentelen
olen myös marraskuun puolen välin jälkeen, opiskelen lähihoitajaksi, vanhoja ammattejani, kotiavustaja.
- Nimetön
ihmisiä auttamas parempaan elämään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735122- 534221
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502719
- 201909
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1111725
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073