JousimiesM ja sitoutumispelko

Kaksosnainen...

Ollaan tunnettu 20 vuotta ja ensi rakkauksia molemmille silloin joskus.. Takana paljon kaikkea, minulla pitkä ihmissuhde ja hänellä lyhyempiä mutta rankempia kokemuksia naisista. Vihdoinkin ollaan yhtä aikaa vapaita ja ollaan vietetty muutamia yhteisiä hetkiä kun satuttu vapaalle yhtä aikaa. Nyt kuitenkin miehelle iski sitoutumiskammo. Tunteita on molemmin puolin paljon ja omani olen tuonut julki selvästi, jouskari ei niinkään, mutta kuitenkin jotain. Voiko olla että pelkää nyt poikamiespäivien olevan menetetyt ja siksi ei halua sitoutua vai onko tämä tyypillistä käyttäytymistä jousimiehelle? Hän on ollu sinkkuna jo pitkään.. Minä olen rakastanut häntä jo niin kauan mutta odotanko turhaan?!

13

2614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaan

      Itse seurustellut reilu 3 vuotta JousimiesM kanssa. Ei halua sitoutua ja jos joskus tunnustaa että rakastaa niin sitte lähteekin jo kovaa karkuun. Ja JousimiesM pettää aina! Ihan kaheli merkki! Ei jaksa koko ajan soutaa ja huompaa. Kannattaa unohtaa koko tyyppi tai sitten kärsiä ja rakastaa. Onnea sinulle:)

      • kaksosnaikkonen

        Näyttää siltä että (M)Jouskareitakin on monenlaisia,ei saa yleistää!
        Itselläni vuosi takana, ja semmoinen hinku sitoutua, yllätys yllätys, Jouskarilla!
        Olen sitä mieltä, että jos olet hänelle se oikea, ei hän juokse karkuun, ja jos juoksee, ei kauas, kun tulee kiiruusti takasin!
        Älkää uskoko ihan kympillä horoskooppeihin..


      • Kaksosnainen...
        kaksosnaikkonen kirjoitti:

        Näyttää siltä että (M)Jouskareitakin on monenlaisia,ei saa yleistää!
        Itselläni vuosi takana, ja semmoinen hinku sitoutua, yllätys yllätys, Jouskarilla!
        Olen sitä mieltä, että jos olet hänelle se oikea, ei hän juokse karkuun, ja jos juoksee, ei kauas, kun tulee kiiruusti takasin!
        Älkää uskoko ihan kympillä horoskooppeihin..

        Teillä siis myös tilanne kaksosN ja jouskariM? Miten teidän elo onnistuu muuten?
        En mitenkään älyttömästi usko horoskooppeihin vaikka yhteisiä piirteitä/asioita löytyykin.. Minulla on vahva usko siihen että meidät on tarkoitettu toisillemme, koska emme ole kaikkina näinä vuosina päässeet toisistamme yli ja eroon. Kohtalo on järkännyt aivan uskomattomia tilanteita vuosien varrella.. Välillä on ollut vuosia välissä ettei mitään ja sitten taas kohdataan ja kaikki muu unohtuu. Jouskarilla tosiaan vain todella rankkoja ihmissuhteita takana ja pelkää satuttavansa itsensä jälkeen kerran. Ja samalla myös minua jota ei missään nimessä halua. Ehkä tässä pitää vain jaksaa odottaa ja katsoa rauhassa mitä tulee..


      • tulee tosiaan
        kaksosnaikkonen kirjoitti:

        Näyttää siltä että (M)Jouskareitakin on monenlaisia,ei saa yleistää!
        Itselläni vuosi takana, ja semmoinen hinku sitoutua, yllätys yllätys, Jouskarilla!
        Olen sitä mieltä, että jos olet hänelle se oikea, ei hän juokse karkuun, ja jos juoksee, ei kauas, kun tulee kiiruusti takasin!
        Älkää uskoko ihan kympillä horoskooppeihin..

        aina takasin, kun on saanut jonkun aikaa itekseen olla. Tää on vaan niin rankkaa, kun ensin nähdään tiiviisti ja sitte yks'kaks taas pidetään taukoa ja käydään vieraissa. On sanonut monesti että ei halua menettää minua, mutta en taida itse enää jaksaa tällästä. Olenkin jo alkanut katselemaan ympärilleni:) Joskus vaan tulee raja vastaan ja sitte ei enää ole paluuta siihen tunteeseen joka joskus oli. En ole kyllä koskaan tälläsessä suhteessa ollut.


