Mietiskelin tässä vaan, että miten laskettuaika lasketaan siinä tapauksessa, kun on äärimmäisen epäsäännölliset kuukautiset. Itselläni kuukautiset oli viimeksi tammikuussa ja nyt totesin olevani raskaana ja itse epäilen, että raskausviikkoja olisi vasta reilu 4, koska tunsi ovulaation huhtikuun lopussa.. Onko kellään tietoa? Neuvolaan en ole ollut vielä yhteydessä...
Laskettuaika, epäsäännölliset kuukautiset
5
1642
Vastaukset
- ......
Niin jos raskaus ois alkanut tammikuun kuukautisten jälkeen...sen tod.näk jo huomaisi, tai sitten ei.
Riippuu tietenkin milloin tammikuussa sinulla oli kuukautiset ja miten ovuloit epäsöönnöllisten menkkojen takia.
jos menkat on epäsäännölliset laskettuaika lasketaan yleensä pisimmän kierron mukaan mitä sulla on ollut.
Mutta jos on noinkin epäsäännölliset menkat, laskettuaika varmennetaan varmaankin ultralla.
Mutta onhan se hyvinkin mahdolllista että raskaus on alkanut tammikuun menkkojen mukaan...
eli otappa neuvolaan nyt pikapikaa yhteyttä.- alkuraskauden ultraan?
Otappa selvää että olisiko sinulla mahdollista päästä alkuraskaude ultraan? Tai ota siis ytheyttä neuvolaan heti ja kerro sinne tilanteesi, luulen että he ehdottavat sinulle tuota ultraa sillä todellakin sinun kohdallasi on selvitettävä että kuinka pitkällä olet, siitähän riippuu kaikki niskapoimu ultran ajankohdat ym.
Olet kuitenkin vähintään n kolmannella viikolla sillä suurin osa raskaustesteistä näyttää vasta siinä vaiheessa plussaa.
Onnea raskautesi johdosta! - kommentista
alkuraskauden ultraan? kirjoitti:
Otappa selvää että olisiko sinulla mahdollista päästä alkuraskaude ultraan? Tai ota siis ytheyttä neuvolaan heti ja kerro sinne tilanteesi, luulen että he ehdottavat sinulle tuota ultraa sillä todellakin sinun kohdallasi on selvitettävä että kuinka pitkällä olet, siitähän riippuu kaikki niskapoimu ultran ajankohdat ym.
Olet kuitenkin vähintään n kolmannella viikolla sillä suurin osa raskaustesteistä näyttää vasta siinä vaiheessa plussaa.
Onnea raskautesi johdosta!mun kaverilla raskaustesti näytti plussaa öbaut viikon jälkeen itse aktista. eli ei ne kaikki ihan noin pitkälle mee
- Santtu
Ei kai tuossa sen kummempaa paniikkia. Mulla tosi epäsäännölliset kuukautiset ja niskapoimu-ultra aika annettiin ja siel katottiin et alkio kaksi viikkoo pienempi ku menkkojen mukaan laskettuna. Antavat sit uuden ajan ainakin meilläpäin jos ei viel voi laskee niskaturvotusta.
- mietiskelijää
Kävin siellä neuvolassa ja laskivat että olisin 19 jotain, mutta totesivat että en kuitenkaan ole. Paineli mahaa ja sanoi että kohdun perusteella ehkä viikolla 10-16. Yritti kuunnella sydänääniä, mutta niitä ei vielä kuulunu. Nyt sain ajan ultraan, mutta se on vasta ens kuun lopussa.. on aika tuskaista kun ei tiedä missä vaiheessa on menossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881617
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151511- 981410
- 1211343
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611037- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937