Hei kaikki!
Luin tässä muutama kuukausi sitten lehdestä kolmekymppisestä miehestä joka kertoi miksi seurustelee mueluummin aikuisen naisen kanssa kuin nuoren. Nuoret naiset nipottaa ihan olemattomista asioista, kun mies jättää esim. vessanpytyn renkaan ylös tai kotiaskareista pitedään pilkun tarkasti kiinni.
Olen monesti miettinyt ihan samaa. Eikö sen arjen sujuminen ole kuitenkin tarkempaa kuin vouhottaa jostain turhanpäiväisestä? Naiset, miten moni teistä nostaa vessan renkaan valmiiksi ylös miehelleen? Valittaako mies siitä? Onko tullut mieleen että se voi olla näin toisinkin päin!
Jos se mies puristaa sitä hammastahnatuubia väärästä kohti niin eikö ole helpompi ostaa molemmille omat tuubit kuin lähteä tämän takia avioeroa hakemaan!
Turhaa nipostustako?
2
341
Vastaukset
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kun kumpikin käy töissä ja asuu samassa asunnossa on siisteydestä ja kaikesta kodissa huolehdittava molempien yhdessä. En todellakaan ala aikuiselle ihmiselle nostelemaan vessanpöntönkansia. Ja ne hammastahnatuubit kuuluu olla justiinsa niin kuin ne ovat aina olleet, en hyväksy mitään omituisia virityksiä ja epämääräisiä puristeluja en vessassa enkä muuallakaan. Kaikki tehdään kunnolla kun tehdään.
Nytkin on täällä taas niin sekaista ja pölyistä, kun mies ei ole viitsinyt alkaa siivoileen. Pakko myöntää että nyt kyllä nipotuttaa tänään. Jos ei toinen tee niin en tee minäkään. Pitkä huokaus *schuuuuk*- misislisbet
Vastasin tähän samaan jo tuolla toisessa osiossa, jokusen verran alaspäin.
Ei ole nipottamista, vaan erilailla kasvatettuja jotka sitten yrittävät oppia elämään yhdessä.
Mä en pidä mistään noista mitä luettelit, jokainen tajuu sulkea wc;n kannet, jos ei ole miesten "huussi". Ei ole , eikä tule se on ruman näköist
Ja hammastahnat ehdottomasti omat.No.. tuota eroa, oppiihan se vanhakin koira , kunhan on "satutunteja".;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018023- 1075647
- 2794983
- 494923
- 763707
- 542930
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422348