      • Kaksosnainen...
        tulee tosiaan kirjoitti:

        aina takasin, kun on saanut jonkun aikaa itekseen olla. Tää on vaan niin rankkaa, kun ensin nähdään tiiviisti ja sitte yks'kaks taas pidetään taukoa ja käydään vieraissa. On sanonut monesti että ei halua menettää minua, mutta en taida itse enää jaksaa tällästä. Olenkin jo alkanut katselemaan ympärilleni:) Joskus vaan tulee raja vastaan ja sitte ei enää ole paluuta siihen tunteeseen joka joskus oli. En ole kyllä koskaan tälläsessä suhteessa ollut.

        Pettäminen ei kuulu tämän "minun" jouskarin tekemisiin. Häntä on petetty aiemmissa suhteissa törkeästi eikä halua aiheuttaa samaa tuskaa mitä itse joutui kokemaan. Nyt siis on sanonut ettei ole valmis sitoutumaan koska haluaa vielä mennä vapaasti. Olen sanonut että voi mennä mutta kun haluaa minut saa unohtaa muut, jakamaan en häntä ala..


      • tosiaankaa
        Kaksosnainen... kirjoitti:

        Pettäminen ei kuulu tämän "minun" jouskarin tekemisiin. Häntä on petetty aiemmissa suhteissa törkeästi eikä halua aiheuttaa samaa tuskaa mitä itse joutui kokemaan. Nyt siis on sanonut ettei ole valmis sitoutumaan koska haluaa vielä mennä vapaasti. Olen sanonut että voi mennä mutta kun haluaa minut saa unohtaa muut, jakamaan en häntä ala..

        yleistää, mutta kyllä ihmetyttää tuollainen käytös. Ensin annetaan ymmärtää ja sitte ei ymmärretä antaa:D :D


      • perhettä
        tosiaankaa kirjoitti:

        yleistää, mutta kyllä ihmetyttää tuollainen käytös. Ensin annetaan ymmärtää ja sitte ei ymmärretä antaa:D :D

        eli onkohänellä mahdollisesti lapsia? ehkä ei heidän takian halua sitoutua...?


      • perhettä
        perhettä kirjoitti:

        eli onkohänellä mahdollisesti lapsia? ehkä ei heidän takian halua sitoutua...?

        ja asuu yksin. Joskus on asunut jonkun tytön kanssa ja ollut hänen kansaan kihloissa.


      • on perhe
        perhettä kirjoitti:

        eli onkohänellä mahdollisesti lapsia? ehkä ei heidän takian halua sitoutua...?

        minun ravun kanssa jo melkein 25v.


      • hieno homma
        on perhe kirjoitti:

        minun ravun kanssa jo melkein 25v.

        mutta miten se tähän aiheeseen liittyy?:)


      • Kaksosnaikkonen..
        hieno homma kirjoitti:

        mutta miten se tähän aiheeseen liittyy?:)

        Mun jouskari nimenomaan on joskus pettänyt edellistä kumppaniaan ja haluaa nyt NIMENOMAAN rehelliselle pohjalle perustaa suhteemme.Mitä siihen voi muuta kun yrittää luottaa kympillä?
        Tähän asti toiminu ihan hyvin.Jos lähden sille linjalle, että epäilen hänen menojaan, saan epäillä aina.Ehkä olen sinisilmäinen, mutta minusta parisuhde perustuu luottamukseen.
        Rakastan nyt täysillä ja jos pettää,näkyy taivaalla tumma tähdenlento! Iloista kesää kaikille! :D


      • Sontssa79
        kaksosnaikkonen kirjoitti:

        Näyttää siltä että (M)Jouskareitakin on monenlaisia,ei saa yleistää!
        Itselläni vuosi takana, ja semmoinen hinku sitoutua, yllätys yllätys, Jouskarilla!
        Olen sitä mieltä, että jos olet hänelle se oikea, ei hän juokse karkuun, ja jos juoksee, ei kauas, kun tulee kiiruusti takasin!
        Älkää uskoko ihan kympillä horoskooppeihin..

        Hei!OOn jouskarinainen,eikä mulla oo koskaan mitään pahempaa sitoutumiskammoa ollu.Mun eksä oli kaksonen ja sillä vasta sitoutumiskammo olikin.


    • khiii

      Siis joo, tää on niin tuttua. Ainakin mun jousimiehellä oli niin kamala sitoutumiskammo että se peruutti pois suhteesta kaks kertaa ihan ilman mitään syytä. En tiedä mikä niitä vaivaa mutta niin se vaan on. Kannattaa yrittää lähestyä sillein vaivihkaa eikä kannata läväyttää mitään päin naamaa koska sitten se vasta perääntyykin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2263
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1468
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1049
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe