Lopetus

Miiten...

Miten se onnistuu jos haluun lopettaa canalplussan?
Kun nettisivuilta ei löydy mitään tietoo miten se käy.

5

1281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilauksen

Peruutat tilauksesi sieltä mistä olet sen alunperin tilannutkin (kaapeli-, satelliitti- tai antennioperaattoriltasi). Canal ei myy suoraan kuluttajille, vaan operaattorien kautta.

• äskettäin lopettanut

Mullekin sano joskus joku neropatti, että se pitää lopettaa sieltä mistä sen on ottanut, joten menin giganttiin mistä joskus se canal otin. No ne sano että eihän ne mitenkään voi sitä kautta sitä lopettaa, pitää soittaa canal plussalle itse. Joten soitin canal digitaliin asiakaspalveluun(www.canaldigital.fi) ja sitä kautta onnistui. Ja lisäys vielä että kysyin myös kaapelioperaattorilta ja vastaus oli sama.

• ...............
        äskettäin lopettanut kirjoitti:

Mullekin sano joskus joku neropatti, että se pitää lopettaa sieltä mistä sen on ottanut, joten menin giganttiin mistä joskus se canal otin. No ne sano että eihän ne mitenkään voi sitä kautta sitä lopettaa, pitää soittaa canal plussalle itse. Joten soitin canal digitaliin asiakaspalveluun(www.canaldigital.fi) ja sitä kautta onnistui. Ja lisäys vielä että kysyin myös kaapelioperaattorilta ja vastaus oli sama.

tai siis soitin canal plussalle, ei canal digital

• soitit
        ............... kirjoitti:

tai siis soitin canal plussalle, ei canal digital

Canal Digitalille sinun on täytynyt soittaa, sillä Canal Digitalin palvelun sinä sieltä Gigantista ostit ja Canal Digitalin palvelua sinä olit lopettamassa. Canal ei sitä ole voinut lopettaa, koska se ei toimi jakelijana (eli heillä ei ole mitään, minkä voisi "katkaista" tilauksen loputtua).

• en taidakaan olla osaamattomin
        äskettäin lopettanut kirjoitti:

Tietysti sieltä mistä se laskukin tulee, eikä sieltä mistä sen on ottanut.
        sama se noiden laajakaistojen kanssa.
        nehän saa tilattua melkein vaikka mistä, mutta lopetus ja muutokset tehdään operaattoreilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe